TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לפידות קפיטל בוחנת את הנפקת דניה סיבוס בבורסת תל אביב

במידה ותצא ההנפקה לפועל, היא תתקיים רק לאחר הוצאת אפריקה מגורים מאחזקתה של דניה סיבוס כנדרש (56.01%) בהתאם לחוק הריכוזיות

לפידות קפיטל בראשותו של יעקב לוקסמבורג מעדכנת הבוקר (א') כי בימים אלו נבחנת אפשרות של הנפקת דניה סיבוס ורישומה למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.


 


במידה ותצא ההנפקה לפועל, היא תתקיים רק לאחר הוצאת אפריקה מגורים מאחזקתה של דניה סיבוס כנדרש (56.01%) בהתאם לחוק הריכוזיות. כזכור, בינואר השנה השלימו לפידות קפיטל (80%) ואלטשולר שחם גמל ופנסיה (20%) את רכישת אפריקה השקעות המחזיקה ב-100% ממניות דניה סיבוס.


 


על פי נתוני לפידות קפיטל לרבעון השני לשנה, דניה סיבוס הציגה נתון שיא ברווח הנקי, עם רווח של 24.3 מיליון שקלים, זינוק של 106% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, בו עמד הרווח על 11.8 מיליון שקלים. בחציון הראשון של 2020 נרשמה עלייה של 102% ברווח הנקי בהשוואה לחציון הראשון של 2019, ל-44.4 מיליון שקלים. צבר ההזמנות של החברה זינק ב-1.35 מיליארד שקלים מתחילת השנה, ונאמד בסוף הרבעון השני ב-8.5 מיליארד שקלים, בעיקר על רקע גידול הפעילות בתחום הבנייה והתשתיות בישראל, תמהיל הפרויקטים ומקסום מעמדה המוביל ויתרונותיה התחרותיים של דניה לטובת זכייה במכרזים משמעותיים.


דניה סיבוס הוקמה לפני למעלה מ-50 שנים ומאז היא מהווה שחקן מפתח בשוק הנדל"ן הישראלי, עם אלפי פרויקטים מוצלחים בתחומי  התשתיות, בניה למגורים,  מבני ציבור ופרויקטים לאומיים  שממשיכים לעצב את דמותה של ישראל. החברה אף פעילה בשווקים נוספים ברחבי העולם.


קבוצת דניה סיבוס בניהולו של רונן גינזבורג לצד צוות ניהולי רב שנים, מעסיקה מעל 2,000 עובדים בארץ ובעולם ובבעלותה חברות בנות רבות ביניהן סיבוס רימון בניה מתועשת – מן המפעלים הוותיקים, הגדולים והמובילים לבנייה מתועשת; חברת פורמה פרויקטים המתמחה בביצוע עבודות גמר, פרוייקטי בוטיק ועבודות שימור; חברת גאו-דניה המתמחה בביצוע עבודות גאוטכניקה ותת קרקע; חברת דניה סלע המתמחה בציוד בניה מתקדם, מעליות משא, משאבות בטון ומנופים; חטיבת דניה מערכות ואחזקות המתמחה בתכנון וביצוע עבודות אלקטרומכאניות מורכבות, לרבות מיזוג אוויר, חשמל, אינסטלציה ומתח נמוך; מפעל אלום דניה המתכנן, מייצר ומבצע פרטי אלומיניום במאות יח"ד מידי שנה; תאגיד יובלים שהינו תאגיד להעסקת עובדים זרים; דניה סיבוס כ"א שהינה קבלן כוח אדם מקומי וחטיבת יזמות לבניה ומגורים היוזמת ומבצעת אלפי יח"ד בעיקר בתחום הדיור למשתכן. בנוסף, פועלת החברה מחוץ לישראל, באמצעות החברות הבנות דניה רומניה, דניה ארה"ב ודניה פולין.


דניה סיבוס מבצעת פרויקטים משמעותיים ובולטים בתחומי התשתיות, בתחום הנדל"ן המניב והנדל"ן למגורים. בכלל זה אחראית החברה על הקמתו של המקטע המזרחי של הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן, תחנת קרליבך שהינה התחנה הגדולה ביותר בקו האדום ותחנת יהודית, משרד המשפטים בירושלים, הקריה המחוזית בירושלים, קריית התקשוב הדיגיטלית של צה"ל בפארק ההיי טק גב-ים בנגב – פרויקט אשר ישמש כ-5,000 חיילים ואנשי קבע, פרויקט המסילה המזרחית בקטע ניצני עוז – אלישמע עבור נתיבי ישראל, פרויקט הנתיבים המהירים לתכנון וביצוע חניוני חנה וסע רבי קיבולת במחלפים מבוא איילון ושפיים, סלילת הנתיבים המהירים עצמם בין מחלף וינגייט לשפיים, פרויקט מגדלי גינדי TLV בתל אביב הכולל כ-1,200 יח"ד, בפרויקט גינדי Upper" House " בתל אביב, פרויקט "ב.ס.ר ראשונים" בראשון לציון, הכולל בין היתר הקמתו של מגדל משרדים בן 18 קומות מעל קומת הקרקע ועוד עשרות רבות של פרויקטים נוספים.


לפידות קפיטל הינה חברת השקעות מובילה המתמחה במגוון רחב של תחומים בארץ ובחו"ל. עיקר פעילותה של הקבוצה, הוא בתחומי הקבלנות והתשתיות באמצעות החזקה בחברת דניה סיבוס, וכן ייזום של פרויקטי נדל"ן למגורים באמצעות חברת אפריקה מגורים, בה מחזיקה דניה סיבוס ב-56% מהון המניות. בנוסף, לקבוצה פעילות בתחום יבוא ושיווק טלפונים סלולריים ואביזרים נלווים, באמצעות חברת סאני תקשורת, לה זיכיון בלעדי מחברת סמסונג העולמית למכירה בשוק הפתוח, וכן פעילות בתחום הסחר, באמצעות קבוצת אלפרוס, המהווה ספק של קמעונאיים מהגדולים בעולם, בעיקר Amazon; לפידות הינה חלוצת פעילות הקידוחים היבשתיים בישראל עם ניסיון בהובלת פרויקטים לקידוחי נפט, מים וקידוחי מחקר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il