TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צור שמיר פרסמה תוצאות חזקות ברבעון השלישי לשנת 2020


צור שמיר
הרווח הכולל צמח לכ-44 מיליון ש"ח לעומת כ-13 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד
איי די איי ביטוח הציגה ברבעון גידול של 50% לעומת אשתקד ברווח הכולל לכ-76.5 מיליון ש"ח הודות לעלייה בהכנסות מהשקעות יחד עם שיפור ברווח החיתומי במרבית התחומים
מימון ישיר דיווחה ברבעון על עליה של 49% ברווח הנקי אשר הסתכם לכ-38 מיליון ש"ח
אדגר הציגה רבעון נוסף של צמיחה ב-FFO שעלה בכ-11% לעומת אשתקד לכ-21.1 מיליון ש"ח. ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות הסתכם לכ-1.2 מיליארד ש"ח, כ-7.9 ש"ח למניה
החברה הודיעה לאחרונה כי היא מנהלת משא ומתן עם ענקית הביטוח היפנית MSI למכירת 4% מחברת הבת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות לפי שווי של כ-1.93 מיליארד שקל

מוקי שנידמן, מנכ"ל החברה ומבעלי השליטה מסר: "אנו מסכמים רבעון חזק בקבוצה אשר נובע מהמשך מגמת השיפור בכל הפעילויות. הסביבה העסקית ממשיכה להיות מאתגרת וחרף זאת, כל אחת מהחברות צולחת תקופה זו של אי וודאות בהצלחה הודות למאמצים הרבים שמושקעים בהתאמת פעילותן לתנאי השוק המשתנים תוך דגש לשמירה על מומנטום עסקי חיובי."

יוסי קוצ'יק, יו"ר החברה: "הודענו לאחרונה כי אנו מנהלים משא ומתן עם ענקית הביטוח היפנית MSI למכירת 4% מחברת הבת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות. עסקה זו נעשית עם אחד מגופי הביטוח הגדולים והמובילים בעולם ואנו פועלים בימים אלה להשלמת העסקה אשר מהווה עבורנו עדות מוחשית לערך המשמעותי הטמון בפעילות הקבוצה."




קבוצת צור שמיר מסכמת את הרבעון השלישי של שנת 2020 עם זינוק ברווח הכולל לכ-44 מיליון ש"ח לעומת כ-13 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מתוצאות חזקות בפעילות של איידיאיי ביטוח ומימון ישיר.
עיקרי תוצאות של חברת הבת איידיאיי ביטוח:
 סיכמה את הרבעון השלישי עם רווח של כ-76.5 מיליון ש"ח לעומת רווח של כ-50.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 50%. הגידול נובע בעיקרו מעלייה בהכנסות מהשקעות בתיק הנוסטרו ומשיפור ברווחיות החיתומית במרבית הענפים. החברה ממשיכה להציג שיפור ברווח חיתומי מפעילות הליבה אשר הסתכם ברבעון לסך של 87 מיליון ש"ח בהשוואה לסך של 72 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. החברה מציגה גידול ברווח החיתומי ברבעון בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד גם בנטרול השפעות מיוחדות ברכב חובה.
 הפרמיות שהורווחו ברוטו הסתכמו בכ-611.6 מיליוני ש"ח בהשוואה לכ-663.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. השינוי בפרמיות ברוטו נובע בעיקרו מפעולות יזומות של החברה לטיוב תיק הלקוחות, מהורדת תעריפים בענף רכב רכוש עקב השינויים בסביבה התחרותית והירידה בשכיחות התאונות, וכן מהשפעת מגפת הקורונה על הצריכה הפרטית במשק ככלל, ועל מוצרי הביטוח בפרט.

