TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

OwnBackup סוגרת סבב מימון של 50 מיליון דולר שיסייע בהגנה על נתוני SaaS קריטיים

הסבב החדש, בהשתתפות קרן Vertex Ventures, יאפשר הגדלה של צוות המהנדסים והאצה בפיתוח המוצר

תל אביב, 7 ביולי 2020, (GLOBE NEWSWIRE):


חברת OwnBackup, המספקת פלטפורמה מובילה של המשכיות עסקית בענן, הכריזה היום על השלמת סבב גיוס חדש בסך 50 מיליון דולר בהובלת קרן Insight Partners ובהשתתפותן של Salesforce Ventures ו-Vertex Ventures, פחות משנה לאחר שהשלימה סבב גיוס C. המשקיעה הקיימת, Innovation Endeavors, השתתפה אף היא בסבב הגיוס הנוסף, שמעלה את סכום המימון הכולל שגייסה החברה ליותר מ-100 מיליון דולר. ההון הנוסף ישמש להאצת מחזורי הפיתוח של המוצר באמצעות הכפלת צוות המהנדסים של OwnBackup בישראל, במטרה לענות על הביקוש לפתרונות גיבוי ושחזור.


"כחלק מהחזון שלנו לסייע לארגונים הגדולים בעולם להגן על הנתונים הקריטיים שלהם בענן ולנהל אותם, עלינו לספק את היכולת לשמור באופן אוטומטי עותק של כל שינוי שבוצע בנתונים ובמטה-נתונים, ולוודא שהלקוחות יוכלו לשחזר אותם במהירות אם משהו ישתבש", הצהיר אריאל ברקמן, המייסד השותף ומנהל הטכנולוגיות הראשי ב-OwnBackup. "אנו שמחים להרחיב את צוות הפיתוח המוכשר שלנו, שמתמודד עם אתגרים לא פשוטים בתחום הנדסת התוכנה, במסגרת הצמיחה המהירה שלנו".



כמה מההישגים האחרונים של OwnBackup, שתורמים להובלה שלה בשוק


 


       צוות המחקר והפיתוח גדל ב-250% בשנתיים האחרונות, וכיום מועסקים בו 70 מהנדסים מקומיים


       לצוות המנהלים בישראל הצטרף לאחרונה רועי דובר, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, שמביא עמו ניסיון רב-ערך בהובלת צוות של 400 מהנדסים, אשר סייע בהפיכת ורוניס לחברה מובילה ומרובת מוצרים בתחום אבטחת הסייבר


       גידול שנתי של כ-100% בהכנסות, מזה שנתיים ברציפות


       בסיס הלקוחות התרחב וכולל כיום יותר מ-2000 מותגים עולמיים, וביניהם Adecco, AECOM, Cargill, Caterpillar ו-UDG Healthcare


       הספקת הגנה על נתונים בנפח של 123 פטה-בתים של נתונים בענן, ואבטחה של 60 טריליון רשומות ב-SaaS וב-PaaS


       הובלה בקטגוריה של Salesforce AppExchange, עם דירוג של 5 כוכבים ב-98% מחוות הדעת


"מנהלי טכנולוגיות ראשיים (CIO) שניחנים בחשיבה אסטרטגית בחרו ב-OwnBackup כשותפת ההמשכיות העסקית שלהם, והחברה הגיעה להישגים מדהימים מבחינת הצמיחה שלה ובתחום ה-customer success (הצלחת הלקוח) בחמש שנות קיומה", ציין ניקיטאס קוטופס, מנכ"ל Insight Partners. "שוק גיבוי ושחזור הנתונים צפוי לעבור את סף ה-18 מיליארד דולר עד שנת 2026[1], ולכן קיים פוטנציאל עצום לא ממומש עבור צוות הכוכבים של OwnBackup והפתרונות המוכחים שלה. אנחנו מאמינים שהביקוש למוצרי החברה ימשיך להרקיע שחקים, הן בתוך Salesforce והן מחוץ לה".


 


מסוף בקרה מאוחד (single pane of glass) עבור נתונים קריטיים באפליקציות SaaS


 


OwnBackup שואפת לאפשר ללקוחותיה 'ראש שקט' באמצעות מסוף בקרה מאוחד, single pane of glass, לכל נתוני ה-SaaS שלהם, שחשיבותם הולכת וגדלה.  פתרונות שחזור הנתונים עטורי הפרסים של החברה מאפשרים לגבות נתונים, מטה-נתונים וקבצים מצורפים המאוחסנים ב-Salesforce בקלות וללא טרחה. הפלטפורמה מסייעת לארגונים לצמצם השחתה ואובדן של נתונים באמצעות התראות בזמן אמת שמאפשרות להם לשחזר נתונים מהר יותר, וכך הם יכולים לשמור על המשכיות עסקית, להאיץ את התפעול ולעמוד בדרישות הרגולטוריות.


