TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

DISH בחרה באלוט על מנת להגן על משתמשי רשת דור 5


אלוט
הגנה זו תכסה את רשת דור 5 של DISH ופעילויות לא מקוונות כנגד התקפות סייבר דוגמת תוכנות זדוניות, וירוסים, דרישות כופר וניסיונות פישינג.
ברלינגטון מסצ'וסטס וליטלטון קולורדו,2021 - Dish Network Nasdaq: DISH מדווחת היום כי בחרה באלוט (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, על מנת לספק הגנה מקצה לקצה (UPP) מפני התקפות מניעת שירות (DDoS) ומתקפות בוטים על גבי הרשת הראשונה בארה"ב המבוססת ענן, דור 5 בטכנולוגיית Open-RAN. בנוסף, DISH תשתף פעולה עם אלוט על מנת לספק ללקוחותיה שירותי הגנה מפני איומי סייבר. הגנה זו תכסה את רשת דור 5 של DISH ופעילויות לא מקוונות כנגד התקפות סייבר דוגמת תוכנות זדוניות, וירוסים, דרישות כופר וניסיונות פישינג.
"אנו נרגשים מכך ש-DISH בחרה לשתף פעולה עם אלוט על מנת לעזור ולאבטח את הרשת החדשנית מדור 5", ציין מנכ"ל אלוט ארז ענתבי. "עם ארכיטקטורת תוכנה מבוזרת, רשת דור 5 של DISH תהא מסוגלת להשתנות ולהסתגל במהירות לאיומי הסייבר המתפתחים תמידית. אנו מצפים לתמוך בפריסת הרשת המאובטחת ביותר, דור 5 של DISH".
"DISH פורסת רשת דור 5 עצמאית, ראשונה מסוגה, חופשית ממגבלות אבטחה של טכנולוגיות מסורתיות דור 2, דור 3 ודור 4", ציין מארק רואן, מנהל רשתות ראשית ב-DISH. "בעודנו מפתחים את רשת דור 5 שלנו מלמטה למעלה, אנו זקוקים לשותפי אבטחה שיהיה מוטעמים ברשת שלנו ויאבטחו אותנו מפני התקפות הרבה לפני שהאיומים מתרחשים. אלוט מביאה את היכולות שאנו זקוקים להן עם פתרונות שתוכננו על מנת להגן על הרשת שלנו והלקוחות מפני קשת רחבה של התקפות סייבר".
עם הפתרונות של אלוט, רשת דור 5 של DISH תהיה מצוידת בצורה אופטימלית על מנת להמשיך ולפתח את יציבות האבטחה שלה ותאפשר לרשת לשרת, לפעול ולהסתגל בצורה אוטומטית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il