עיקרי תוצאות חברת הבת מימון ישיר:
 הרווח הכולל של מימון ישיר ברבעון השלישי לשנת 2020 הסתכם בכ-38.3 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-25.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-49%. מימון ישיר נקטה בתכנית התייעלות שבעקבותיה הוצאותיה היו נמוכות בכ-12.6 מיליון ש"ח מאשר ברבעון המקביל אשתקד (בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 תכנית ההתייעלות שיישמה מימון ישיר הובילה לחיסכון משמעותי בהוצאותיה של כ-40 מיליון ש"ח בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד). בנוסף, בהתאם לביצועי הגבייה חלה ירידה ברבעון השלישי בהוצאות חובות מסופקים ואבודים ביחס לרבעון המקביל אשתקד. כמו כן, הרווח הנקי הושפע מעלייה של המדד מול ירידה של המדד ברבעון המקביל אשתקד, כאמור, אשר תרמה לעלייה בהכנסות מהצמדה ומההלוואות שהועמדו בריבית גבוהה יותר שנועדה לשקף את הגידול המסוים בסיכון עקב המשבר.
 ברבעון השלישי של שנת 2020 המשיכה מגמת השיפור בהכנסות מימון ישיר שהסתכמו בכ-149 מיליון ש"ח, עלייה של כ-3% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בהכנסות נובעת בעיקר מעליית מדד המחירים לצרכן מול ירידת מדד בתקופה המקבילה אשתקד, גידול בשיעור הריבית ללווים עקב גידול בסיכוני גבייה לאור משבר הקורונה ומגידול בתיק ההלוואות הממוצע המוחזק על ידי מימון ישיר, בעיקר עקב קיטון בהמחאות ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. השפעות אלו קוזזו בחלקן על ידי ירידה בהכנסות משערוך לשווי הוגן (בעיקר עקב העמדת הלוואות בהיקף נמוך יותר ברבעון לעומת אשתקד) בסך של כ-29 מיליון ש"ח, לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
 יצוין, כי קיימים פערים בין הרווח בדוחות הכספיים של מימון ישיר לרווח ממגזר האשראי הצרכני בדוחות הכספיים של החברה בגין תיקי הלוואות שנמכרו על ידי מימון ישיר לישיר ביטוח, וכן בגין עדכון אומדן שנרשם במימון ישיר במסגרת דוחות דצמבר 2019, אשר נחתמו מחדש במסגרת תשקיף מימון ישיר.
 תיק האשראי של מימון ישיר שלא הומחה לצדדים שלישיים הסתכם ביום 30 בספטמבר 2020 בכ-3 מיליארד ש"ח.

עיקרי תוצאות הפעילות של חברת הבת אדגר:
 ההכנסות מהשכרת נכסים הסתכמו ברבעון השלישי בכ-60.7 מיליון ש"ח, עלייה של כ-4% לעומת 58.2 ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נובעת בעיקר מאכלוס אדגר C360 שבנייתו הושלמה בתחילת השנה וכן מעליות בשיעורי התפוסה בקנדה לצד רכישת נכס חדש בסוף הרבעון השני. זאת למרות השפעת שע''ח אשר קיזזה את ההכנסות ביחס לתקופה מקבילה אשתקד.
 ה- NOI ברבעון הסתכם בכ-57.1 מיליון ש"ח, עלייה של כ-4% לעומת 55.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
 ה-FFO ברבעון עלה בכ-11% והסתכם בכ-21.1 מיליון ש"ח לעומת כ-19 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
 הרווח המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון בכ-2.6 מיליון ש"ח לעומת רווח של כ-55.8 מיליון ש"ח אשתקד. הקיטון נובע בעיקר מכך שהחברה לא רשמה שערוכים ברבעון הנוכחי בהשוואה לשערוך חיובי בסך כ-33.2 שנרשם ברבעון מקביל אשתקד, וכן בגין שערוך עסקאות הגנה שהחברה מבצעת על מנת לצמצם את החשיפה לשינוי בשערי החליפין שבחלקו מוצג בהוצאות המימון של החברה (יתרת ההשפעה של שערי החליפין מוצגת בסעיף רווח/הפסד כולל אחר). הרווח הכולל המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון בכ-17.6 מיליון ש"ח לעומת רווח כולל של כ-20.7 מיליון ש"ח אשתקד.
 ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות הסתכם ליום 30 בספטמבר 2020 בכ-1,207 מיליון ש"ח, כ-7.9 ש"ח למניה, לעומת כ- 1,271 מיליון ש"ח (כ-8.35 ש"ח למניה) ליום 31 בדצמבר 2019.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il