TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיקרוסופט העולמית מודיעה על הקמת Cloud Datacenter Region בישראל


קרדיט תצלומים: מיקרוסופט
מדובר בדאטה סנטר ראשון של מיקרוסופט בישראל ובהשקעה משמעותית של החברה בשוק הישראלי

מיקרוסופט הודיעה היום על כוונתה להקים Cloud Datacenter Region ראשון של החברה בישראל, זאת על מנת לספק את שירותי הענן החכם והמאובטח של מיקרוסופט באמצעות דאטה סנטר בישראל. השקעה זו מרחיבה את תשתית הענן הגלובלית של מיקרוסופט לכדי 56 אזורים ב-21 מדינות שונות. אזור ישראל צפוי להיות זמין בשנת 2021, תחילה עם תשתיות הענן Azure ולאחר מכן עם 365 Office. האזור החדש בישראל יצטרף לאחת מתשתיות הענן הגדולות והחדשניות בעולם המשרתת למעלה ממיליארד לקוחות ו-20 מיליון עסקים ברחבי העולם. האזור הישראלי יופעל בהתאם לעקרונות הענן והסטנדרטים של מיקרוסופט העולמית.

Azure, היא פלטפורמת ענן חדשנית המאפשרת גישה לתשתיות מחשוב ושירותים מתקדמים על פי דרישה לרבות כוח מחשוב, שירותי רשת, מסדי נתונים, טכנולוגיות אנליטיקה, יכולות בינה מלאכותית ופתרונות IoT (האינטרנט של הדברים). ההשקעה בהקמת אזור ענן בישראל תאפשר למשתמשים נגישות לטכנולוגיות המתקדמות ביותר, תוך הקפדה על דרישות רגולציה, אחסון דאטה ואבטחת מידע במדינת ישראל (Data Residency). שירותי הענן של מיקרוסופט תואמים לדרישות הגנת הפרטיות באיחוד האירופי (GDPR) ועומדים בדרישות תקני אבטחה המידע והפרטיות המתקדמים ביותר בשוק כיום. Azure יסייע לארגונים להאיץ תהליכים דיגיטליים ויקדם חדשנות עסקית במשק הישראלי תוך רתימת טכנולוגיות מתקדמות לצורך זה.

Office 365 יהיה זמין מה – Cloud Datacenter Region החדש בישראל. Office 365 מאפשר לארגונים ליצור סביבת עבודה מודרנית תוך תמיכה בעבודה שיתופית והעמקת הפרודוקטיביות בתוך צוותי עבודה בארגון. Office 365 מנצל כח מחשוב חסר תקדים ומנגיש לארגונים כלים חדשניים ומתקדמים, לרבות יישומים מבוססי בינה מלאכותית, תוך שמירה קפדנית על דרישות אבטחת מידע והגנת פרטיות ומתן האפשרות לאחסון המידע בתחומי מדינת ישראל.


מישל ואן דר בל, נשיא מיקרוסופט, EMEA אמר: "מיקרוסופט השקיעה בשנים האחרונות בתשתיות ענן (Data Center Regions) באיזורEMEA וישראל מצטרפת כעת למדינות שהפכו לאחרונה לזמינות דוגמת גרמניה, נורבגיה, דרום אפריקה ושווייץ. ההשקעה בדאטה סנטר בישראל, אשר יציע את הענן Azure ו- Office 365 מבטאת את החיבור וההשקעה הרבה שיש למיקרוסופט באומת הסטרטאפ. איזור דאטה סנטר מהווה בסיס חשוב לעוצמה הטכנולוגית שהמגזר העסקי והציבורי זקוקים לה בעידן הענן."

מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, רונית אטד, אמרה כי "השקעה משמעותית זו מסמנת אבן דרך בקשר שבין מיקרוסופט לישראל והיא גם מגיעה כאשר אנו מציינים 30 שנים לפעילות החברה בישראל. זו הוכחה נוספת לכך שמיקרוסופט רואה בישראל שוק אסטרטגי. גופי המגזר הציבורי, חברות מהמגזר העסקי, סטארטאפים ומפתחים ייהנו מגישה לשירותי ענן סקיילבילים, זמינים ועמידים על מנת להאיץ תהליכי חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית תוך מינוף הדאטה שלהם. מיקרוסופט בישראל שותפה מלאה להצלחת הארגונים במסע הדיגיטלי שלהם."

הקמת אזור ענן חדש כרוכה בהקצאה משמעותית של משאבים והכרזה זו מחזקת את ההשקעה המתמשכת של מיקרוסופט העולמית במדינת ישראל, אשר החלה כבר בשנת 1989 עם פתיחת זרוע עסקית מקומית. בשנת 1991 הקימה מיקרוסופט את מרכז מחקר ופיתוח בישראל- מרכז המו"פ הראשון שלה מחוץ לארה"ב. מיקרוסופט הייתה לאחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות הראשונות שעשו זאת בארץ. בנוסף, שנת 2020 תכלול השקעה מרכזית נוספת בשוק המקומי עם השקת הקמפוס החדש של מיקרוסופט ישראל. למיקרוסופט נוכחות מגוונת בתעשיית ההייטק הישראלית - היא מפעילה זרוע עסקית, מרכז מחקר ופיתוח ופעילות ענפה לקהילת חברות ההזנק (לרבות קרן הון סיכון, תוכנית Microsoft Reactor, המשמש כמתחם עבודה ולימוד לסטארטאפיסטים ומפתחים בישראל ואת תוכניות Microsoft for Startups).

ארגוני אנטרפרייז מכלל הסקטורים בישראל, גופים במגזר הציבורי וסטארטאפים מש;תמשים כבר היום ביכולות פלטפורמת הענן של מיקרוסופט. אלו כוללים למשל את צ'ק פוינט, בנק הפועלים, מלאנוקס, בית החולים שיבא, עיריית תל אביב, , eToro, Jfrog, צים, בנק דיסקונט, חברת החשמל, דואר ישראל ורפא"ל.
אודות מיקרוסופט
מיקרוסופט (Nasdaq “MSFT” @ microsoft), מאפשרת טרנספורמציה דיגיטלית בעידן ה- Intelligent Cloud וה-Intelligent Edge. חזון החברה הוא להעצים כל אדם וכל ארגון להשיג יותר.
למידע נוסף: מיטל יסלוביץ, דוברת מיקרוסופט ישראל E: mejaslov@microsoft.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il