TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת AFI נכסים השלימה פרוייקט רחב היקף להקמת דאטה סנטרים ברומניה וישראל


שירה באום, מנמ"רית אפי נכסים
חברת AFI נכסים, העוסקת ביזמות וניהול נכסים מניבים בישראל ובמזרח אירופה, השלימה פרוייקט רחב היקף לשדרוג ואיחוד תשתיות IT בדאטה סנטר הראשי של החברה ברומניה ובאתר ה- DR בישראל. הדאטה סנטרים משרתים את משרדי החברה ב- 8 מדינות. הפרוייקט בוצע באמצעות חברת DNA-IT.

אפי נכסים השלימה פרוייקט רחב היקף להקמת דאטה סנטרים ברומניה וישראל על בסיס טכנולוגיות נוטניקס


 


חברת אפי  נכסים, הפעילה בייזום, פיתוח וניהול נכסים מניבים בישראל ובמזרח אירופה, השלימה פרוייקט רחב היקף לשדרוג ואיחוד תשתיות IT בדאטה סנטר הראשי של החברה ברומניה ובאתר ה- DR בישראל.  הדאטה סנטרים משרתים את משרדי החברה ב- 8 מדינות. הפרוייקט בוצע באמצעות חברת DNA-IT.


 


במסגרת הרחבת הפעילות העסקית של החברה הוחלט על ריכוז מערך ה-IT של החברה ולצורך כך,  הוקם במטה החברה ברומניה דאטה סנטר חדש בענן באמצעות הוסטינג של חברת דויטשה טלקום. בשלב הבא, לאחר בחינת פתרונות שונים נבחרו פתרונות ה- HyperConverged (היפר מאוחדים- HCI) של נוטניקס, המאפשרים להריץ שרתים, אחסון ותקשורת באמצעות מערכת אחת. המערכת של נוטניקס פועלת עם 3 שרתים פיזיים של Super Micro, המריצים כ- 130 שרתים וירטואליים. התשתית תומכת בשרתי טרמינל של מיקרוסופט, עבור הרצת יישומם מערכת ה- ERP של SAP Business 1, הנמצאת בשלבי יישום בכלל משרדי החברה בעולם בימים אלו.


בתום הפרוייקט באתר הפרודקשן ברומניה החל פרוייקט שדרוג אתר ה- DR בישראל, במסגרתו הוקמה תשתית אחודה מבוססת נוטניקס, הפועלת בסביבת 3 שרתים פיזיים המריצים 72 שרתים וירטואליים. בעתיד הקרוב בוחנים באפי נכסים את החלפת מערך הוירטואליזציה לפתרון של חברת נוטניקס. היקף הפרוייקטים  עד כה ברומניה וישראל נאמד בכ- 600,000 ₪.


 


לדברי שירה באום, מנמ"רית אפי נכסים, "בעבר מערכות התשתיות והיישומים של החברה היו מבוזרות על פני שמונה המדינות בהן היא פעילה. עם כניסתי לתפקיד ולאחר בחינה מקיפה הוחלט על שינוי מעמיק במערך ה- IT של החברה. לאחר בחינת החלופות השונות,  הפתרון שנבחר היה מודל ענן פרטי כאשר פתרון ה- HCI של חברת נוטינקס נמצא כמתאים ביותר בבחינת עלות/תועלת. כמו כן,  הפתרון שהוצע בהשוואה לאחרים הינו חדשני, בעל ביצועים טובים ברמה  של כ- 90,000 IOPS בכל שתי שניות וברמת שירות גבוהה".


 


עוד מוסיפה באום: " מהלך איחוד התשתיות מאפשר לנו בקלות את כל הכרוך בניהול, תחזוקה  ואבטחת המערכת בנוסף, לחסכון ניכר בשטח הרצפה.  מדאטה סנטר שהשתרע על פני חדר שלם בשטח של 15 מ"ר בישראל לחצי ארון שרתים.


בן סמו, מנהל מכירות קומרשיאל בנוטניקס ישראל, הוסיף: ״הבחירה בנוטניקס חוללה שינוי עצום באפי נכסים בהיבטים של המשאבים לתפעול הדאטה סנטר הראשי ואתר ה- DR. עלויות הניהול והתפעול של מערך ה- IT ירדו באופן ניכר הן בשל החסכון בעלויות ניהול, תפעול ואבטחת מידע והן בשל החסכון בשטחי רצפה והוצאות כרוכות בכך. הקמת הדאטה סנטר יהווה את התשתית שתאפשר לארגון הגלובלי לעבוד בשקיפות מלאה בין כל הסניפים עם שיתוף מלא בידע ומידע, לספק מענה מהיר לכל צורך עסקי עם ביצועים גבוהים ושרידות מירבית".


 


אפי נכסים עוסקת בייזום, הקמה, תפעול והשכרה של מבנים לתעשייה, למשרדים ולמסחר בישראל ובאירופה וכן הקמת פרוייקטי BOT.


אפי נכסים בע"מ היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הישראלית ללא גרעין שליטה כאשר בעלי המניות הגדולים בחברה הם: מגה אור החזקות וביג מרכזי קניות וכן משקיעים מוסדיים.


 


 


 


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il