TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בנק ירושלים גייס 400 מיליון שקלים בריבית שלילית


בנק ירושלים
ביקושים של כ-760 מיליון שקל בהנפקת אג"ח צמודה של בנק ירושלים הבנק החליט להיענות לכ-390 ע.נ ששקפו 401 מיליון שקלים.
ההנפקה (בשלב המוסדי) נסגר בריבית שלילית בשיעור של מינוס 0.17% (צמוד מדד).

בנק ירושלים השלים הערב בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת אג"ח חדשה, צמודה למדד, בריבית שלילית. בהנפקה נרשמו ביקושים של כ-760 מיליון שקל והבנק החליט להיענות להצעות בסך כ-401 מיליון ש"ח, בריבית שנתית של מינוס 0.17%.

האג"ח החדשה, אג"ח ט"ז, היא צמודת מדד ובעלת מח"מ של כ-5.9 שנים. המחיר שנקבע בשלב המוסדי הוא 102.8 אג' לכל -1 ע.נ עם קופון שנתי של 0.2%, לגיוס של 390 מיליון ₪.

עקב הפרמיה בנק ירושלים קיבל 11 מיליון שקלים יותר מגובה הערך הנקוב ולכן בפועל קיבל 401 מיליון שקלים ותוצאות ההנפקה משקפות ריבית שנתית שלילית של מינוס 0.17% .

גיל טופז מנכ"ל בנק ירושלים: "היקף הביקוש הגבוה, יותר מכפליים מהיקף הגיוס המתוכנן, והריבית הנמוכה בהנפקה משקפים הבעת אמון נוספת של המשקיעים המוסדיים ושוק ההון בחוסנו של הבנק ובאסטרטגיה העסקית אשר הובלנו בשנים האחרונות".

האג"ח של בנק ירושלים מדורגות Aa3 על-ידי חברת מידרוג ו-AA מינוס על-ידי חברת מעלות. את ההנפקה הובילו פועלים IBI חיתום בשיתוף מנורה חיתום וברק קפיטל חיתום.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il