TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינטרקיור בתוצאות שיא:


אהוד ברק יור הדירקטוריון
הכנסות של 22.5 מיליון שקל ברבעון השלישי; ה-EBITDA לשיא של 7 מיליון שקל; תזרים חיובי בגובה 6.3 מיליון שקל‎
אינטרקיור :תוצאות שיא, צמיחה מואצת, גידול ברווחים ומעבר לתזרים חיובי משמעותי

הכנסות שיא של כ-22.5 מיליון שקל ברבעון השלישי;
צמיחה מהירה של פי 8 בהשוואה לרבעון המקביל
ויותר מפי 2 בהשוואה לרבעון הקודם;
גידול עקבי ברווחיות הגולמית והתפעולית;
ה-EBITDA (רווח תפעולי מתואם) לשיא של 7.0 מיליון שקל לרבעון
לראשונה, תזרים חיובי מפעילות שוטפת בגובה של 6.3 מ' ש"ח

נערכת להמשך צמיחה מואצת וגידול ברווחיות

ברבעון השלישי סופקה כמות שיא של מוצרי קנאביס רפואי הודות לביקוש הגובר למוצרי האיכות של החברה, להמשך הרחבת ההסכמים עם בתי המרקחת ולמימוש של ההסכמים האסטרטגיים עם ענקיות הקנאביס העולמיות Tilray, Organigram ו-Aphria

קנדוק הינה הראשונה לקבל היתר ייצוא מסחרי לאירופה המהווה שוק היעד המרכזי

חברת אינטרקיור (ת"א: אנקר) מבססת את מעמדה המוביל בשוק הקנאביס בישראל וכחברה בינלאומית רווחית הצומחת במהירות. אינטרקיור מדווחת על תוצאות שיא של מגזר הקנאביס הרפואי לרבעון השלישי של 2020 עם צמיחה מואצת של פי 8 במכירות הרבעון השלישי מול המקביל אשתקד ושל יותר מפי 2 מול הרבעון הקודם. החברה השלימה בהצלחה את בניית האתר הדרומי מהגדולים והמתקדמים בארץ ובעולם וסיימה מחזור מסחרי ראשון של מוצרי קנדוק האיכותיים. הרווחיות הגולמית של קנדוק גדלה, זה הרבעון השביעי ברציפות, לשיעור הגבוה מ-50% מסך ההכנסות, הרווח התפעולי הגיע לכ-6.1 מיליון שקל, כ-27% מהמחזור, וה-EBITDA הסתכם ב-7.0 מיליון שקל, כ-31% מסך הכנסות החברה. החברה נערכת להמשך צמיחה מסחרית מואצת בפעילותה ולעמידה בביקושים הגוברים.
במהלך הרבעון השלישי המשיכה מגמת הביקושים גבוהים לקווי המוצרים האיכותיים של החברה. החברה סיפקה כמות שיא של מוצרי קנאביס רפואי, וזאת בין היתר, במסגרת הסכמי האספקה המחייבים עליהם חתמה החברה המסתכמים בכ-32 טון קנאביס רפואי לתקופה מצטברת של עד שלוש שנים. ההסכמים האסטרטגיים עם חברות מהגדולות בעולם, Tilray, Organigram ו-Aphria, מבססים ומדגישים את המוניטין והיכולות של קנדוק, בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של החברה, המבוססת על איכות גבוהה ומיתוג בשווקי היעד המרכזיים באירופה, לצד צמיחה בשוק הקנאביס בישראל. קנדוק נמצאת במו"מ להתקשרויות אסטרטגיות נוספות עם מובילים עולמיים. בנוסף, קנדוק מעמיקה את הסכמי שיתוף הפעולה לייצור, שיווק והפצת מוצריה במדינות בעלות רגולציה תומכת כגון גרמניה, דנמרק, קנדה ועוד.
קנדוק היתה הראשונה לקבל אישור ייצוא מסחרי לאיחוד האירופי, המהווה שוק היעד המרכזי לייצוא קנאביס רפואי בתקן GMP. קבלת ההיתר הינו צעד משמעותי למימוש ההסכם האסטרטגי עם Tilray באמצעותו תתאפשר לקנדוק גישה לשווקים קיימים ופוטנציאליים בהם פועלת Tilray, בכ-15 מדינות ובכללן גרמניה. קנדוק צופה ומעריכה כי הייצוא יושלם בזמן הקרוב. בנוסף, קנדוק נערכת להשקת סדרת מוצרי פרימיום נוספת במסגרת השותפות האסטרטגית עם Aphria, סדרת Canndoc Stars.
קנדוק נערכת לצמיחה מסחרית מואצת גם בתחום מוצרי הפנאי, מוצרי ה-CBD, בכפוף לאישור, ובמסגרת זו רכשה את חברת כאן עולם הפועלת להקמת חנויות ייעודיות ברחבי הארץ מתוך אסטרטגיה ממוקדת להובלת שוק הקנאביס לצרכי פנאי בישראל. קנדוק רואה בתחום מוצרי ה-CBD פעילות בעלת פוטנציאל כלכלי משמעותי אשר יאפשר לקנדוק אפיקי הכנסה ויצירת תזרימי מזומנים נוספים בארץ ובעולם.
אהוד ברק, יו"ר הדירקטוריון: "אינטרקיור מציגה רבעון שיא נוסף והמשך מגמת הצמיחה הרווחית. אנו גאים להוביל את מגמת העלייה באיכות המוצרים בשוק ובגידול העקבי של קהילת המטופלים הבוטחים במוצריה האיכותיים של קנדוק. ברבעון השלישי השלמנו בהצלחה את המחזור המסחרי הראשון באתר הדרומי המעסיק למעלה מ-100 עובדים בעוטף וממצב את החברה בשורה הראשונה יחד עם מתקני הגידול המובילים בעולם. אנו פועלים בשיתוף פעולה עם החברות המובילות בעולם ליצירת יתרון איכותי ולשיפור איכות חייהם של המטופלים"
הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2020 צמחו למחזור שיא של כ-22.5 מיליון שקל, גידול של פי 8 לעומת הרבעון המקביל וגידול של פי 2 אל מול הרבעון הקודם. הצמיחה המואצת ברבעון נובעת הן מצמיחת השוק והן לאור גידול בנתח השוק של קנדוק, ביקושים גבוהים לקו המוצרים האיכותי, מימוש הסכמים מסחריים עם בתי המרקחת ושיתופי פעולה בינלאומיים.
הרווחיות הגולמית גדלה משמעותית והגיעה ברבעון השלישי ל-51% (קנדוק), שיפור של מאות אחוזים מול הרבעון המקביל. השיפור החד ברווחיות הגולמית מקורו בגידול המואץ בהכנסות ומימוש ההסכמים המסחריים עם בתי המרקחת ושיתופי הפעולה הבינלאומיים. במהלך הרבעון השלימה החברה גידול מסחרי ראשון באתר הדרומי שהינו מהגדולים והמתקדמים בארץ ובעולם.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-6.1 מיליון שקל בהשוואה להפסד תפעולי של כ-4.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. זהו הרבעון השני ברציפות מאז עברה החברה לרווח תפעולי. היעילות התפעולית הגבוהה הובילה לרווחיות תפעולית ברבעון השלישי של כ-27% מסך הכנסות החברה.
ה-EBITDA הסתכם ברבעון השלישי בכ-7.0 מיליון שקל, שיפור משמעותי אל מול EBITDA שלילית של כ-5.1 מיליון שקל ברבעון המקביל. רווחיות ה-EBITDA ברבעון השלישי הגיעה לשיעור של 31% מסך הכנסות החברה.
תזרים מזומנים חיובי לראשונה, מפעילות שוטפת הסתכם ב-6.3 מיליון שקל. עיקר השינוי נובע מגידול מהותי במחזור הפעילות של החברה ובהון החוזר שלה. מזומנים ושווי מזומנים של 48 מיליון שקל (מאוחד).


