TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טאואר-ג'אז מודיעה על גידול ניכר בנתח השוק של ה-Front-End Module בזכות פלטפורמה טכנולוגית ייחודית


טאואר
המחליפה את טכנולוגיית ה-GaAs הקיימת
לטאואר-ג'אז מעל 50 פרויקטי לקוחות בשוק ה-FEM המספקים לה נתח משמעותי בשוק ה-FEM השווה מיליארדים

שוק הטלפונים מבוססי FEM צפוי להכפיל עצמו ל-10 מיליארד דולר עד שנת 2017

טאואר-ג'אז (TSEM) הודיעה היום כי זכתה במספר פרויקטים של לקוחות בשוק ה-FEM ובכך למעשה השיגה נתח שוק משמעותי בתחום זה, המיועד בעיקר לשבבים עבור טלפונים חכמים ומחשבים ניידים. הפלטפורמה הטכנולוגית הייחודית והמתקדמת של טאואר-ג'אז מאפשרת אינטגרציה של תדרי רדיו בהתקנים ניידים כגון מתגי אנטנה, מקלטי אנטנה, מתגי גיוון, בקרים, מגברי רעש נמוך (LNAs) ומגבר כוח (PAS) ומבטל את הצורך בהתקני GaAs בדידים יקרים שהיו מקובלים עד היום.

טכנולוגית ה - RF SOI המתקדמת של טאואר-ג'אז מציעה את הפיתרון הטוב ביותר בתעשייה עבור מתגי אנטנה ויישומי כוונון אנטנה. הטכנולוגיה מחליפה את יישומי ה-GaAs שהיו קיימים עד היום וכבר אומצה על ידי לקוחות מובילים שונים בשוק ה-FEM, בדרך לייצור המוני בלמעלה מ-50 מוצרים שונים ועם תכנוני מוצר חדשים נוספים.

תהליך הסיליקון גרמניום (( SiGe של טאואר-ג'אז בגיאומטריה של 0.18 מיקרון מספק ביצועים דומים לזה של ה-GaAs ב-40% מהעלות ובה בעת מאפשר תכנון מחודש ושילובים שלא ניתן היה לעשות לפני כן.

המעבר מטכנולוגית GaAs לטכנולוגיות Si ו-SiGe צפוי לשלש את חלקה של טאואר-ג'אז בשוק FEM במהלך השנים הקרובות. טאואר-ג'אז תייצר חלק גדול מהיישומים בשוק ההולך וגדל. על פי דו"ח של חברת Mobile Experts משנת 2012, שוק ה-FEM צפוי להכפיל עצמו ל-10 מיליארד דולרים כאשר מספר נתיבי ה-RF צפוי לגדול ל-20 מיליארד עד 2017. הדו"ח מוסיף ומצביע על כך שהדור הבא של המכשירים הסלולאריים יביא ל לצמיחה משמעותית במספר רכיבי ה-RF.


"מגמות השוק יוצרות הזדמנויות לטכנולוגיות אנלוגיות ייחודיות כגון אלו המסופקות על-ידי טאואר-ג'אז תוך שהן יוצרות הזדמנויות לאופטימיזציה של ביצועים ברמת המערכת", אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז. "על ידי התמקצעות הן בטכנולוגיות דיגיטליות והן בטכנולוגיות אנלוגיות, טאואר-ג'אז נמצאת כיום בעמדה ייחודית המאפשרת לה לענות בהצלחה על הטרנדים הקיימים בשוק תוך וגדילה שהיא משיגה נתחי שוק משמעותיים, עםשוק ה-FEM המהווה הוכחה לכך."

טאואר-ג'אז מציעה מגוון רחב של טכנולוגיות בשילוב סביבת תכנון ברמה עולמית ומספקת ללקוחותיה את הכלים, הטכנולוגיות והגמישות הנדרשים בכדי ליצור מוצרים שונים ומגוונים עבור היישומים הספציפיים שלהם.

אודות טאואר-ג'אז
טאואר-ג'אז (טאואר סמיקונדקטור בע"מ) הינה יצרן עצמאי של מעגלים משולבים (IC), אשר נוסדה ב-1993. החברה מייצרת מעגלים משולבים (IC) בגיאומטריות 1.0 עד 0.095 מיקרון ומספקת שירותי ייצור משלימים ותמיכה בתכנון. בנוסף לטכנולוגיות ייצור דיגיטליות ©ב- CMOS מציעה טאואר-ג'אז פתרונות מתקדמים לייצור שבבים מעורבי אותות, מוצרי תקשורת ניהול ספקים וחיישני CMOS לצילום דיגיטלי. בנוסף, לחברה גישה לטווח פתרונות רחב ומגוון רב של מוצרים ותהליכי ייצור אותם מציעה חברת הבת בקליפורניה, ארה"ב. לטאואר-ג'אז ארבעה מתקני ייצור המבטיחים הענקת שירות ברמה עולמית ללקוחותיה: Fab 1 ו- Fab 2 במגדל העמק, ישראל; Fab3 בקליפורניה, ארה"ב; ו-Fab4 בנישיוואקי, יפן. כמו כן, לחברה יכולת ייצור בסין כחלק משותפות עם חברות. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה www.towerjazz.com

בהודעה זו עשויות להיכלל תחזיות והתייחסויות של החברה לסיכונים עתידיים ו/או לאירועים עתידיים שאינם ודאיים. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות מהתחזיות או מהמשתמע מהתייחסויות החברה לאירועים עתידיים. הודעה זו בשפה העברית מהווה נוסח בלתי רשמי ובלתי מחייב, הדומה להודעת החברה בשפה האנגלית מיום זה כפי שהוגשה לרשויות השונות בארה"ב ובישראל, ולפיכך יש לקרוא הודעה זו בשפה העברית בצמוד להודעה הרשמית של החברה מיום זה שהוגשה בשפה האנגלית לרשויות כאמור.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il