TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גידול של 50% ברווחי ביטוח ישיר ברבעון השלישי 2020:


קובי הבר - צלם כפיר סיון
רווח כולל של כ-77 מיליון ש"ח ברבעון לעומת רווח כולל של 51 מיליון ש״ח ברבעון המקביל אשתקד
החברה מציגה רבעון נוסף של שיפור ברווח החיתומי במרבית ענפי הפעילות

ביטוח ישיר הודיעה כי היא נכנסת מחדש לתחום ביטוחי הבריאות ותציע מגוון ביטוחי בריאות במחירים נמוכים מהמתחרים, עם תכולה רחבה יותר וברמת שירות מצוינת

החברה חתמה עם ענקית הביטוח היפנית MSI על הקמת HUB טכנולוגי בישראל לקידום חדשנות בתחום ה- Insurtech וה- DATA, על ידי איתור מוצרים ופתרונות מתקדמים, שייצרו יתרון תחרותי וערך ללקוחות שתי החברות

החברה הודיעה ב- 28.10.2020 על חלוקת דיבידנד נוסף בסך של 40 מיליון ש"ח בגין שנת 2019.

מנכ״ל ביטוח ישיר, קובי הבר: "אנו מסכמים רבעון נוסף של גידול ברווח הכולל והמשך מגמת שיפור ברווח החיתומי, למרות אי-הוודאות והשפעות משבר הקורונה. התוצאות הללו אינן מובנות מאליהן והן נובעות משורה ארוכה של צעדים שאנו מבצעים בכל תחומי הפעילות של החברה, בדגש על מיקוד בצמיחה רווחית, טיוב תיק הלקוחות הקיים בענף הרכב, והרחבת הפעילות בענפי החיים, בריאות ורכוש אחר.
בנוסף, אנו ממשיכים לקדם מהלכים אסטרטגיים ארוכי טווח, שבאמצעותם אנחנו בונים את התשתית להמשך הצמיחה של החברה. בימים אלה השקנו מחדש, לאחר היערכות ארוכה ויסודית, את מוצר הבריאות שלנו, במטרה להרחיב את הגיוון המוצרי ואת מקורות הרווח של החברה, ולהעניק ללקוחותינו מוצר איכותי, שירות ברמה מעולה ומחיר אטרקטיבי. כלל המהלכים שאנו מובילים ממשיכים לשאת פרי, והם אלו שיאפשרו לנו להמשיך ולהוביל את השוק הישיר, ולשמור על פסי הרווחיות אליהם אנו רגילים.

איי. די. איי. ביטוח פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לסיכום הרבעון השלישי לשנת 2020.

מהדוחות עולה כי החברה סיכמה את הרבעון השלישי עם רווח של כ-76.5 מיליון ש"ח לעומת רווח של כ-50.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 50%. הגידול נובע בעיקרו מעלייה בהכנסות מהשקעות בתיק הנוסטרו ומשיפור ברווחיות החיתומית במרבית הענפים. החברה ממשיכה להציג שיפור ברווח חיתומי מפעילות הליבה אשר הסתכם ברבעון לסך של 87 מיליון ש"ח בהשוואה לסך של 72 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. החברה מציגה גידול ברווח החיתומי ברבעון בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד גם בנטרול השפעות מיוחדות ברכב חובה.
השינוי בפרמיות ברוטו נובע בעיקרו מפעולות יזומות של החברה לטיוב תיק הלקוחות, מהורדת תעריפים בענף רכב רכוש עקב השינויים בסביבה התחרותית והירידה בשכיחות התאונות, וכן מהשפעת מגפת הקורונה על הצריכה הפרטית במשק ככלל, ועל מוצרי הביטוח בפרט.

דגשים לתוצאות הרבעון השלישי לשנת 2020:

