TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יוניבו מדווחת על תוצאות מקדמיות לרבעון השלישי של 2020: החברה צופה הכנסות שיא לרבעון בגובה של-14 מיליון שקל


יוניבו
מדובר בעלייה של 100% מהכנסות הרבעון השני 2020 בתשעת חודשי הפעילות הראשונים של החברה - צפי ההכנסות מסתכם ל-24 מיליון שקל. החברה פועלת לשמר רווחיות גולמית של כ-52% אותה הציגה ברבעון השני של 2020

תל אביב, 4 באוקטובר 2020 – חברת  יוניבו (ת"א: יונבו), רוכשת גידולים ממספר חקלאים בישראל ובעולם והמחזיקה בבעלותה מפעל המייצר מוצרי קנאביס רפואי באסדרה החדשה של משרד הבריאות ומוכרת מוצרים בתקינת IMC-GMP לבתי מרקחת בישראל וכן 2 בתי מסחר להפצה ישירה בדרום ובצפון הארץ ובעלת חוות לגידול לקנאביס רפואי הנמצאת בהקמה, מדווחת על תוצאות מקדמיות לרבעון השלישי של 2020 – במסגרת זו מעריכה כי הכנסותיה ברבעון זה יסתכמו לשיא של 14 מיליון שקל - עליה של 100% מרבעון שני 2020, ומתחילת שנה זו הכנסות של 24 מיליון שקל, זאת בתשעת חודשי הפעילות הראשונים.


החברה הינה היחידה שהצטרפה לשוק הקנאביס הרפואי בתחילת שנת 2020 ומציגה צמיחה גבוהה כזו ושיעורי רווחיות בולטים. התוצאות מעידות על אסטרטגית עסקית נכונה, ניתוח וחדירה מהירה לשוק ומיצוב  דומיננטי בפריסה רחבה המוביל לרווחיות גבוהה וכן צוות הנהלה מיומן ואיכותי המייצר ערך רב לבעלי המניות של החברה.


התוצאות משקפות גידול של כ-100% מהרבעון השני של 2020 בו עמדו הכנסות החברה על כ-7 מיליון שקל ויותר מפי 4 מהכנסות הרבעון הראשון של 2020 בו עמדו הכנסות החברה על 3 מיליון שקל. בכוונת החברה לשמור על קצבי צמיחה ושיעור רווחיות גולמית דומה גם ברבעונים הבאים.


גולן ביטון, מנכ"ל יוניבו: "תוצאות הרבעון השלישי משקפות את הדומיננטיות והמובילות של יוניבו בשוק ומימוש אסטרטגיה עסקית לרכישת נתח שוק משמעותית בשוק הקנאביס הרפואי בישראל. אנחנו משווקים היום מהמפעל מוצרים באיכות GMP בהיקף של מאות ק"ג בחודש ומעריכים כי נתח השוק של החברה הוא גבוה באופן משמעותי מ-10%, זאת כבר בתשעת חודשי הפעילות הראשונים בלבד.


במהלך הרבעון הכנסנו למפעל חומר גלם איכותי, אשר עומד בסטנדרטים המחמירים של יוניבו, גם מחוות בישראל וגם מחוות בחו"ל. לאור זאת הפעילות והיקף הייצור של המפעל נמצאים בצמיחה מהירה ואנו מצליחים להגיע ליותר מטופלים, לקבל מהם משוב לגבי המוצרים הנדרשים בשוק ולהתאים את תוכניות השתילה של החוות איתן אנו עובדים באופן מדויק. בהסתכלות קדימה, אנו ממשיכים להאיץ את היקף הפעילות במטרה להציג גם ברבעונים הבאים צמיחה מהירה בהכנסות וברווחים.


לצד הצמיחה המהירה בישראל אנו נערכים להתרחבות של לחו"ל עם אישור הייצוא".


יוניבו רוכשת את תוצרת הקנאביס הרפואי מישראל ומחו"ל ומבטיחה אספקה שוטפת למפעל ורצף טיפולי עבור המטופלים. מחו"ל מייבאת החברה תוצרת איכותית במחיר תחרותי גם מחברת MG Health מלסוטו וגם מחברת Clever Leaves הקנדית ממתקנה בפורטוגל וכן ממתקן Indoor של חברת מרנובה מקנדה  (חברה בת של Creso Pharma הנסחרת בבורסה האוסטרלית).


יש לציין כי כל התפרחות שיוניבו מייבאת ונושאות תקן GACP, מאפשרות בעתיד ליוניבו למכור את התוצרת גם ללקוחות באירופה בתקן EU-GMP המחייב ספק המחזיק בתקינת GACP ותוצרת נושאת תקן זה.


על פי פרסומים בין השאר של משרד הבריאות, נמכרים היום בישראל מידי חודש למעלה מ-2.5 טון מוצרי קנאביס רפואי, כשיוניבו מספקת היום תוצרת לבתי מרקחת בהיקף של מאות ק"ג בחודש – מכאן כי נתח השוק של יוניבו מהווה נתח לא מבוטל מכלל השוק.


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il