TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנורה מבטחים משיקה שירות חדשני לזיהוי ויזואלי בשיתוף פעולה עם חברת TechSee


מנורה מבטחים
השירות יאפשר לראשונה בישראל אימות וזיהוי לקוחות באופן מקוון במעמד משיכת כספי פנסיה וגמל
מנורה מבטחים מאמצת טכנולוגיה חדישה לתמיכה חזותית במבוטחים ומשיקה לראשונה בישראל שירות חדש, המאפשר אימות וזיהוי לקוחות באופן מקוון במעמד משיכת כספי פנסיה וקופות גמל. השירות הייחודי מהווה חלק מאסטרטגיית המעבר לדיגיטל של החברה תוך הטמעת טכנולוגיות מתקדמות המפותחות על ידי סטרטאפים ישראלים.

כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית, חברת מנורה מבטחים, שבבעלותה קרן הפנסיה הגדולה בישראל, אימצה את הטכנולוגיה החדשנית של חברת TechSee במטרה לייעל את שלב אימות וזהות המבוטח בתהליך משיכת כספי הפנסיה וקופות הגמל. השירות מאפשר לנציגי החברה לזהות את הלקוח מרחוק באמצעות מצלמת הסמארטפון שלהם, ללא צורך במפגש פיזי.

על מנת למנוע מקרים של הונאת זהות, תהליך זיהוי המבוטח הינו רב שלבי הכולל בין היתר אימות זהותו ופרטיו האישיים. התהליך שכלל בחלק מהמקרים שליחת שליח לבית המבוטח על מנת שיאמת את זהות המבוטח אל מול תעודת זהות, עבר, בין היתר, למרחב הוירטואלי ומאפשר אימות נתונים בזמן אמת ותיעודם, באמצעות תמיכה חזותית.

סנדרה אורן, משנה למנכ"ל מנורה מבטחים פנסיה וגמל, ומנהלת אגף תפעול: "השירות החדש מאפשר לבצע הזדהות של הלקוח מרחוק עם אינטראקציה פשוטה ומהירה בעזרת הסמארטפון של העמית, ובכך מאפשר פעולות ללא צורך של אמצעי זיהוי פרונטליים או עיכובים בביצוע התהליך. פתרון זה מתווסף לשורת פתרונות ממוכנים ודיגיטליים שהשקנו בשנה האחרונה שהמטרה העיקרית שלהם זה שיפור חווית השירות ללקוח".

הביקוש לביצוע פעולות דיגיטליות ועצמאיות תוך כדי שמירה על כללי הריחוק החברתי עלה בצורה ניכרת בתקופת הקורונה, מהווה זרז נוסף להשקת השירות החדש.

תוצאות השימוש בטכנולוגיה החדשה בחברת מנורה מבטחים הראו ביקוש גבוה לשירות של עד פי 5 על פני תיאום פגישה והמתנה בבית להגעת שליח. כמו כן נרשמה שביעות רצון מאד גבוהה של המבוטחים ושל נציגי חברת מנורה מבטחים בשימוש בכלי.

טל לנגביץ אברהם, סמנכ"ל דיגיטל וחדשנות במנורה מבטחים: "השקנו תהליך דיגיטלי חדשני וייחודי שמאפשר לנו לאמת את זהות הלקוח בתהליך משיכת הכספים. השירות החדש מאפשר לנו לקצר את משך הזמן לאימות הנתונים, אישור הבקשה וביצוע העברת הכספים למבוטח. כל זאת תוך שיפור השירות, חוויית הלקוח ושיפור תהליכי העבודה. בתקופה זו, עולה הצורך בפיתוח אמצעיים דיגיטליים עבור לקוחות החברה ואנו שמחים להיות חוד החנית של ענף החיסכון הפנסיוני והביטוח בהקשר זה. התהליך החדש מצטרף אל שירותים ותהליכים נוספים אשר מותאמים אישית לצרכי הלקוחות והוא ממצב את מנורה מבטחים כחברה מובילה, חדשנית ודיגיטלית".


״אנו נרגשים להיות הבחירה של מנורה מבטחים, המובילה את המהפיכה הדיגיטלית בתחום הביטוח ומוצרי הפנסיה והגמל. אין לי ספק כי הטכנולוגיה של TechSee תאפשר למנורה לממש את חזונה, לשים את הלקוח במרכז באמצעות שירות חסר פשרות וחוויית לקוח מהמתקדמים שיש״. מסר זיו אור, סמנכ״ל פיתוח עסקי ב - TechSee.

חברת TechSee הישראלית, שלאחרונה גייסה 30 מיליון דולרים בסבב גיוס שלישי בהובלתם של OurCrowd וזרוע ההשקעות של Salesforce, פיתחה טכנולוגיה ייחודית לתמיכה חזותית המגשרת על הפער הוויזואלי בתחום שירות הלקוחות, ומאפשרת ללקוחות לקבל תמיכה בזמן אמת, מבוססת מציאות רבודה, באמצעות הטלפון החכם או הטאבלט, במתכונת של שירות עצמי או שירות מנציג.

מוצרי החברה השונים כבר אומצו על ידי יצרנים טכנולוגיים וספקי שירות מהמובילים בעולם, בין היתר, Vodafone‏, Orange‏, AT&T‏, Heineken, Verizon, Hitachi ו-Samsung. הפתרון הוכח כיעיל בשיפור מדדי שביעות רצון לקוח (NPS, CES, CSAT) וכן בהקטנת עלויות על ידי צמצום ביקורי טכנאים, צמצום כמות השיחות החוזרות וכן הקטנת החזרת מוצרים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il