TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אולמד סולושנס (לשעבר אליום מדיקל סולושנס) מדווחת על השקעה עד לסך של 20 מיליון ש"ח בחברת הבת אלווטיקס


אריאל רובשקין מנכל אולמד. צלמת - ליאת מנדל
אלווטיקס פונה לשווקי ענק לטיפול בסוכרת מסוג 2 והשמנת יתר באמצעות מכשור רפואי המקטין את ספיגת הסוכרים בדם על ידי בידוד המזון המעוכל ממנגנון ספיגת החומרים המימון החיצוני באלווטיקס מייתר את הצורך בהשקעה מצד אולמד
קיסריה, 8 במרץ 2021, אולמד סולושנס (ת"א: אלמד), המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות למתן פתרונות חדשניים בשווקים גדולים לצרכים קליניים להם לא קיים מענה מספק, הודיעה כי בחברת הבת, אלווטיקס, יושקעו 10 מיליון ש"ח לפי שווי של 26.5 מיליון ש"ח אחרי הכסף, עם אפשרות להשקעת המשך על סך כולל של כ- 10 מיליון ש"ח נוספים.
המשקיעים באלווטיקס, מארה"ב וישראל, מתמחים בענף מדעי החיים וביניהם נמנה ד"ר דיוויד מילץ', יו"ר דירקטוריון אולמד, זאת בנוסף לחלק מבעלי מניות קיימים לרבות מנכ"ל אלווטיקס, מר זיו כלפון.
אלווטיקס פונה לשווקי ענק לטיפול בסוכרת מסוג 2 והשמנת יתר באמצעות מכשור רפואי המקטין משמעותית את ספיגת הסוכרים בדם על ידי בידוד המזון המעוכל ממנגנון ספיגת החומרים.
לאחר הקצאת המניות למשקיעים והשלמת תנאי הסכם ההשקעה תחזיק אולמד בכ-52% מהונה המונפק והנפרע של אלווטיקס ו-47%, מהונה המונפק והנפרע בדילול מלא ועם השלמת ההשקעה הנוספת, ככל ותושלם, תחזיק אולמד בכ-36% מהונה המונפק והנפרע של אלווטיקס ו-34% מהונה המונפק והנפרע בדילול מלא.
במאי 2020, אושר לאלווטיקס גם מענק מו"פ בלתי מדלל לתקציב בסך של 5 מיליון ש"ח ובשיעור השתתפות מקסימלי של 50%. ההשקעה והמענק ישמשו אותה למימון וקידום תוכניותיה הקליניות והעסקיות ולהרחבת קניינה הרוחני במטרה לחבור לשותף אסטרטגי בינ"ל. החברה נערכת להתחלת ניסוי קליני באירופה במהלך החציון הראשון של שנת 2021 אשר במסגרתו יבחנו ביצועי המערכת שלה, ה-NobiX, במהלך תקופת שהייה בגוף האדם לתקופה של שישה חודשים.
לאור הסכם ההשקעה המשמעותי באלווטיקס, המייתר את הצורך בהשקעה נוספת בה מצד אולמד, יתרת המזומנים הקיימת בידי אולמד כעת תאפשר את המשך פעילותה עד לסוף הרבעון השני של שנת 2022 (זאת על פי מיטב הערכותיה ותקציבה הקיים אשר לצרכי שמרנות אינו כולל את התמורה המותנית במסגרת עסקת מכירת נכסי פרוקאטיד).
אודות Allevetix:
מערכת ה- NobiX שלAllevetix המושתלת במעי הדק ומעוגנת בקיבה, מיועדת להקטין באופן משמעותי את ספיגת הסוכרים בדם על ידי בידוד המזון המעוכל ממנגנון ספיגת החומרים. בידוד זה נעשה על ידי שרוול ייחודי הצמוד לדופן הפנימי של המעי הדק ומעוגן בקיבה באמצעות מנגנון עיגון חדשני. המערכת מאופיינת בתכונות ייחודיות ובעיקרן היותה פתרון זעיר פולשני, הפיך, יעיל ובטוח לשימוש – זאת במיוחד בהשוואה לפתרונות הקיימים כיום: כגון ניתוחים בריאטריים (ניתוחי מעקף וקיצורי קיבה) בלתי הפיכים הכרוכים פעמים רבות בסיבוכים משמעותיים ודורשים טיפולים חוזרים בשיעור גבוה יחסית.
המערכת משלבת שני מנגנונים עיקריים לטיפול בסוכרת מסוג 2 ובהשמנת יתר: הקטנת ספיגת הסוכרים בדם (Mal-Absorptive) על ידי ה-GDS, ובנוסף מרכיב מונע (restrictive) המושג באמצעות שיטת העגינה.
הנהלת החברה סבורה כי הפרופיל הבטיחותי שהוצג בניסוי הקליני הראשוני בבני אדם והאינדיקציות לגבי אפקטיביות המערכת מהווים אבן דרך משמעותית התומכים בהמשך התקדמות המערכת של אלווטיקס לטיפול בסוכרת מסוג 2 ובהשמנת יתר.
אודות השוק:
לפי הדוח העולמי על סוכרת אשר פורסם בשנת 2016, למעלה מ-422 מיליון בני אדם הוגדרו כסובלים מסוכרת מסוג 2 בשנת 2014 בהשוואה ל-108 מיליון בשנת 1980. עלויות הטיפול הרפואי המיוחסות להשמנת יתר עומדות על כ-827 מיליארד דולר בשנה. בארה"ב בלבד, כ-30 מיליון חולים (כ-9.4% מאוכלוסיית המדינה) אובחנו כסוכרתיים בשנת 2015.
להערכת החברה, פוטנציאל הצמיחה של שוק היעד למערכת עשוי להיות אף גבוה יותר לאור קווים מנחים של ההתאחדות האמריקאית לטיפול בסוכרת הממליצים כי הניתוח הבריאטרי יהפוך לטיפול מקובל לחולי סוכרת גם עבור חולים הסובלים מעודף משקל מתון, זאת בניגוד להנחיות הקודמות לפיהן הפרוצדורה הניתוחית הומלצה רק עבור חולים בעלי BMI (יחס משקל-גובה) העולה על 35.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il