TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תיקון עולם- חתמה על הסכם לאספקת מוצרים והכשרת רוקחים עם סופר-פארם, בהיקף הכנסות המוערך במעל 100 מיליון ש"ח


אבינועם ספיר במפעל ציפורית-תיקון עולם-צילום חן גלילי
חתמה על הסכם לאספקת מוצרים והכשרת רוקחים עם סופר-פארם, בהיקף הכנסות המוערך במעל 100 מיליון ש"ח; משיקה את שרשרת הייצור במפעל הדגל בציפורית ותתחיל למכור מוצרים באופן מיידי

 (תל אביב, 6 בספטמבר 2020) - חברת תיקון עולם-קנביט (ת"א: תיקון עולם קנבט), הודיעה היום כי חתמה עם סופר-פארם על הסכם לשלוש שנים בהיקף הכנסות בהיקף הכנסות המוערך במעל ל-100 מיליון ש"ח. במסגרת ההסכם, תיקון עולם קנביט תספק לסופר-פארם מוצרי קנאביס רפואי, וכן תעניק לסופר-פארם וללקוחותיה מגוון שירותי ליווי, הכוללים בין היתר שירותי ייעוץ מקוון (Online) ושירותי הגעת אחות מוסמכת לבית המטופל, הכשרות והדרכות אזוריות לרוקחי סופר-פארם והשתתפות בסדנאות מקוונות (Webinar) בנושאי מחקר קליני והעמקת הידע בתחום.


עוד הודיעה היום תיקון עולם קנביט על השקתה המחודשת של שרשרת הייצור במפעל הדגל החדש שהקימה באזור התעשייה ציפורית שבגליל, בתקן ישראלי (IMC-GMP) לייצור מוצרי קנאביס רפואי. החזרה לייצור מלא, לאחר הפסקה של כשנה וחצי בפעילות אשר נכפתה על החברה, הופכת את תיקון עולם-קנביט לאחת החברות הבודדות בישראל המחזיקות במלוא הרישיונות הנדרשים עבור כל שרשרת הערך - משלב הריבוי והגידול ועד להפצה לבתי המרקחת. מכירת מוצרים מהמפעל החדש תחל באופן מיידי. החברה תייצר במפעל בציפורית את תוצרי שתי חוות הגידול אשר בבעלותה, הממוקמות בנאות הכיכר באזור ים המלח ובכפר יהושע באזור הגליל, כאשר המפעל ישמש גם לביצוע מחקר ופיתוח.  


לדברי אבינועם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם-קנביט, "מדובר בהסכם אסטרטגי מהותי עבור החברה, אשר מקרב אותה שוב למקומה המרכזי השחקנית מובילה בשוק הקנאביס הרפואי בישראל. אנו גאים על הבעת האמון לה זכינו מראשי סופרפארם, אשר הכירו באיכות המוצרים וביכולות המו"פ של תיקון עולם-קנביט. הסכם זה, בשילוב עם החזרה לייצור מלא יסייע לתנופת הצמיחה מחדש של החברה. היות שקנאביס רפואי דורש התאמה וליווי תומך, תיקון עולם קנביט תעניק הכשרות מיוחדות בתחום לרוקחים של סופרפארם, וזאת על מנת ליצור רצף טיפולי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. כך נוכל לספק ללקוחות סופרפארם, כמו גם למטופלינו בכלל, מוצרי קנאביס רפואי איכותיים במפעל פרמצבטי, שמאחוריהם הידע והיכולות המדעיות המוכחות שלנו. בכוונתנו להמשיך במהלכים עסקיים נוספים בחודשים הקרובים, במטרה להביא למטופלינו בישראל מגוון מוצרי קנאביס רפואי מתקדמים, הדירים ובטוחים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר."


מפעל הייצור של תיקון עולם-קנביט בציפורית בגליל משתרע על שטח של 2100 מ"ר בנוי, פועל 12 שעות ביממה, בעל יכולות עיבוד וייצור שנתיות של 26 טון תפרחות ו-2 טון תמציות שמני קנאביס בשנה, ובהקמתו הושקעו מעל 50 מיליון ש"ח. המפעל מאפשר תהליכי ייצור מבוססי מדע, נקיים, יעילים ובטוחים, הכוללים מיצוי שמני קנאביס ייחודיים. סמוך למפעל, נמצא גם המרכז הלוגיסטי, בית המסחר של תיקון עולם, הפועל תחת תקן - IMC GDP .


