TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עיסקת ה-M&A החמישית בחצי שנה לאקסל סולושנס גרופ


Accel
חתמה על הסכם לרכישת חברת צ'יפ פי.סי. טכנולוגיות מידי נידם תקשורת סך ההשקעה המיידית במזומן ומניות היא כ-4 מיליון שקל
אקסל סולושנס גרופ מודיעה כי ביום שישי, 22 בינואר 2021, התקשרה בהסכם לרכישת 55% מהון המניות המונפק והנפרע של חברת צ'יפ פי.סי. טכנולוגיות בע"מ. צ'יפ פי.סי. עוסקת בפתרונות מחשוב מנוהלים של תחנות רזות בסביבת ענן ומחשבי מיני כבסיס להקטנת עלויות, שליטה ואבטחת מידע.
בהתאם להסכם שנחתם בין החברה לבין צ'יפ פי.סי. ובעל השליטה בה (המחזיק בצ'יפ פי.סי. הן באופן ישיר והן באמצעות חברה בבעלותו) ,אקסל תרכוש 55% מהון המניות המונפק והנפרע של צ'יפ פי.סי. בתמורה לסך כולל של: (א) השקעה במזומן בצ'יפ פי. סי. בסך של 1,000,000 ש"ח (ב) הקצאה לבעלי מניות צ'יפ פי.סי. של 1,200,000 מניות רגילות של אקסל וכן (ג) הקצאת מניות נוספת של 150 אלף מניות של אקסל, אשר יוקצו בכפוף להתקיימות אבני דרך כפועל יוצא של רווחי צ'יפ פי סי בשנים הקרובות. השלמת העסקה תבוצע לאחר עמידה בתנאים המתלים שהעיקרי ביניהם הוא קבלת אישור הבורסה להקצאת המניות.

צ’יפ פי סי. סיימה את שנת 2020 בהכנסות של כ-5.6 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ-4.9 מיליון שקל בשנת 2019. את תשעת החודשים הראשונים של 2020 סיימה החברה בהכנסות של כ-4.4 מיליון שקל ורווח תפעולי של כ-0.7 מיליון שקל.
רונן שור מנכ"ל אקסל אומר: "רכישת צ'יפ פי.סי., כמו גם רכישות קודמות שביצעה החברה בחצי השנה האחרונה, הינה בהתאם ליעדים ולאסטרטגיה העסקית של החברה. הרחבת פעילות החברה וחברות הבנות שלה בד בבד עם כניסה לתחומי הפעילות של צ'יפ פי.סי., יאפשרו לאקסל להנות מיתרונותיה של כל חברה בקבוצה, להציע ללקוחות קיימים פתרונות מתקדמים רחבים יותר ולהגדיל את מגוון הפעילות והידע של הקבוצה".
שלומי נידם מנכ"ל ציפ פי סי : " החיבור עם אקסל הינו חיבור טבעי, העסקה תהווה קפיצת מדרגה לצ׳יפ פי סי, אשר תוביל להרחבת הפעילות בישראל ובעולם ולפיתוח מוצרים ושירותים חדשים לשוק העסקים הגדולים וללקוחות קצה ביתיים."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il