TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Terafence חתמה על הסכם השקעה והסכם לשיתוף פעולה עסקי עם חברת Middleware Co. Ltd CRI היפנית


Terafence
Terafence מפתחת פתרונות הגנת סייבר מתקדמים לשוק ה – IoT/IIoT הצומח במהירות
Terafence, ספקית פתרונות מתקדמים לתחום אבטחת הסייבר בתחומי IoT ו-IIoT ,חתמה על הסכם שת"פ עסקי עם חברת CRI היפנית הנסחרת בבורסת טוקיו ועל הסכם השקעה במסגרתו תשקיע CRI 2 מיליון $ בחברת Terafence .

Terafence מפתחת פתרונות הגנת סייבר מתקדמים לשוק ה – IoT/IIoT הצומח במהירות. החברה פיתחה את ה-TfenceTM , פתרון מבוסס חומרה המאפשר סינון ושליטה מלאה בכיוון העברת הנתונים בשכבות השונות של יישומים בהם הוא משולב.

CRI הנה חברה מובילה בפיתוח של טכנולוגית דחיסת הווידאו ""CRI DietCoder®. החברה מספקת פתרון המיועד לשוק הצומח של מצלמות רשת למעקב ובקרה המתאים לנפחים וקצבים גבוהים, מאפשר דחיסת נתונים לפחות משליש מנפחם המקורי וללא פגיעה באיכות התמונה.

שתי החברות מזהות סינרגיה ופוטנציאל גדול בפתרון משותף לתחום מצלמות הרשת למעקב ובקרה המאפשר להן להציע חבילה משתלמת של אבטחת סייבר ברמה גבוהה המיושמת בפשטות עבור IoT ורשתות ICS/SCADA . מיותר לציין ששיתוף הפעולה בין החברות גם יאפשר לחברת Terafence חדירה מהירה וקלה יותר לשוק היפני.

לדברי חזי ארז, CEO ומייסד משותף של Terafence, שוק ה-IoT צומח בקצב מהיר ביותר והתחזיות מדברות על 50 מיליארד התקנים מחוברים לרשת בשנת 2020 (CISCO "Embracing the Internet (of Everything to Capture Your Share of $14.4 Trillion", 2013. מצד אחד פתרונות ה-IoT הופכים את חיינו לנוחים ואיכותיים, אבל במקביל הם חושפים אותנו לאיומים רבים יותר וחדירה למרחב הקיברנטי. פעמים רבות מתבצעות תקיפות סייבר תוך ניצול מצלמות רשת אשר השימוש בהם הולך וגדל והדבר מחייב אמצעי הגנה יעילים וחזקים יותר. ידוע כיום שבמקרים רבים מצלמות הרשת אפשרו פרצת אבטחה להתקפות סייבר מסיביות מסוג Distributed Denial of Service)) DDoS ,כמו למשל ההתקפה המפורסמת בחוף המזרחי של ארה"ב באוקטובר 2016 כאשר האקרים השתמשו במצלמות אבטחה כ-Botnet וגרמו לשיתוק מערכות ונזק עצום. יש יתרון משמעותי וערך מוסף לאבטחת סייבר יעילה וחזקה שאינה פוגעת באיכות הווידאו המשודרת. CRI ו-Terafence מתכוונות לפתח פתרון אופטימלי המאפשר לעמוד באתגר זה תוך שילוב של אבטחת הרשת ושליטה מרחוק.

לדברי מאסאו אושימי (Masao Oshimi), CEO של CRI , דחיסת וידאו, זיהוי תמונה ואבטחת רשתות נתונים, הופכים בהדרגה ליותר ויותר חשובים. "שיתוף הפעולה עם Terafence יסייע לנו להוסיף לטכנולוגיית דחיסת הווידאו המיועד למצלמות, שכבת חזקה של אבטחה סייבר עם מאפיינים של משקל קל ורזולוציה גבוהה".

כאמור, לצד הסכם שיתוף הפעולה בין החברות, נחתם גם הסכם השקעה לפיו תשקיע CRI ב-Terafence סכום של 2 מיליון $. שני הצדדים מצפים כי שיתוף הפעולה יאפשר להם מתן מענה טוב יותר לשוק הצומח של אבטחה ו- IoT/IIoT .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il