תיקון עולם-קנביט תעבד בהיקף מסחרי (הן עבור החברה והן עבור אחרים), תפרחות, שמנים ומיצוי קנאביס רפואי ותייצר מוצרי קנאביס רפואי בהיקף של עד עשרות טונות מכל אחד מבין: תפרחות קנאביס, מוצרי קנאביס העומדים בתנאי האיכות של נוהל IMC-GMP וחלקי צמח שנותרו לאחר תהליך הייצור ומוצרים המיועדים להשמדה.


החברה פועלת על מנת להכשיר את המפעל גם לעמידה בתקן  EU-GMP לצורך ייצוא למכירת מוצרי קנאביס רפואי, בכפוף לקבלת היתר ייצוא ממשרד הבריאות. עם קבלתו והשלמת דרישות הרגולטור במדינות הרלוונטיות, תוכל החברה לייצא את מוצריה לגרמניה, אוסטריה ושוויץ במסגרת יישום הסכם החברה מול FETTE PHARMA.


אודות תיקון עולם-קנביט


תיקון עולם הוקמה בשנת 2006 והיא ספקית הקנאביס הראשונה והמובילה בישראל, פורצת דרך במחקר קליני ומוכרת בעולם כחלוצת תחום הקנאביס הרפואי המודרני. מאז הקמתה טיפלה תיקון עולם ביותר מ-30,000 מטופלים בישראל במגוון מחלות, מילדים ועד קשישים, והיא  בעלת הניסיון הרב ביותר בעולם בטיפול בחולים ובהקלה על סבלם באמצעות קנאביס רפואי. לחברה 13 שנות מחקר קליני ומעל ל-35 מחקרים קליניים ופרה-קליניים אשר פורסמו בכתבי העת המדעיים מן השורה הראשונה בעולם.


תיקון עולם פועלת בכל שרשרת הערך  של עולם הקנאביס הרפואי, תוך הקפדה על אקוסיסטם המשלב ערכי קיימות, רצף טיפולי ואחידות באיכות המוצרים שלה. בליבת המחשבה, התכנון והעשייה נמצא המטופל, וסביבו נבנתה במשך שנים מעטפת ייחודית. המטופל של תיקון עולם מקבל מוצרים על פי הרצף הטיפולי לו הוא זקוק, ואנו שומרים עבורו על אותו זן מדויק ומותאם אישית, בעל אותם אחוזים של חומרים פעילים המייצרים את הטיפול היעיל, היציב והטוב ביותר עבורו. האקוסיסטם של תיקון עולם כולל: מערך מחקר וניסויים קליניים, מו"פ גנטי לפיתוח זנים ייחודיים,  חקלאות ישראלית - חוות גידול וריבוי, מפעל ייצור, מעבדה ומו"פ טכנולוגי מתקדם, מרכז לוגיסטי, בית מסחר ושינוע ישיר עד לבית הלקוח, ומערך שירות ופארמה הכולל הדרכה וייעוץ למטופל תוך הקפדה על רצף טיפולי מותאם אישית.


אבינועם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם-קנביט: "מדובר בהסכם אסטרטגי מהותי עבור החברה, אשר מקרב אותה שוב למקומה המרכזי כשחקנית מובילה בשוק הקנאביס הרפואי בישראל. אנו גאים על הבעת האמון לה זכינו מראשי סופרפארם, אשר הכירו באיכות המוצרים וביכולות המו"פ של תיקון עולם-קנביט. הסכם זה, בשילוב עם החזרה לייצור מלא יסייע לתנופת הצמיחה מחדש של החברה. בכוונתנו להמשיך במהלכים עסקיים נוספים בחודשים הקרובים, במטרה להביא למטופלינו מוצרי קנאביס רפואי בסטנדרטים הגבוהים ביותר."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il