TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תיקון עולם קנביט ובית החולים איכילוב, חתמו על מזכר עקרונות מחייב להקמת מרכז חקר רפואי לקנאביס


אבינועם ספיר מנכל תיקון עולם. צילום ראובן קפוצינסקי
תיקון עולם תהיה שותפה לכל קניין רוחני שייווצר במשותף בין הצדדים במסגרת פעילות מרכז המחקר, ותקבל אופציה בלעדית לשימוש מסחרי בקניין רוחני משותף

תיקון עולם – קנביט פארמסוטיקלס (ת"א: תיקון עולם קנבט), הודיעה היום על חתימת הסכם עם חברת איכילוב טק בע"מ במזכר עקרונות מחייב לצורך שיתוף פעולה להקמת מרכז לחקר קנאביס רפואי שיפעל במרכז הרפואי בתל אביב ע"ש סוראסקי.




הסכם מפורט על בסיס מזכר העקרונות ייחתם בתוך 120 ימים ויהיה בתוקף לתקופה של חמש שנים שלאחריה לחברה תהייה זכות סירוב ראשונה בקשר עם התקשרות בהסכם דומה לתקופה של עד 5 שנים נוספות. ההתקשרות בהסכם המפורט כפופה להעמדת מימון נוסף ע"י החברה, ולכל האישורים הנדרשים על פי דין, לרבות אישור דירקטוריון החברה.




במסגרת ההסכם, בכפוף לזמינות חוקרים ומטופלים מתאימים, תאגיד הבריאות ליד המרכז הרפואי תל אביב יבצע 3 מחקרים לבחינת יעילות ובטיחות מוצרי תיקון עולם קנביט ולפיתוח מוצרים חדשים, ויספק שירותי תיאום ועלויות מופחתות כפי שיסוכם בהסכם המפורט.  במקרה שבו ייווצר קניין רוחני כלשהו כתוצאה משיתוף הפעולה בין הצדדים במסגרת פעילות משותפת במרכז המחקר, תיקון עולם תהיה שותפה לכל קניין רוחני שכזה, ותקבל אופציה בלעדית לשימוש מסחרי בו. האמור אינו חל על קניין רוחני בגין מוצרי החברה הקיימים ו/או על ידע קיים של בית החולים, אשר יוותרו בידי כל צד בהתאמה באופן בלעדי.




עוד נקבע, כי תאגיד הבריאות יספק הן לתיקון עולם קנביט והן למרכז החקר החדש עד 10 שעות הרצאה וייעוץ רבעוניות של בעלי תפקיד בכירים בבית החולים. כמו כן, תאגיד הבריאות יבחן אפשרות לפתח כלים אנליטיים לזיהוי רמות של אנדו-קנאבינואידים בדם, יבחן את האפשרות לביצוע פרויקט משותף באמצעות יחידות בית החולים (באופן שיוסכם על ידי הצדדים), יקבל גישה לאנליזה לבחינת חומרים פעילים במחיר עלות, יספק מחקר פרה-קליני אחד או שניים במהלך תקופת ההסכם, תפרסם פרסומים אקדמיים משותפים, וכן יקיים שיתוף פעולה אחד או שניים תוך שימוש בבנק הביולוגי הקיים בבית החולים, בכפוף להסכמים פרטניים שיחתמו בין הצדדים.




תיקון עולם קנביט תספק זני קנאביס ללא עלות עבור מחקרי החברה שיערכו במרכז המחקר, וכן תספק זני קנאביס בעלות מופחתת לצורך מחקרים קליניים וטרום קליניים במחקרים נוספים שייערכו במרכז המחקר. תיקון עולם תממן את המחקרים בסכום כולל שלא יפחת מ-500 אלף ש"ח. תיקון עולם קנביט תוכל להשלים את 3 המחקרים שלה עד לתום 10 שנים מתום תקופת ההסכם המפורט בכפוף לזמינות  חוקרים ומטופלים מתאימים.




לדברי אבינועם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם-קנביט, "כחברה מדעית שמוצריה מבוססים על מחקר ותהליכי עומק, אנו נלהבים לשיתוף הפעולה האסטרטגי עם איכילוב, הן בפן המדעי-מחקרי והן בפן המסחרי, במסגרת המשימה המתמדת שלנו לשפר את ביצועי המוצרים שלנו ולהביא למטופלינו את הפתרונות החדשניים והטובים ביותר בתעשייה. אנו מקווים, כי כתוצאה משיתוף פעולה ייחודי זה, יפותחו מוצרים מהפכניים שיסייעו לשפר את איכות חייהם של מטופלים בישראל, ובהמשך גם בעולם. אנו רואים בשיתוף פעולה זה הבעת אמון חזקה בתיקון עולם-קנביט וביכולתה להוביל את תחום הטיפול בקנאביס רפואי בישראל."




ד"ר סילביו בריל, מנהל המכון לטיפול בכאב במרכז הרפואי תל אביב, אמר כי "זהו שיתוף פעולה אסטרטגי מהפכני ממדרגה ראשונה, אשר יביא למטופלינו פתרונות חדשניים ויעילים. ריכוז טובי המוחות בתוך מיזם אחד ישפר את  הטיפול  ויקצר משמעותית את זמני המחקר. אנו מניחים אבן פינה לקונספט חדש, שיעזור משמעותית למטופלים שלנו."




 




אודות תיקון עולם-קנביט




תיקון עולם הוקמה בשנת 2006 והיא ספקית הקנאביס הראשונה והמובילה בישראל, פורצת דרך במחקר קליני ומוכרת בעולם כחלוצת תחום הקנאביס הרפואי המודרני. מאז הקמתה טיפלה תיקון עולם ביותר מ-30,000 מטופלים בישראל במגוון מחלות, מילדים ועד קשישים, והיא  בעלת הניסיון הרב ביותר בעולם בטיפול בחולים ובהקלה על סבלם באמצעות קנאביס רפואי. לחברה 13 שנות מחקר קליני ומעל ל-35 מחקרים קליניים ופרה-קליניים אשר פורסמו בכתבי העת המדעיים מן השורה הראשונה בעולם.




תיקון עולם פועלת בכל שרשרת הערך  של עולם הקנאביס הרפואי, תוך הקפדה על אקוסיסטם המשלב ערכי קיימות, רצף טיפולי ואחידות באיכות המוצרים שלה. בליבת המחשבה, התכנון והעשייה נמצא המטופל, וסביבו נבנתה במשך שנים מעטפת ייחודית. המטופל של תיקון עולם מקבל מוצרים על פי הרצף הטיפולי לו הוא זקוק, ואנו שומרים עבורו על אותו זן מדויק ומותאם אישית, בעל אותם אחוזים של חומרים פעילים המייצרים את הטיפול היעיל, היציב והטוב ביותר עבורו. האקוסיסטם של תיקון עולם כולל: מערך מחקר וניסויים קליניים, מו"פ גנטי לפיתוח זנים ייחודיים,  חקלאות ישראלית - חוות גידול וריבוי, מפעל ייצור, מעבדה ומו"פ טכנולוגי מתקדם, מרכז לוגיסטי, בית מסחר ושינוע ישיר עד לבית הלקוח, ומערך שירות ופארמה הכולל הדרכה וייעוץ למטופל תוך הקפדה על רצף טיפולי מותאם אישית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il