TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלסטום תספק לנורבגיה מערכת כלל-ארצית לאיתות ולבקרת רכבות


אלסטום
אלסטום זכתה בחוזה בשווי של למעלה מ-150 מיליון אירו להתקנת פתרון ERTMS לציוד איתות בנורבגיה, ולתחזוקת המערכת

הציוד של אלסטום מותקן ב- 70% מכלל מערכות ERTMS Level 2 שנמצאות בשימוש פעיל בעולם.
ברכבת ישראל מתנהל כיום תהליך דומה לאספקת והתקנת מערכת ERTMS בכל צי הרכבות הקיים

חברת אלסטום זכתה בחוזה להתקנת פתרון ERTMS (European Rail Traffic Management System) לציוד איתות בכל צי הרכבות של חברת הרכבות הנורבגית Bane NOR, ולתחזוקת המערכת במשך עד 25 שנה. שווי החוזה מעל 150 מיליון אירו, כאשר תהליך התקנת הציוד בכל הרכבות השמישות יושלם עד שנת 2026. פריסה כלל ארצית של מערכת ERTMS תשפר את היעילות והמהימנות של רשת הרכבות הנורבגית, תמזער עיכובים לנוסעים ולשירותי משא, ותבטיח רמות גבוהות של בטיחות.

יצויין, כי בישראל מתנהל כיום תהליך דומה לאספקת והתקנת מערכת ERTMS בכל צי הרכבות הקיים של רכבת ישראל.

פתרון Atlas של אלסטום הוא ציוד ה-ERTMS המוביל בעולם, ומייצג 70% מכלל מערכות ERTMS Level 2 שנמצאות בשימוש פעיל בעולם. עד היום, ב-20 מדינות שונות, כבר נסעו רכבות עם מערכת Atlas למעלה מ-150 מיליון ק"מ, כולל צי ICE3 של דויטשה באן בגרמניה, שהמערכת הותקנה בו רק לאחרונה.

החוזה שנחתם מורכב מהסכמי מסגרת עם 14 בעלים שונים של כלי תחבורה רכבתיים, שסוכמו על-ידי Bane NOR בשם החברות המשתתפות, לכיסוי ההתקנה הסדרתית של הפתרון המובנה ב-467 רכבות מ-55 סוגים שונים.

הפתרון המוצע, Atlas, מבוסס על היצע של פתרונות ERTMS מבית אלסטום, וכולל מערכת כפולה שמאפשרת לרכבות לנסוע על פסים מדורות קודמים שמצוידים במערכת ATC-2, כמו גם על פסים חדשים יותר שמצוידים במערכת ERTMS Level 2. העיצוב והתוכנה ממזערים את היקף הציוד במערכת הכפולה הודות לשיתוף של רכיבים מובנים, כלומר, האנטנה והמחשב של תמרורי האזהרה. התקנת המערכת ברכבות אמורה להתחיל ב-2021, וכבר ב-2022 יתחילו לפעול הרכבות הראשונות עם המערכת החדשה. עד ספטמבר 2026, כל צי הרכבות של נורבגיה יכלול את המערכת.

"אנחנו מאוד שמחים לקבל את החוזה הזה. חברת אלסטום תספק מערכת איתות מובנית מהימנה ועמידה, שתקנה לנורבגיה מערכת רכבות מדויקת, בטוחה, מודרנית ובעלת קיבולת גבוהה יותר. הפתרון המוצע יספק את כל התועלות המתוארות בתוכנית של הממשלה הנורבגית להשקעה בנוסעים, באוכלוסיה המקומית ובקהילות השונות שהרכבת משרתת," אומר Rob Whyte, מנכ"ל אלסטום במדינות הנורדיות.

"סגירת החוזים לציוד מובנה ברכבות היא צעד חשוב ומשמעותי לקראת דיגיטליזציה של מערך הרכבות בנורבגיה. אנחנו מאמינים בלב שלם ביכולתה של אלסטום לפתח יחד איתנו פתרונות טובים לתועלת מערך הרכבות, חברות הרכבות והנוסעים," אומר Sverre Kjenne, סגן נשיא בכיר לנושאי דיגיטליזציה וטכנולוגיה ב-Bane NOR.

על תכנון המערכת ינצח מרכז המצוינות של אלסטום בנושא ERTMS בשארלרואה אשר בבלגיה, בשיתוף פעולה הדוק עם מינהלת הפרויקט באוסלו והמרכז לפיתוח חומרה בווילרבאן, צרפת.


אודות אלסטום
אלסטום היא מובילה עולמית בתחום מערכות תחבורה משולבות. אלסטום מפתחת ומשווקת מערכות, ציוד ושירותים לסקטור התחבורה ומציעה מגוון שלם של פתרונות (החל מרכבות מהירות עד רכבות תחתיות, רכבות קלות ואוטובוסים חשמליים), פתרונות לנוסעים, שירותים מותאמים (תחזוקה, חידוש), תשתיות, איתות ופתרונות תחבורה דיגיטליים. בשנת הכספים 2017/18, החברה רשמה מכירות בסך 8 מיליארד אירו וקיבלה הזמנות של 7.2 מיליארד אירו. המטה של אלסטום נמצא בצרפת ופעילותה מתפרשת על פני 60 מדינות ומועסקים בה 34,500 עובדים.
www.alstom.com

החברה פעילה בישראל למעלה מ-25 שנה, מעסיקה למעלה מ-350 עובדים ישראלים מהצפון ועד הדרום.
אלסטום הייתה החברה הראשונה שבנתה רכבת קלה בישראל כקבלנית הקמה וכספקית של ציוד ומערכות לקו הרכבת הקלה הראשון בירושלים. כיום היא משמשת כקבלנית התחזוקה בירושלים במסגרת חוזה ל-27 שנה.
בנוסף, אלסטום מספקת שירותי תחזוקה לרכבת ישראל על בסיס מיקור חוץ. באחרונה זכתה אלסטום בפרויקט אספקה, התקנה ותחזוקה של מערכות האיתות של הרכבת הקלה בת"א וכן קיבלה את פרויקט תחזוקת תשתיות החישמול של רכבת ישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il