 


במסגרת משבר ה-COVID-19, ממשלות ועסקים נדרשים לנהל מסדי נתונים שעשויים להציל חיים, כולל מעקב אחר נדבקים, בדיקות רפואיות, מחקר רפואי ופרטים על התנהלות המגיפה - שעל כולם נדרשת ההגנה המקסימלית. הודות לכספים שגויסו היום, OwnBackup תוכל לעמוד בדרישה זו ולהרחיב את שירותי הגיבוי, השחזור, הארכוב וההעברה לארגזי חול (Sandbox Seeding), וכן לעבור לפתרון 'הגדר ושכח' עבור כל הנתונים בארגון, באפליקציות SaaS השונות.


 


"OwnBackup ממש מצילה חיים, כיוון שהיא לא רק מעניקה לנו 'ראש שקט' הודות למסוף בקרה מאוחד לנתוני ה-SaaS החשובים שלנו, אלא גם מאפשרת לצוות להיכנס מהר יותר לפרויקטים חדשים, כיוון שאנחנו יודעים שתמיד נוכל לחזור לגרסאות קודמות במקרה הצורך", מציין מת'יו מקגארי, טכנולוג Salesforce ראשי בכיר בחברת Medtronic. "אנחנו הולכים והופכים למתוחכמים יותר באופן שבו אנו ממנפים את סביבות ה-Salesforce שלנו ונבנים עליהן, ו-OwnBackup מאפשרת לנו להקטין את הסיכון של אובדן נתונים, מצמצמת את עלויות האחסון, פותרת בעיות הנוגעות לעמידה בדרישות רגולטוריות, ומספקת כלים לפיקוח הולם על כל הנתונים הקריטיים בארגון".


 


לקבלת פרטים על משרות פתוחות בחברת OwnBackup בתחום ניהול ואבטחה של נפחי נתונים גדולים עבור מפתחים, מנהלי צוותים ומנהלי פרויקטים, לחצו כאן.


 


אודות OwnBackup


 


OwnBackup, הספקית המובילה לגיבוי ושחזור בענן, מספקת גיבויים יומיומיים מאובטחים ואוטומטיים של נתוני SaaS (תוכנה כשירות) ו-PaaS (פלטפורמה כשירות), וכן כלים מתוחכמים להשוואה ושחזור של נתונים לצורך התאוששות מאסון. OwnBackup, המסייעת ליותר מ-2,000 עסקים ברחבי העולם להגן על נתונים קריטיים בענן, מספקת פתרונות לאובדן והשחתת נתונים שנגרמים בעקבות שגיאות אנוש, כוונת זדון, שגיאות אינטגרציה ואפליקציות זדוניות. פתרון האבטחה והפרטיות של OwnBackup אף עולה על הדרישות של תקנות הגנת המידע הכלליות (GDPR) בנוגע לגיבוי נתונים. OwnBackup, שנוסדה במשותף על ידי מומחים מנוסים מתחום שחזור הנתונים, ההגנה על הנתונים ואבטחת המידע, היא ISV (יצרנית תוכנה עצמאית) מובילה לגיבוי ושחזור נתונים ב-Salesforce AppExchange וזכתה בפרס Appy Award של Salesforce לשנת 2018. OwnBackup מדורגת כמס' 25 ברשימת החברות בעלות הצמיחה המהירה ביותר של Financial Times Americas לשנת 2020, וכמס' 102 ברשימת Inc. 5000 לשנת 2019. חברת OwnBackup, שמשרדיה הראשיים נמצאים ב-Englewood Cliffs, ניו-ג'רזי, עם מחלקות מו"פ, תמיכה ופונקציות נוספות בתל-אביב ובלונדון, היא הספקית הנבחרת של כמה מהמשתמשות הגדולות בעולם ביישומי SaaS (תוכנה כשירות).


 


למידע נוסף, ראו ownbackup.com.


 


אודות Vertex Ventures


 


Vertex Ventures היא קרן הון סיכון גלובלית מובילה, שמסייעת ליזמים לממש את הרעיונות החדשניים שלהם, לצמוח גלובלית ולבנות חברות מצליחות. עם התחייבות השקעה מצטברת של למעלה מ-2.5 מיליארד דולר, Vertex Ventures משקיעה בחברות IT ושירותי בריאות בשלבים המוקדמים בעמק הסיליקון, סין, הודו, ישראל ודרום-מזרח אסיה. Vertex Ventures גאה בשותפויות שיצרה, החל משנת 1988, עם המייסדים של חברות גלובליות מובילות כגון Waze, 91, Grab, IGG, CyberArk, Reebonz, SolarEdge, Force10, FirstCry, Yatra ו-Changba. Vertex Ventures ישראל היא אחד מעמודי התווך ברשת הקרנות העולמית של Vertex, ומתמקדת בהשקעה בחברות בשלבים המוקדמים בענף טכנולוגיית המידע בישראל. למידע נוסף, ראו כאן.


Salesforce, Service Cloud ואחרים הם סימני מסחר של salesforce.com, inc.


 






[1] Stratistics MRC, “Data Backup and Recovery - Global Market Outlook,” מרץ 2018





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il