TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבוג'ן מודיעה על תוצאות חיוביות בשנה שנייה של ניסויי שדה בביו-סטימולנטים (מיקרובים לשיפור יבול) לתירס


אבוגן
התוצאות הציגו שיפור יבול משמעותי; מיקרובים מובילים יעברו ניסויים כחלק משיתוף הפעולה עם דופונט-פיוניר

אבוג'ן (סימול ת"א: אבגן,NASDAQ:EVGN ), חברת ביוטכנולוגיה מובילה לפיתוח מוצרים חדשניים לתעשיות מדעי החיים באמצעות שימוש בפלטפורמה מחשובית ייחודית לחיזוי ביולוגי, מודיעה היום על תוצאות מבטיחות בשנה שנייה של ניסויי שדה בביו-סטימולנטים לשיפור יבול בתירס, הנמצאים תחת רישיון בלעדי לחברת דופונט-פיוניר.


זרעי התירס שטופלו בביו-סטימולנטים כאמור, נבדקו בניסויי שדה שבוצעו לאחרונה על ידי אבוג'ן והראו שיפור של 10%-20% ביבול התירס תחת תנאי יובש מתונים. טיפולים אלו בזרעים שבוצעו ב 2017, מבוססים על זני מיקרובים שכבר הראו שיפור יבול בניסויי שדה שנעשו בשנת 2016 (כפי שפורסם בדצמבר באותה שנה) ושנבחרו בעקבות תהליך גילוי שכלל בין היתר שימוש בפלטפורמה הטכנולוגית של אבוג'ן לחיזוי ותעדוף מיחשובי. בעקבות ניסויי השדה המוצלחים ב-2016, המיקרובים המובילים עברו אופטומיזציה של תהליכי פורמולציה ופרמנטציה, ושילוב של מספר זנים מיקרוביאלים לקבוצות מיקרובים מאוחדת שבניסויי שדה ב 2017 הראו שוב תוצאות מבטיחות. השלב הבא בניסויי השדה יערך כחלק משיתוף הפעולה הרב-שנתי עם דופונט-פיוניר.


בנוסף לשיתוף הפעולה בביו-סטימולנטים לשיפור יבול בתירס עם דופונט-פיוניר, לאבוג'ן יש תוכנית ביו-סטימולנטים פנימית הממוקדת ביבול חיטה, שמתקדמת כעת לשנה שנייה של ניסויי שדה בחיטה בעקבות תוצאות חיוביות של ניסויי שדה בשנה הראשונה.


שוק הביו-סטימולנטים הנו פלח שוק מתפתח במגזר האג-ביולוגיה, בעל פונטציאל רחב ומשמעותי המוערך במעל ל-1.6 מיליארד דולר, עם שיעור צמיחה שנתי צפוי של מעל ל-10%.
עידו דור, סמנכ"ל ומנהל חטיבת אג-ביולוג'קל, אמר: "אני מרוצה מאוד מהתוצאות החיוביות שהשגנו בניסויי השדה בביו-סטימולנטים ב- 2017. התקדמות זו, יחד עם התוצאות החיוביות שהצגנו בחיטה, וההתקדמות המהירה שלנו בביו-פסטיצידים, מחזקת את צבר המוצרים בפיתוח, ומספקת הזדמנות מסחרית משמעותית עבור חטיבת האג-ביולוג'קל, בעיקר בהתחשב בזמן קצר יחסית להגעה לשוק שצפוי במוצרים מהסוג הזה."

עופר חביב, מנכ"ל ונשיא אבוג'ן, אמר: "על אף שחטיבת האג-ביולוג'קלס של אבוג'ן החלה לפעול רק ב-2015, כבר עתה השגנו התקדמות משמעותית כפי שמראות התוצאות החיוביות בניסויים בשנת 2017. תוצאות אלה הושגו רק בזכות הפלטפורמה המחשובית של אבוג'ן לחיזוי ביולוגי רחבת היישום והידע הנצבר בחברה, שאיפשרו את הזיהוי והתעדוף של הזנים המיקרוביאלים והשילובים ביניהם בתוכנית זו. אני בטוח שהתקדמות זו תוביל אותנו בשנים הקרובות למסחור של מוצרים יעילים וחזקים בתחום הטיפולים הביו-סטימולנטים בזרעים ומוצרי אג-ביולוג'קל נוספים."


אודות אבוג'ן (NASDAQ,TASE: EVGN)
אבוג'ן הינה חברת ביוטכנולוגיה מובילה לשיפור הכדאיות הכלכלית של גידולים חקלאיים. החברה פיתחה פלטפורמה טכנולוגית חדשנית ויחודית שממנפת הבנה מדעית וטכנולוגיות מחשוביות לצורך ניצול ''Big Data חקלאי לפיתוח תכונות זרעים משופרות (באמצעות גישות של הנדסה גנטית ואחרות), וכן מוצרים חדשנים בתחומי האג-כימיה והאג-ביולוגיה. לאבוג'ן שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות החקלאות המובילות בעולם ביניהן: BASF, Bayer, DuPont, Monsanto, Syngenta. שיתופי הפעולה מתמקדים בפתרונות חדשניים בתחומי שיפור יבול והגנת הצומח. משרדיה הראשיים של אבוג'ן ממוקמים ברחובות, ישראל ומניית החברה נסחרת בבורסת תל-אביב (סימול בת"א: אבגן) ובבורסה האמריקאית (NASDAQ:EVGN). אלפי גנים שהתגלו על ידי אבוג'ן הועברו לשותפים תחת הסכמים נושאי תמלוגים ואבני דרך. לפרטים נוספים: www.evogene.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il