אודות קנדוק:

קנדוק הינה אחת מחלוצות ענף הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, העוסקת במשך למעלה מ-13 שנים במחקר, טיפוח, ייצור, גידול, יבוא ושיווק קנאביס רפואי לאלפי מטופלים במגוון התוויות המאושרות על ידי משרד הבריאות ובעלת שיתופי פעולה ופעילות בארץ ובעולם. קנדוק פועלת לבסס את מעמדה כשחקן מוביל ומשמעותי בתחום הקנאביס לשימוש רפואי בארץ ובעולם. קנדוק מיישמת אסטרטגית צמיחה ומגדילה באופן ניכר את הנוכחות הגלובלית בארצות בעלות רגולציה תומכת ומשקיעה בהגדלת כושר הייצור בארץ ובעולם ובהשבחת מתקניה לעמידה באיכות הגבוהה בהתאם לנדרש בשווקי היעד. מערך הייצור של קנדוק (בבעלותה המלאה החלקית ו/או באמצעות שיתופי פעולה) כולל כיום 4 מתקנים פעילים בארץ ו-3 מתקנים בחו"ל מהם מתקן ייצור אחד באיחוד האירופאי הפועל בתקן EU-GMP.  כושר הייצור המקסימלי של מערכי הייצור עומד כיום על מעל ל-100 טון קנאביס רפואי באיכות גבוהה. קנדוק השקיעה משאבים רבים בבניית תשתית הפצה משמעותית בארץ ובעולם וחתמה הסכמי אספקה ארוכי טווח עם החברות המובילות בענף המסתכמים במאות מיליוני שקלים.

בנוסף התקשרה קנדוק בשיתופי פעולה אסטרטגיים ובלעדיים עם מובילות בינלאומיות TilrayOrganigram ו-Aphria. ההסכמים האסטרטגיים עם החברות הגדולות בעולם מבססים ומדגישים את המוניטין והיכולות של קנדוק בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של החברה, המבוססת איכות גבוהה ומיתוג בשווקי היעד המרכזיים באירופה, לצד צמיחה מהירה בשוק הקנאביס בישראל.  בנוסף מנהלת קנדוק תוכנית מחקרים קליניים על מוצריה בתקן GMP, מהם 10 מחקרים קליניים שאושרו ע"י היחידה לקאנביס רפואי במשרד הבריאות לרבות מחקר קליני Phase III שמתנהל בימים אלו במרכז רפואי מוביל בישראל.  מעבר לפעילותה בישראל, קנדוק התקשרה בשיתופי פעולה בקנדה ובמדינות באיחוד האירופאי וכן התקשרה עם שותף אירופאי בעל מתקן גידול וייצור מתקדם המחזיק ברישיון ייצור פעיל בתקן EU-GMP. במסגרת שיתופי הפעולה, בכוונת קנדוק לפעול להפצת מוצרי קנדוק באירופה ובקנדה ומדינות אחרות בעלות רגולציה תומכת.  

 


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il