TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הנהלת חברת רותם שני יזמות והשקעות פתחה את המסחר לרגל הרישום בבורסה בתל אביב


טקס פתיחת מסחר קרדיט הבורסה למניות ערך
רותם שני היא אחת משלוש החברות שהצטרפו לבורסה מתחילת השנה והראשונה בתחום הנדל"ן ותיכלל בתת ענף בנייה בענף הנדל"ן, הכולל 37 חברות בשווי כולל של כ-35 מיליארד שקל.
הבוקר, (21.1.21) פתחה הנהלת חברת רותם שני את המסחר לרגל רישומה של החברה בבורסה לניירות ערך.

החברה, אשר הוקמה בשנת 1996, פועלת בתכנון ייזום והקמה של פרויקטים לבנייה למגורים ו/או מסחר בישראל, ומתמקדת לרוב בעסקאות קומבינציה והתחדשות עירונית באזורי הביקוש הקשיח בישראל.
במהלך שנות פעילותה השלימה החברה עד היום 13 פרויקטים במרכז הארץ הכוללים מאות רבות של יחידות דיור. כיום, לחברה פרויקטים בביצוע בהיקף של כ-340 יח"ד כאשר בשנת 2021 החברה צופה התחלת 7 פרויקטים חדשים למגורים בהיקף של כ-500 יח"ד. הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 הסתכמו בכ-126 מיליון שקל.

החברה השלימה הנפקה של כ-28% מהון מניותיה בחבילה עם סדרת כתבי אופציה תמורת כ-46 מיליון שקל, לפי שווי חברה של כ-159 מיליון שקל. המניות וכתבי האופציה הוצעו למשקיעים המוסדיים בדרך של הצעה לא אחידה (Book Building) ולציבור בדרך של הצעה אחידה.

מניית החברה צפויה להיכנס בתחילת אפריל 2021 במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות, למדדי ת"א צמיחה, מדד ת"א-נדל"ן ולמדד ת"א-בנייה.

אבי טוריסקי ויהודה ידידיה, מנהלי חברת "רותם שני" ובעלי השליטה מסרו כי: "זהו יום חגיגי עבורנו אישית וגם עבור החברה שהקמנו לפני 25 שנה. בשנת 2021 החברה משנה את פניה והופכת ציבורית ושקופה הן עבור המשקיעים והן עבור בעלי הקרקע שאיתם אנחנו עובדים בשטח והם השותפים לעשייה שלנו. בהזדמנות זו, אנו רוצים להודות למשקיעים המוסדיים, שחלקם הפכו בעלי עניין בחברה, על הבעת האמון שלהם בהנהלה ובחברה. בנוסף, אנו רוצים להודות למשקיעים מהציבור על הביקושים הגבוהים במכרז הציבורי." עוד הוסיפו טוריסקי וידידיה: "אנו מסכמים מסע של כמעט 25 שנה בהפיכת החברה לציבורית ומסתכלים קדימה ל-25 שנה הבאות. כבר בשנת 2021 אנו מתכוונים להשיק מספר פרויקטי דגל של החברה שצפויים לשנות את פני הערים בהן הם יוקמו עם בנינים מודרניים וחדשים ומפרט עשיר לדיירים."

שרית ברמן, כלכלנית ביחידת ההנפקות בבורסה אמרה כי: "אנו שמחים על הצטרפותה של רותם שני למשפחת החברות הבורסאיות ומאחלים לה הצלחה. אנו מאמינים כי גם בשנת 2021, נראה חברות נוספות מכל הסקטורים במשק, מצטרפות לבורסה. הבורסה בתל אביב כבית של הכלכלה הישראלית משמשת עבור החברות בית לגיוסי ההון ומנוע לצמיחת החברות, וזאת לטובת ציבור המשקיעים והמשק הישראלי כולו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il