TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

היטאצ'י ונטרה מכריזה על שירותי Data Protection as a Service חדשים ומרחיבה את יכולות ה-Storage as a Service


בובי סוני, ראש מחלקת פתרונות ושירותים בהיטאצ'י ונטרה
לקוחות החברה יכולים כעת לקבל פתרונות מאובטחים כשירות בענן, הנמצאים מאחורי הפיירוול שלהם, עם שירות ברמה ארגונית מקצה-לקצה ובעלות הנמוכה ביותר

היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, הכריזה על שירות חדש בתחום ה-Data Protection-as-a-Service (הגנת נתונים-כשירות – DPaaS) ועל הרחבת היכולות של שירות ה-Storage-as-a-Service (אחסון-כשירות – STaaS) של החברה. שירותים אלו מהווים את המודל העדכני, היעיל והמקצועי ביותר להגנה על נתונים וקבלת מערכי אחסון הדרושים לארגון במודל "על פי שירות". שירותי ה-as-a-service מסופקים כשירותים מנוהלים. הם מאפשרים פריסה מהירה, גמישות בהרחבה וצמצום של מערכי האחסון וההגנה על המידע, תמחור על פי שימוש ועוד.


השילוב ההדרגתי של טכנולוגיית הענן בסביבת ה-IT של ארגונים הגבירה את העניין בפתרונות במודל ענן לתשתית שבאתר הלקוח. בדרך זו, ארגונים יכולים ליהנות מאפשרות גידול מהיר ופשוט (סקלביליות), אבטחה ברמה גבוהה, יכולת צריכה גמישה וכלי ניהול מערכת מתקדמים. הידע של היטאצ'י ונטרה מבוסס על מעל ל-25 שנות ניסיון תפעולי ברחבי העולם בתחום הניטור וניהול מערכות מידע, והחברה מספקת חוויית ענן ציבורי בניהול מלא כחלופה לאמצעים הקונבנציונליים להגנה על נתונים וכן לחכירה ורכישה של אמצעי אחסון.


יתרונות שירות ה-Data Protection-as-a-Service החדש של היטאצ'י ונטרה כוללים: סיכון נמוך יותר בפריסת ההגנה על נתונים בסביבות חדשות; הבטחת רמת שירות רצויה כבר מהיום הראשון; שליטה משופרת במחיר ידוע מראש; ויכולת להגן על נתונים שנמצאים בהיטאצ'י וכן באמצעי אחסון של ספקים אחרים.


השיפורים בשירות Storage-as-a-Service של היטאצ'י ונטרה כוללים: תמיכת קצה-לקצה בכל סוגי הנתונים כולל אחסון קבצים, אחסון אובייקט ואחסון בלוקים; זמן פריסה מקוצר, וכן קיצור זמן ההגעה אל רמת השירות הרצויה; חיסכון תקציבי הודות לצמצום הקיבולת שאינה בשימוש; והבטחת רמות השירות הרצויות.


פתרונות אלו פועלים עם תמחור גמיש מסוג "שלם על פי הצורך". לקוחות יכולים להשתמש באפשרויות ניתוח מתקדמות כדי לקבל החלטות תפעוליות לצורך הייעול והקטנת הבזבוז הכספי כתוצאה מתשלום על קיבולת שאינה בשימוש. צוות שירותי "always on" של היטאצ'י ונטרה מנהל כל קטלוג שירות ותשתית של הלקוח. קטלוג רמת השירות מספק מגוון אפשרויות לביצועים, זמינות נתונים, שימור, שכפול מרחוק, פרוטוקול תקשורת RTP המשמש להעברת אותות ווידאו וקול בזמן אמת ברשתות תקשורת ו-RPO – המהווה את הזמן המרבי שלגביו ניתן לאבד מידע.


פתרונות אלו מאפשרים ללקוחות לשמור על רמת האבטחה, התאימות לדרישות הרגולציה ושמירה על הנתונים בבעלות הארגון ולוודא הגעה לרמות השירות הדרושות עבור העסק שלהם. היטאצ'י תספק את הפתרונות הללו באופן ישיר; באמצעות השותפים הגלובליים (GSI) וספקי שירות הענן (CSP) של החברה כחלק מהפתרונות בעלי הערך המוסף שלהם.


אשיש נדקארני, סגן נשיא קבוצת מערכות תשתית, פלטפורמות וטכנולוגיות ב-IDC אמר כי, "שירותי אחסון-כשירות והגנת נתונים-כשירות של היטאצ'י ונטרה מתוכננים עבור לקוחות המעוניינים לממש במהירות את יתרונות החוויה דמוית הענן ולפנות את משאבי כוח האדם שלהם לפרויקטים בעלי חשיבות אסטרטגית רבה יותר. שירותי אחסון-כשירות והגנת נתונים-כשירות של היטאצ'י הזמינים לפי דרישה, מאפשרים ללקוחות להתאים עצמם ולצמוח מהר יותר, תוך שמירה על תחרותיות ועל עלות כוללת נמוכה יותר וזאת באמצעות תשלום רק עבור האחסון וההגנה על הנתונים בפועל בכמות ובזמן הנחוצים".


בובי סוני, ראש מחלקת פתרונות ושירותים בהיטאצ'י ונטרה, אמר כי, "סביבות ה-IT הדינמיות שקיימות כיום מחייבות ליישם אסטרטגיית הקצאה גמישה ומהירה של משאבים. השירותים החדשים שלנו של אחסון-כשירות והגנת נתונים-כשירות יספקו ללקוחותינו גמישות ומבחר מגוון יותר, תוך אספקת האמצעים הדרושים לשיפור הסקלביליות, האבטחה והגמישות".

אודות Hitachi Vantara
היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י, מסייעת לחברות מובילות מבוססות-נתונים למצוא ולהשתמש בערך הנתונים שלהם במטרה ליצור חדשנות אינטליגנטית ולהגיע לתוצאות משמעותיות עבור עסקים והחברה הסובבת אותנו. אנחנו משלבים בין טכנולוגיה, קניין רוחני וידע תעשייתי במטרה לספק פתרונות ניהול נתונים אשר עוזרים לארגונים לשפר את חווית הלקוחות שלהם, לפתח אפיקי הכנסה חדשים ולהפחית את עלויות העסק. רק היטאצ'י ונטרה מעלה את יתרון החדשנות שלכם על ידי שילוב בין טכנולוגיית IT עמוקה, טכנולוגיית OT ומומחיות בתחום. אנחנו עובדים עם ארגונים בכל רחבי העולם כדי להביא את הנתונים שלהם לכדי תוצאות משמעותיות. בקרו אותנו בכתובת www.HitachiVantara.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il