TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לנובו חושפת שותפויות חדשות ומשיקה פתרונות חכמים בכנס Transform 2.0


לנובו
השינוי החכם (Intelligent Transformation) יוביל להמצאה ובנייה מחדש של מערכות ייצור, ניהול וממשל בכל רחבי העולם

לנובו הכריזה בכנס Transform 2.0 על סדרה חדשה של מוצרים, שותפויות ופתרונות, אשר פותחו עבור לקוחות עסקיים ומביאים לידי ביטוי את אסטרטגיית 'השינוי החכם' המתמשכת של החברה. מדובר באסטרטגיה המשקפת את ההתייחסות העסקית הייחודית של לנובו לבניית פתרונות מקצה לקצה המציעים תכונות חכמות המובילות שינוי עסקי ומשפרות את חוויית המשתמש.


השינוי החכם (Intelligent Transformation) יוביל להמצאה ובנייה מחדש של מערכות ייצור, ניהול וממשל בכל רחבי העולם. מדובר במהלך אשר מונע בידי טכנולוגיות מתפתחות, לרבות מציאות רבודה, בינה מלאכותית, האינטרנט של הדברים, בלוקצ'יין וקישוריות 5G. אלו הם תחומים שלנובו מצטיינת בהם, והם מבוססים בענן, מופצים באמצעות התשתית, כוללים רשתות ומסופקים בידי ההתקנים שלנובו מציעה.
הכרזות אלו מתייחסות להתקנים ומחשבים חדשים, אשר מספקים את צרכי הלקוחות העסקיים והצרכניים, ורותמים את פוטנציאל המידע, מחשוב הענן ולימוד המכונה.


"היום אנחנו מציגים שותפות מובילה ומוצרים חדשים שמחזקים את המחויבות והמסירות שלנו להכרה בפוטנציאל הנהדר של 'השינוי החכם'. עם פורטפוליו המכשירים הגדול ביותר בעולם, עם הובלה בדאטה-סנטרים, עם פתרונות וורטיקאליים חכמים מונעי אלגוריתם ועם הסתמכות על השותפויות החזקות שנבנו לאורך עשרות שנים, לנובו מחזיקה בספר המהלכים השלם לביצוע השינוי החכם. לנובו מוכנה מבחינה עסקית לעתיד, ומהווה שותפה בהנעת השינוי החכם יחד עם חברות גלובליות, בכל יום", אמר יאנג יאנצ'ינג, מנכ"ל לנובו.


קבוצת הדאטה-סנטר של לנובו (DCG) מכריזה על שותפות אסטרטגית חדשה
ההחלטות העסקיות והשותפויות של לנובו מסייעות בשיפור החברה היום ובעתיד. השאיפה היא להעצים את הלקוחות ואת השותפות לאמץ, להתערב ולנווט את המצב הכלכלי של ימינו בזמן שהם מבצעות את השינוי העסקי שלהן. במהלך הכנס הכריזה לנובו על שותפות חדשה עם נטאפ (NetApp) (נסד"ק: NTAP), מהמובילות בתחום המידע בענן ההיברידי.


השותפות האסטרטגית הגלובלית, ששוויה מיליארדי דולרים, תעזור ללקוחות להחיל תהליך של מודרניזציה עבור תשתיות ה-IT שלהם ולהאיץ את השינוי הדיגיטלי שלהם. לנובו ונטאפ ימנפו את החוזקות שלהן כדי לפתח ולהביא לשוק את הדור הבא ועתיר הביצועים של המוצרים ופתרונות האחסון מבוססי זיכרון פלאש שנועדו לשימוש מנקודות הקצה, דרך לליבת הרשת ועד לענן. השותפות כוללת מיזם משותף בסין שנועד לספק פתרונות מקומיים עבור שוק האחסון והמידע הצומח בקצב המהיר ביותר בעולם.


"לנובו ממשיכה לנער את שוק הדאטה-סנטר עם הפתרונות ממוקדי הלקוחות שלה. ההכרזה על השותפות עם נטאפ משקפת את המחויבות שלנו לספק את פתרונות ניהול האחסון והמידע הטובים ביותר ללקוחותינו. הגישה שלנו לפיתוח שירותי ומוצרי דאטה-סנטר מהיסוד פירושה שאנו עובדים עם השותפות הטובות ביותר בתעשייה, על-מנת לספק את הטכנולוגיה הנכונה עבור לקוחותינו בזמן שתהליך השינוי שלהם עצמם הופך למציאותי", אמר קירק סקאוגן, סגן נשיא ביצועי בלנובו, ונשיא קבוצת הדאטה-סנטר.


קבוצת ההתקנים החכמים (IDG) של לנובו מכריזה על פתרונות לאבטחה ולניהול תוכנה
לנובו הכריזה בכנס גם על ThinkShield, גישה חדשה לאבטחה של התקנים לאורך כל מחזור חייהם. מכיוון שחברות זקוקות יותר מתמיד להגנה על מידע רגיש, ThinkShield מציעה ערכת טכנולוגיות ובקרות, מה-BIOS ועד לקושחה, לצורך זיהוי ולניהול פיזי/וירטואלי של נקודות קצה, ועד שימוש בתריסי מצלמה וקוראי טביעת אצבע בכדי לנהל שרשרת אספקה.


