TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עסקה תשיעית לקרן החוב של אלקטרה נדל"ן: מימנה מקבץ דיור בפלורידה בהיקף של כ-10 מיליון דולר‎


אלקטרה נדלן
ביצעה עסקה למימון מקבץ דיור, הממוקם בעיר פורט לודרדייל שבפלורידה, בהיקף השקעה של כ-10 מיליון דולר. עסקה זו הינה הראשונה של הקרן שמתבצעת בדרך של הלוואת מזנין שניתנה ליזם, והיא נושאת ריבית אפקטיבית מינימאלית שנתית בשיעור של 12.24%
אלקטרה נדל"ן מרחיבה את פעילות קרן החוב בארה"ב

קרן החוב של החברה ביצעה עסקה תשיעית, למימון מקבץ דיור בפורט לודרדייל, פלורידה, בהיקף השקעה של כ-10 מיליון דולר

העסקה הנוכחית הינה עסקה ראשונה מסוג מזנין שמבצעת קרן החוב, והיא נושאת ריבית אפקטיבית שנתית של מעל 12%

קרן החוב גייסה נכון להיום סך של כ-140 מיליון דולר; לאחר עסקה זו, עומד היקף ההשקעה הכולל של קרן החוב על כ-68.7 מיליון דולר

אמיר יניב, סמנכ"ל פיתוח עסקי אלקטרה נדל"ן: "אנו שמחים לעדכן היום על ביצוע עסקה תשיעית במספר לקרן החוב של החברה.
מדובר בעסקה ראשונה מסוג מזנין שמבצעת הקרן והינה חלק ממגמת הרחבת פעילות החוב למקבצי דיור בדרום מזרח ארה"ב. תקופת הקורונה מזמנת לקרן החוב הזדמנויות לניצול יתרונותיה היחסיים לצורך ביצוע עסקאות איכותיות הן בהיבט השאת התשואה והן בהיבט ניהול הסיכונים.
אנו ממשיכים לפעול להרחבת פעילות קרן ההשקעות השלישית וקרן החוב הראשונה להשקעות במקבצי דיור, תוך התמקדות בדרום מזרח ארה"ב בלבד. נמשיך לנהל בשמרנות ובקפדנות את החברה ליצירת ערך למשקיעים".

חברת אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו ובניהולו של גיל רושינק, ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום מקבצי הדיור ארה"ב. החברה דווחה, כי קרן החוב להשקעות במקבצי דיור ביצעה עסקה למימון מקבץ דיור הממוקם בעיר פורט לודרדייל שבפלורידה בהיקף השקעה של כ-10 מיליון דולר. עסקה זו הינה הראשונה של הקרן שמתבצעת בדרך של הלוואת מזנין שניתנה ליזם, והיא נושאת ריבית אפקטיבית מינימאלית שנתית בשיעור של 12.24%.

עסקה זו מצטרפת ל-2 עסקאות נוספות שביצעה קרן החוב במהלך השבועות האחרונים, האחת באריזונה בהיקף של כ-19.1 מיליון דולר והשנייה בפלורידה בהיקף של כ-6.2 מיליון דולר. עד כה, ביצעה קרן החוב 9 עסקאות מאז הקמתה בהיקף השקעה כוללת של כ-68.7 מיליון דולר.

יצוין, כי 8 העסקאות הראשונות של קרן החוב בוצעו בדרך של מתן הון מועדף (preferred equity) הכוללות עדיפות בחלוקות השוטפות ובאירועים הוניים, עד להחזר של 12% IRR בממוצע, בעוד העסקה הנוכחית הינה, כאמור, עסקת מזנין, שבה זכאית הקרן לקבל ריבית שנתית אפקטיבית בשיעור של למעלה מ 12% מהיום הראשון.

אתמול דווחה החברה כי הקרן הראשונה להשקעות במקבצי דיור בארה"ב, המחזיקה ב-100% מהזכויות במקבץ דיור באטלנטה, ג'ורג'יה, חתמה על עסקה למכירת זכויותיה בנכס בתמורה לסך של כ-52.7 מיליון דולר. הנכס נרכש בחודש פברואר 2017 במחיר של כ-32.5 מיליון דולר. ההון העצמי שהושקע הסתכם לסך של כ-12.8 מיליון דולר, תזרים מזומנים החופשי שינבע מעסקת המכירה מסתכם לסך של כ-22.9 מיליון דולר ומשקף שיעור תשואה פנימי (IRR) של כ-22.9% ברמת הנכס.

עוד דווחה החברה אתמול כי הקרן השלישית להשקעות במקבצי דיור בארה"ב, רכשה מקבץ דיור בטמפה, פלורידה, הכולל 248 יחידות דיור, בתמורה (100%) לכ-53.5 מיליון דולר. ההון העצמי (100%) שהושקע הסתכם לסך של כ-22.5 מיליון דולר (שיעור ההחזקה של הקרן בנכס הינו 100%). לאחר עסקה אלו, מחזיקה הקרן השלישית בכ-5,930 יחידות דיור, ב-20 מקבצים בדרום מזרח ארה"ב, בהיקף השקעה הונית של כ-340 מיליון דולר (חלק הקרן).

לפני כשבועיים פרסמה החברה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2020 עם גידול של כ-24% בהכנסות ברבעון לכ-47.3 מיליון שקל וגידול של כ-27.3% ברווח הנקי ברבעון לכ-34.8 מיליון שקל.

חברת אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו, מנהלת כיום למעלה מ-33,000 יחידות דיור בלמעלה מ-100 מקבצי דיור בארה"ב, וכן השקיעה באמצעות קרן החוב הראשונה, שהוקמה לפני מספר חודשים, ב-9 עסקאות למתן הלוואות לביצוע רכישה של מקבצי דיור. שווי תיק הנכסים (100%) בארה"ב מוערך בכ-16 מיליארד שקל. זאת, בהתאם לתכנית האסטרטגית שהציגה החברה בינואר 2016 ולפיה החברה תהפוך לזרוע הנדל"ן המניב של קבוצת אלקו, תוך התמקדות בתחום מקבצי הדיור בארה"ב, ותפעל באופן שיבטיח תזרים יציב ויאפשר יצירת ערך לבעלי המניות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il