TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שיח חותמת על הסכמי מכירה בהיקף כולל של כ-132.5 מיליון שקל


חתמה על הסכמים נוספים בהיקף של כ-70 מיליון שקל ל-4 בתי מרקחת, זאת בהמשך לדיווח החברה מחודש יוני

גבעת חן, 2 באוגוסט 2020, שיח מדיקל גרופ (בורסת ת"א: שיח), חברת הקנאביס הרפואי בבעלות משפחת שריד, מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, מדווחת כי חתמה על הסכמים נוספים לשיווק ומכירת מוצריה עם ארבעה בתי מרקחת נוספים בהיקף של כ-70 מיליון שקל. הסכמים אלו מצטרפים לשורה של הסכמים עליהם חתמה החברה בחודש יוני, ועל פי הערכת החברה מגיעים להיקף מצרפי של כ-132.5 מיליון שקל, באמצעות מכירה ל-12 בתי מרקחת בישראל. ההסכמים יהיו בתוקף לתקופה של 12  עד 36 חודשים ויאפשרו לבתי המרקחת וללקוחות שיח ביטחון בכל הנוגע לרצף וזמינות האספקה.


שיח אשר החלה למכור את מוצריה ובראשם סדרת מוצרי 'ניצן' בבתי המרקחת בישראל בחודש אפריל 2018, משקיעה את תשומת הלב המרבית בהגדלת כושר הייצור באופן משמעותי תוך שמירה על תוצרת איכותית והדירה. לצורך כך, שיח שדרגה את מתקני הגידול של החברה וחתמה על הסכמים עם טלקאן ועם מגדל נוסף בצפון הארץ מוקדם יותר השנה. באמצעות הסכמים אלו, שיח מבטיחה לבתי המרקחת אספקה רציפה וסדורה של תוצרת איכותית המאפשרת לשמור על הרצף הטיפולי ללקוח.


בנוסף לפעילותה הענפה של החברה בישראל, שיח מדיקל גרופ מרחיבה את פעילותה הבינלאומית. שיח חתמה בתקופה האחרונה על שני חוזים לשיווק ומכירה של מוצריה ומוצרים המבוססים על פעילות שיח בצפון אמריקה. בנוסף לכך, לשיח תשתית פעילות בינלאומית באירופה הכוללת הקמה של חוות גידול ומפעל ביוון. תשתית זו תאפשר לשיח גישה לשוק האירופאי ללא תלות באישור הייצוא ממדינת ישראל. כמו כן, לאחרונה דיווחה החברה כי קיבלה אישור עמידה בתקן האירופאי GACP אשר מאפשר לה להיערך לייצוא מישראל.


מנכ"ל שיח מדיקל גרופ, יוגב שריד: "לאחר בחינה מעמיקה וניסיון רב שנצבר בעבודה עם בתי המרקחת בישראל בשלוש השנים האחרונות, ועם הלקוחות ב- 13 השנים האחרונות,  אנו גאים להמשיך ולהרחיב את שיתופי הפעולה של שיח מדיקל גרופ עם בתי המרקחת המובילים בארץ. צעדים אלו יאפשרו לנו להמשיך ולתת מענה שוטף ויציב לביקוש הרב למוצרי שיח מצד המטופלים. לצד הסכמים אלו אנו ערוכים לייצוא של מוצרינו למספר שווקים משמעותיים. הבטחת התזרים של כ-132.5 מיליון שקל בשלוש השנים הקרובות יתמוך במימוש האסטרטגיה של החברה בהשקעות בארץ ובעולם ויחזק את רווחיות החברה."


 


אודות שיח מדיקל גרופ


שיח מדיקל גרופ, חברה בבעלות משפחת שריד (כ-65%) הינה חלוצת הקנאביס הרפואי בישראל המובילה את השוק הבינלאומי בחדשנות טכנולוגית ובפיתוח גנטי של צמח הקנאביס. שיח מגדלת ומפתחת פתרונות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008 תחת סטנדרטים בלתי מתפשרים ומספקת מזור לאלפי מטופלים ברחבי הארץ. כיום מחזיקה שיח במתקני גידול על גבי שטח של 14 דונם ומקיימת שיתופי פעולה עם חוות נוספות לטובת הגדלת כושר הייצור לשוק הישראלי והבינלאומי אשר צפויות להניב תוצרת כבר בסוף שנת 2020. סדרת 'ניצן', מותג הבית של שיח מדיקל גרופ מובילה את השוק הישראלי באיכות וביעילות.


כמו כן פועלת שיח להרחבת נוכחותה הגלובלית באמצעות חברות בנות במספר מדינות בעולם בהן יוון, פורטוגל והולנד. לשיח תשתית רחבה באירופה הכוללת הקמת חוות גידול וכן מפעל ביוון והקמת חוות גידול בפורטוגל. זאת לצד מספר שיתופי פעולה עם חברות מובילות בצפון אמריקה למכירת מוצרי החברה ושימוש בידע הגנטי של קבוצת שיח מדיקל גרופ לביצוע מחקרים בתחום הקנאביס הרפואי בשיתוף עם מכוני מחקר, אוניברסיטאות מובילות וחברות בינלאומיות, והינן שותפות במספר מיזמים העוסקים בפעילות מדעית, מחקר גנטי ופיתוח טכנולוגיות בתחום הקנאביס הרפואי.


שיח מחזיקה באישור IMC-GAP לריבוי וגידול קנאביס רפואי, וכן בתקן ISO9001.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il