TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לאחר הצלחת ההנפקה: חברת Human Xtensions נרשמה למסחר בתל אביב


shutterstock
המסחר במניות החברה יחל היום. הנפקת החברה הושלמה בהצלחה בשבוע שעבר; גייסה כ-158 מיליון שקל מגופים מוסדיים מובילים. החברה צפויה להיכלל במדד תל-אביב טק-עילית
חברת Human Xtensions, המפתחת ומשווקת כלים חכמים לניתוחים כירורגיים זעיר פולשניים ומקדמת דור חדש של טכנולוגיות רובוטיות לניתוחים של פרוצדורות מורכבות, נרשמה היום למסחר בבורסה של תל אביב, תחת הסימול (ימקס), זאת בהמשך להצלחת ההנפקה הראשונית לציבור (IPO) בשבוע שעבר. המסחר במניות החברה יחל היום. החברה צפויה להיכלל במדד תל-אביב טק-עילית.

Human Xtensions גייסה בשבוע שעבר כ-158 מיליון שקל. במסגרת ההנפקה, שבוצעה במתכונת של הצעה לא אחידה, השקיעו בחברה גופים מוסדיים וקרנות גידור מהמובילים בארץ. את ההנפקה הובילו פועלים אי.בי.אי חיתום.

Human Xtensions משווקת מזה כשנה את המערכת הראשונה פרי פיתוחה, ה-HandX, שהינו פתרון ייחודי מאושר FDA ו-CE לניתוח בשיטת לפרוסקופיה חכמה המאפשר בידי הרופא שליטה אופטימאלית בניתוח זעיר פולשני הדורש דיוק ומורכבות.

מערכת ה-HandX משלבת את היתרונות של המכשיר הלפרוסקופי ביחד עם אלקטרוניקה, תוכנה ומכניקה שמתרגמת את תנועות ידו של המנתח ומספקת לראשונה טווח תנועות רחב. הפתרון נכלל בקודים ביטוחיים קיימים ומושתת על סביבת הניתוח הקיימת ועל כן אינו דורש היערכות מוקדמת של תשתית, ומתאפשרת הטמעתו המהירה בחדרי הניתוח. למערכת חלק קבוע אליו מתחברים שני מכשירי קצה מתכלים שפיתחה ומוכרת החברה.

תמורת ההנפקה תשמש את החברה להמשך הרחבת השימוש במערכת ה-HandX ולחדירה לשווקי יעד מרכזיים חדשים. בנוסף, כספי הגיוס יאפשרו לחברה לקדם פיתוחם של מוצרי קצה מתכלים נוספים וכן להאיץ את פיתוח מערכת הדור הבא, ה-HandX-AI, שתכלול יכולות של בינה מלאכותית ובכלל זה איסוף מידע וחיווי שיאפשרו לצוות הרפואי קבלת מידע קליני ועל בסיסו קבלת החלטות טובה יותר בזמן אמת.

Human Xtensions פועלת בשוק בו קיימת מודעות ציבורית הולכת וגוברת לחשיבות ולצורך במעבר לניתוחים זעיר פולשניים חלף ניתוחים כירורגיים פתוחים, בעיקר לשם צמצום סיכונים ואפשרות לזיהומים, כמו גם קיצור הליכי התאוששות, לרבות זמן אשפוז, וצמצום עלויות הטיפול.

השוק המיידי של החברה הינו שוק ניתוחי חלל הבטן הזעיר פולשניים, דוגמת ניתוחי בקע, פרוקטולוגיה, וכריתת רחם.

ד"ר תמי פרנקל, מייסדת ומנכ"לית Human Xtensions, מסרה: "אנו שמחים על הבעת האמון מצד שוק ההון הישראלי בחברה וביעדיה העסקיים, ורואים בהפיכת החברה לציבורית הזדמנות לממש את חזון החברה ולנצל את היתרון הטכנולוגי והתחרותי שלנו בשוק הניתוחים הזעיר פולשניים לטובת המשך צמיחה מהירה. כספי הגיוס יסייעו לנו להרחיב את פעילותנו לשווקי יעד מרכזיים נוספים ולהאיץ את תוכנית הפיתוח שלנו למוצר הדור הבא, שיכלול יכולות ייחודיות של בינה מלאכותית במטרה למקסם את התועלת הקלינית והעסקית של בתי החולים, כמו גם את בטיחות ואיכות הטיפול שיקבלו המטופלים. Human Xtensions מתבססת כיום על מכירת מערכות ומכירת מוצרים מתכלים תואמים, ואנו צופים כי מוצרים מתכלים נוספים יכנסו לשלב המכירות עוד ב-2021. כחברה ציבורית, אנו רואים עצמנו מחויבים לקידום החברה ולהשאת ערך למשקיעים, ונפעל לשם כך".


אודות חברת Human Xtensions
Human Xtensions הוקמה ב-2012. החברה מפתחת, מייצרת, משווקת ומוכרת מכשור רפואי והיא נמצאת בשלב מסחור המוצרים שפותחו על ידה. החברה, בהובלת המייסדת והמנכ"לית תמי פרנקל, פיתחה מערכת הפעלה מודולרית בחדר ניתוח, הנשלטת על ידי המנתח, לניתוח זעיר פולשני (לפרוסקופי). עם מייסדי החברה נמנה גם מרדכי שולב המכהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. לאור הדרישה הגוברת לדיוק ואמינות מרבית בהליך הניתוחי הצטרף לחברה ד"ר עמיר סולד, מנתח בכיר ומוביל דעה בתחום הניתוחים הרובוטים והזעיר פולשניים הנמנה על ראשוני המשקיעים בחברה ומוביל את התחום הרפואי בחברה.

בנוסף, החברה מפתחת את מערכת הדור הבא, מכשיר דיגיטלי HandX-AI, הכולל יכולות של בינה מלאכותית וצפוי לספק רמת בטיחות גבוהה יותר למטופל, להגדיל את היקף השימוש בהליכים זעיר פולשניים על ידי הוספת מכשירי קצה נוספים וכן יאפשר יכולות איסוף מידע וחיווי לקבלת מידע קליני בזמן אמת לטיוב הליך קבלת ההחלטות בחדר הניתוח. Human Xtensions, קבלה את אישורי גופי הרגולציה המובילים בעולם וביססה לעצמה יתרון תחרותי ארוך טווח. לחברה שני כלי קצה (מתכלים) מאושרים לשימוש והחברה מפתחת כלים נוספים. המערכת שפיתחה החברה נכללת בקודים ביטוחיים (Reimbursement Code) קיימים של ההליך הרפואי. יו"ר החברה הוא מר אלון שלנק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il