באמצעות עבודה עם שותפות כמו אינטל, MobileIron ו-Absolute, לנובו מעניקה למשתמשים ולמנהלים דרכים רבות יותר לשמור על המידע בטוח ומאובטח.


"לאינטל וללנובו יש שותפות ארוכת ימים שמניעה חדשנות מעל פלטפורמת ה-vPro של אינטל, ולאורך תחומים חשובים לעסקים, כגון אבטחה. ThinkShield של לנובו לוקחת את השותפות צעד אחד קדימה, עם תכונות כמו שרשרת אספקה שקופה וזיהוי מרובה משתנים, וכך יוצרת פתרון רב עוצמה שעוזר להגן על כוח העבודה של המודרני", אמר טום גריסון, סגן נשיא, קבוצת מחשוב הקצה ומנכ"ל קבוצת ה-DCC באינטל.
ארגונים עוברים למודל תוכנה כשירות (SaaS) כאשר 73% מהם מדווחים שהם יאמצו פתרונות ענן בהיקף של 80% עד 12020. יחידות עסקיות, מחלקות תפקודיות, צוותים ויחידים רוכשים מוצרי תוכנה כשירות כדי לבנות את ה- tech stacks שלהם, והם עושים זאת ללא IT. כעת, בעזרת AirStack של לנובו, פתרון ניהול מלאי טכנולוגי ראשון מסוגו, ארגונים יכולים לשלוט בכל שכבות הטכנולוגיה שלהם לכל אורך העסק באמצעות זיהוי, ניהול ומיטוב ההשקעה שלהם בתוכנה.


לנובו הציגה בנוסף גם את התוספת החדשה שלה לפורטפוליו מחשבי ה-ThinkPad X1 עם ThinkPad X1 Extreme. הנייד הדקיק והקל הזה, המריץ Windows 10, תוכנן עבור משתמשים מתקדמים הדורשים ביצועי מחשוב גבוהים והוא הראשון בסדרה לכלול כרטיס תצוגה ייעודי של NVIDIA. מדובר במחשב אידיאלי עבור עומסי עבודה אינטנסיביים כמו עריכת תמונות, עיצוב גרפי, וכן יישומי מציאות וירטואלית ומציאות מעורבת.


מעבר לעומק ההתקנים והפתרונות שלה, לנובו עוזרת להביא שינוי לפרודוקטיביות ולשיתוף הפעולה, ומכינה את השטח כדי לעזור לאנשים לעבוד חכם יותר באמצעות טכנולוגיות פורצות דרך וחדשניות. לנובו משתמשת בכלי IT חכמים כדי להניע שינוי עסקי באמצעות טכנולוגיה ושינוי חכם במטרה להשיג חדשנות תכליתית.


"משתמשים עיסקיים רגילים לטכנולוגיה נהדרת בבית, עם טלפונים, טאבלטים, מחשבים ומכשירים חכמים מהשורה הראשונה. הם מצפים לאותה טכנולוגיה גם בעבודה. משתמשים דורשים אינטראקציה חכמה יותר עם תצוגה, מגע, קול ואודיו טובים יותר כמו שמציע להם ה-Think Pad X1 extreme החדש; שיתוף פעולה טוב יותר עם כלים כמו ThinkSmart Hub; ופתרונות אבטחה חזקים יותר כמו ThinkShield אשר מגן על ההתקנים, הזהות והמידע שלהם. אין לאף חברה אחרת את הניסיון ואת העומק של החומרה, התוכנה והפתרונות שעומדים בציפיות הללו", אמר כריסטיאן טייסמן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל, קבוצת העסקים הארגונית הגלובלית, לנובו.


האירוע השנתי של לנובו מקבץ יחדיו מקצוענים טכנולוגיים, את המוצרים החדשים של לנובו ומציע תצוגות ופאנלים מלאי תובנה מטעם מומחים ומשפיענים מובילי תעשייה המעצבים את העתיד של הבינה המלאכותית וטכנולוגיות עתידיות אחרות.

אודות לנובו:
לנובו (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) היא חברת Fortune 500 בשווי 45 מיליארד דולר, עם חזון להפוך למובילה עולמית בטרנספורמציה חכמה באמצעות מכשירים חכמים ותשתית היוצרים את חוויית המשתמש הטובה ביותר. לנובו מייצרת את אחת ממשפחות המוצרים המחוברים הגדולות בעולם, כולל טלפונים חכמים (מוטורולה), טאבלטים, מחשבי PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) ותחנות עבודה, כמו גם מכשירי AR/VR ופתרונות בית/משרד חכמים. פתרונות הדור הבא של הדאטה סנטר של לנובו (ThinkSystem, ThinkAgile) יוצרים את היכולת ומאפשרים את כוח המחשוב המשנים את פני העסקים והחברה. לנובו פועלת כדי לעורר את השונות ולבנות עתיד חכם עבור כולנו. הצטרפו אלינו ב-LinkedIn, בטוויטר (@Lenovo), ב-פייסבוק וב-אינסטגרם, או בקרו אותנו ב- www.lenovo.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il