TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קאנומד תספק מוצרי קנאביס רפואי לבתי מרקחת ברשת סופר פארם


מנור וכפיר גינדי. צילום דן שטרן
מנכ"ל החברה כפיר גינדי ציין כי "בכוונתנו להתקשר עם בתי מרקחת נוספים המנפקים קנאביס רפואי לצורך פריסה ארצית מלאה וחשיפה מקסימאלית של מוצרי קאנומד. בין השאר נשיק בקרוב את זן ה'גורילה גלו' המבוקש".
קאנומד, חברה בצמיחה בתחום הקנאביס הרפואי, המספקת מוצרים ושירותים מתקדמים לאורך שרשרת הערך, מדווחת היום כי הגיעה להבנות מסחריות עם רשת סופר פארם, שלמיטב ידיעת החברה מחזיקה בכ-55 בתי מרקחת המנפקים קנאביס רפואי. על פי ההבנות בין הצדדים, קאנומד תספק מוצרי קנאביס רפואי, לרבות תפרחות יבשות של קנאביס לשימוש רפואי, לבתי מרקחת של סופר פארם.

ההבנות בין הצדדים כוללות הסכמות ביחס לתמורה שתשולם על ידי סופר פארם, כולל תנאי התשלום, אך לא קיימת התחייבות מצד סופר פארם לרכישת כמות מינימלית כלשהי של מוצרי קנאביס מקאנומד.

נזכיר כי הסכם זה מצטרף לשורת הסכמים רב-שנתיים שדווחו בשבועות האחרונים עם בתי מרקחת ברחבי הארץ, לאספקה של מאות ק"ג של קנאביס רפואי בשנה. לצד הסכמי האספקה לבתי מרקחת, חתמה קאנומד באוגוסט השנה על הסכם הפצה אסטרטגי עם נובולוג, להפצה בלעדית של מוצרי קאנביס רפואי לבתי מרקחת בישראל. נכון להיום קאנומד תפיץ באמצעות נובולוג את מוצריה בכ-65 בתי מרקחת מורשי קנאביס, בנוסף ל-2 בתי מרקחת נוספים בשליטת קאנומד שנמצאים בתהליך הסבה לממכר קנאביס רפואי.

מנכ"ל החברה כפיר גינדי ציין כי "בכוונתנו להתקשר עם בתי מרקחת נוספים המנפקים קנאביס רפואי לצורך פריסה ארצית מלאה וחשיפה מקסימאלית של מוצרי קאנומד. בין השאר נשיק בקרוב את זן ה'גורילה גלו' המבוקש".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il