 פרמיות ברוטו ברבעון השלישי לשנת 2020 הסתכמו בכ-605 מיליוני ש"ח בהשוואה לכ-644.5 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של 6%. השינוי בפרמיות ברוטו נובע בעיקרו מפעולות יזומות של החברה לטיוב תיק הלקוחות, מהורדת תעריפים בענף רכב רכוש עקב השינויים בסביבה התחרותית ומהירידה בשכיחות התאונות, וכן מהשפעת הירידה בצריכה הפרטית, בכלל - ובענפי הרכב בפרט, עקב מגפת הקורונה.
 ברבעון השלישי הסתכמו הפרמיות שהורווחו ברוטו בכ-611.6 מיליוני ש"ח בהשוואה לכ-663.5 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ-8%.
 הפרמיות ברוטו מעסקי ביטוח כללי הסתכמו בכ-460.7 מיליוני ש"ח, לעומת סך של כ-499.9 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ-8%. הירידה בפרמיות ברוטו נובעת בעיקרה מפעולות יזומות של החברה לטיוב תיק הלקוחות; מהורדת תעריפים בענף רכב רכוש עקב השינויים בסביבה התחרותית ומהירידה בשכיחות התאונות (לצד צמיחה בענפי רכוש אחרים וחבויות אחרות), וכן מהשפעת הירידה בצריכה הפרטית בכלל - ובענפי הרכב בפרט, עקב מגפת הקורונה.
 הפרמיות שהורווחו ברוטו מעסקי ביטוח חיים כולל חיסכון לטווח ארוך הסתכמו בסך של כ- 79.8 מיליוני ש"ח לעומת סך של כ- 77.4 מיליוני ש"ח ברבעון מקביל אשתקד, גידול של כ-3%. הפרמיות בביטוח חיים ללא חסכון צמחו בכ-6%. הגידול בפרמיה בביטוח חיים נובע בעיקר מגידול במספר הלקוחות ובהיקף הפעילות, עם זאת השפעת מגפת הקורונה מיתנה את קצב הגידול.
 הפרמיות שהורווחו ברוטו מעסקי ביטוח בריאות הסתכמו בסך של כ-64.5 מיליוני ש"ח, לעומת סך של כ-67.2 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ- 4%. השינוי בפרמיות ברוטו נובע מהחלטה להקטין את היעדים בתאונות אישיות לאור הכבדת הרגולציה ומהפסקת שיווק מוצר ביטוח נסיעות לחו"ל עקב השלכות מגפת הקורונה.
 ההכנסות מהשקעות נטו לרבות רווח כולל אחר (לפני מס) והכנסות מימון הסתכמו לרווח בסך של כ-48.9 מיליוני ש"ח לעומת רווח בסך של כ-13.9 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, מתוכן השקעות שאינן מיוחסות לפוליסות משתתפות ברווחים בסך של כ-36.6 מיליוני ש"ח בהשוואה לסך של כ-10.6 בתקופה המקבילה אשתקד.
 הוצאות מכירה, הנהלה וכלליות הסתכמו בכ-141.6 מיליוני ש"ח לעומת סך של כ-141.9 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. בתקופה המדווחת נקטה החברה בתהליך התייעלות תוך התאמה להיקף הפעילות, בשל מגפת הקורונה, אשר הוביל לירידה של כ-5% בהוצאות אל מול התקופה המקבילה אשתקד. ירידה זו קוזזה על ידי קיטון בהוצאות הרכישה הנדחות.
 הרווח הכולל לפני מס מתחום ביטוח כללי הסתכם בכ-70.9 מיליוני ש"ח בהשוואה לרווח של כ-40.7 מיליוני ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-74% אשר נובע בעיקרו מעלייה בהכנסות מהשקעות וכן מעלייה ברווחיות החיתומית בכל הענפים.
 הרווח הכולל לפני מס בתחום ביטוח חיים הסתכם בכ-26.3 מיליוני ש"ח לעומת סך של כ-25.7 מיליוני ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-2% אשר נובע בעיקר מיחס תביעות נמוך בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד וכן, מגידול בתיק. ברבעון זה נרשם רווח חד פעמי כתוצאה משחרור רזרבה בעקבות פסיקת בג"צ בנושא ריבית היוון ביטוח לאומי, בהיקף בסכום של 24.8 מיליון ש"ח. מנגד, בוצעה הפרשה בענף רכב חובה בגין התפתחויות עבר, מלפני 2018, בהיקף בסכום של כ-17.8 מיליון ש"ח.
 הרווח הכולל לפני מס בתחום ביטוח בריאות הסתכם בסך של כ-10.7 מיליוני ש"ח, לעומת סך של כ-11.2 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ-4%. הירידה ברווח נובעת בעיקר מיחס תביעות גבוה, בין היתר בגין התפתחות תביעות בענף תאונות אישיות, לצד שיפור חיתומי בענפי בריאות אחרים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
 הרווח הכולל לפני מס מתחומי הפעילות הסתכם בכ-107.9 מיליוני ש"ח לעומת כ-77.7 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-39%.
 הרווח הכולל ברבעון הסתכם בכ-76.5 מיליוני ש"ח לעומת כ-50.9 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-50% אשר נובע מעלייה בהכנסות מהשקעות וכן משיפור ברווח החיתומי במרבית הענפים.
• דיבידנד:
ביום 28 באוקטובר 2020 הכריזה החברה על חלוקת דיבידנד בסך של 40 מיליון ש"ח בגין שנת 2019..

שיחת ועידה
היום, יום ראשון , 22 בנובמבר בשעה 11:00 – החברה תקיים שיחת Zoom לאנליסטים ומשקיעים לסקירת התוצאות וההתפתחויות האחרונות.
להצטרפות לשיחה: Join Zoom Webinar
Webinar ID: 822 3002 6237
Passcode: 617763


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il