TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חטיבת ONE BI של וואן טכנולוגיות תשווק ותפיץ בבלעדיות את מוצרי Speedbase בישראל


עודד טהורי, מנכ"ל ONE BI מקבוצת וואן טכנולוגיות צילמה: אפרת קופר
ספידבייס הנה פלטפורמה ייחודית מבוססת-דפדפן, המספקת למנהלי נתונים ומפתחי BI את כל המנגנונים והכלים הנדרשים להשגת משילות (Data Governance) בתהליכי אבטחת איכות הנתונים (DQA) ואבטחת איכות התהליכים (PQA) לאורך כל חיי הפרויקט
חטיבת ONE BI של וואן טכנולוגיות, מחברות ה-IT המובילות בישראל, חתמה על הסכם בלעדי לשיווק והפצת פתרונות ספידבייס (Speedbase) בישראל. ספידבייס הנה פלטפורמה ייחודית מבוססת-דפדפן, המספקת למנהלי נתונים ומפתחי BI את כל המנגנונים והכלים הנדרשים להשגת משילות (Data Governance) בתהליכי אבטחת איכות הנתונים (DQA) ואבטחת איכות התהליכים (PQA) לאורך כל חיי הפרויקט - משלב הפיתוח ועד שלב התחזוקה.
מוצרי ספידבייס מותקנים ומשמשים באופן יומיומי אלפי משתמשים בחברות המובילות בישראל, ביניהן שירותי בריאות כללית, אמדוקס, סרגון נטוורקס, קבוצת וובפאלס, פלייטיקה, הוט, הראל ביטוח, קונסיסט, איילון ביטוח, מנורה מבטחים, הכשרת היישוב, כנסת ישראל, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת תל אביב ועוד.
פלטפורמת ספידבייס פותחה בישראל על ידי חברת עגור מערכות מידע, אשר הפיצה את מוצריה בישראל עד לאחרונה במודל של מכירה ישירה. במסגרת ההסכם החדש שחתמה עם וואן טכנולוגיות, בחרה חברת עגור מערכות מידע ב- ONE BI כמפיצה הבלעדית שלה לשוק הישראלי.
עודד טהורי, מנכ"ל ONE BI מקבוצת וואן טכנולוגיות: "ההסכם להפצת ספידבייס בישראל הנו צעד נוסף בתנופת ההתרחבות של ONE BI, שנועדה להציע ללקוחותינו את מיטב החדשנות עם הפתרונות הטכנולוגיים הטובים ביותר לעולמות ה-BI. הטכנולוגיה המתקדמת של ספידבייס והיכולות של קבוצת וואן בתחום ההפצה והוספת ערך עסקי ללקוח מרכיבים יחד שילוב מנצח, שיאפשר לנו לעזור ללקוחותינו להפיק את המקסימום מפרויקטים ב-BI כיום ובעתיד".
שמואל שמר, מנכ"ל עגור מערכות מידע: "תחום ה-BI תופס תאוצה בישראל ובעולם, ומגביר את הביקוש לכלים טכנולוגיים חדשניים ויעילים כמו ספידבייס. השותפות עם ONE BI תשפר את יכולותינו בתחום השיווק וההפצה ותאפשר לנו להרחיב את קהילת המשתמשים שלנו בישראל. אין לי ספק שספידבייס תשתלב במערך הפתרונות המצוינים של ONE BI ויחד נגדיל את הערך שאנו מספקים ללקוחותינו במגזר העסקי והממשלתי".
פלטפורמת ספידבייס מאפשרת לאנשי IT ליצור, ללא כל צורך בכתיבת קוד, ממשקי Data entry המבוססים על טבלאות נתונים, ולהנגישם למשתמשים העסקיים לעדכון, ניהול ותחזוקה באופן שוטף. ספידבייס מאפשרת למשתמשים ליצור באופן אינטואיטיבי ומהיר את כל המסכים להזנה ועדכון ידני של דאטה במחסן הנתונים, והיא אף מכילה את כל המנגנונים הדרושים לטעינה חכמה ומבוקרת של נתונים מגיליונות אקסל/CSV לתוך מחסן הנתונים.

אודות ONE
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ) היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל. החברה מעסיקה כ-6,500 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות ליותר מ-2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית ONE נכללת במדד ת"א 125 והכנסותיה השנתיות המצרפיות הן כ-2.5 מיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת ONE הוא עדי אייל.
חברת ONE מציעה פתרונות טכנולוגיים ושירותי תוכנה ואינטגרציה לארגוני העתיד. עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים העסקיים בפתח, ONE מלווה את לקוחותיה בהטמעת השינוי ופיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של מחר. ONE מתפתחת יחד עם לקוחותיה, והיא מעדכנת ומחדשת את שירותיה בהתאם לצורכי השוק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il