TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה בעולם: המשרד להגנת הסביבה יחל בפיקוח רציף ובלתי תלוי על הקרינה מהאנטנות הסלולאריות


זאת בעזרת הפעלת מערכת חדשנית פרי פיתוח ישראלי של חברת Wave Guard Technologies Ltd; השר גלעד ארדן: "היכולת לעקוב באופן רציף אחר הקרינה מאנטנות סלולאריות הופכת את ישראל למובילה עולמית בתחום הפיקוח על הקרינה"
המשרד להגנת הסביבה קובע תקדים עולמי בתחום הפיקוח והאכיפה על הקרינה האלקטרומגנטית הנפלטת מהאתרים הסלולאריים, באמצעות הפעלת מערכת חדשנית פרי פיתוח ישראלי של חברת Wave Guard Technologies Ltd. מערכת ה-Guardian Government מאפשרת למשרד להגנת הסביבה מעקב רציף ובו-זמני אחר האנטנות הסלולאריות הפרוסות במדינה.

השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן: "המערכת החדשה מאפשרת לנו לבצע מעקב שוטף אחר הקרינה ויידוע הציבור בזמן אמת ותורמת ביצירת שקיפות מלאה בתחום הקרינה, בין חברות הסלולאר, המשרד להגנת הסביבה והציבור".

הגברת הפיקוח על רמות הקרינה של אתרי סלולר היא אחד מהיעדים אותם בחר לקדם השר ארדן בראשית כהונתו. יעד זה ימומש עם כניסת המערכת לפעילות בימים הקרובים.

פעולת המערכת: המערכת מחוברת למתגי הרדיו של החברות הסלולאריות ושולפת מהם נתונים לגבי הספקי ועומסי שידור. ביכולתה לפקח ולנטר את כל אתרי הסלולארי אחת לשעה ויודעת להבחין בכל חריגה מסף התקן המותר. תוכנת המערכת יודעת לחשב את רמות הקרינה בפועל בכל רגע נתון ולבחון את הקרינה הנפלטת מכל אנטנה ביחס לנתונים המאושרים בהיתרים שהוציא המשרד להגנת הסביבה.


עד כה, בוצעו בדיקות מעשיות באופן ידני אחת לשנה על ידי חברות בדיקה שהוסמכו על ידי המשרד להגנת הסביבה ומומנו על-ידי חברות הסלולר. בדיקות אלה זכו לביקורת מצד מבקר המדינה שטען לחשש להטיה בבדיקות. לאור זאת, הנחה השר ארדן את גורמי המשרד להגנת הסביבה לפעול לביצוען ולהפעלתן של החברות על ידי עובדי המשרד ובכך למנוע את החשש לניגוד עניינים. בדיקות אלה יבוצעו לצד פעילות המערכת הפיקוח הממוחשבת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
27/4/10
1. מישהו יודע איפה אני מבצעת בדיקת קרינה בלתי תלויה? [ל"ת] - שושנה
27/4/10
2. חברת לייפ סיוור מרמת גן www.lifesaver.co.il הינה בלתי תלויה ואמינה - ימימה
גם אני חיפשתי במשך זמן רב בודקים מקצועים ושלא יעבדו עבור חברות הסלולר ומסתבר שקשה מאוד למצוא כאלה, רק לאחר חיפושים רבים מצאתי את ד"ר שליטא המומחה מספר אחת לנזקי קרינה שהמליץ לי על חברת לייפ סיוור
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il