TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ווליו בייס מעלים את מחיר היעד למניית להב אל.אר בכ-18% ל-3.15 שקלים – אפסייד של כ-48% על מחיר המניה


להב אל.אר אחזקות
בנק ההשקעות נותר עם המלצת "קנייה" למניית להב אל.אר
האנליסט שי ליפמן מבנק ההשקעות "ווליו בייס" העלה את מחיר היעד למניית להב אל.אר, הנמצאת בשליטת אלי להב, ל-3.15 שקלים, עלייה של 18% לעומת מחיר יעד קודם של 2.65 שקלים. זאת, בעקבות פרסום דו"חות הרבעון השלישי. מחיר היעד משקף אפסייד של כ-48% על מחיר המניה בפתיחת המסחר היום – 2.13 שקלים. בנק ההשקעות נותר עם המלצת "קנייה" למניית להב אל.אר.

ליפמן כתב כי "פעילות הנדל"ן להשקעה בגרמניה צומחת בקצב נאה והיא כוללת כיום אחזקה של 41 נכסים (כולל נכסים שנחתמו בגינם הסכמי רכישה מחייבים), חלק גדול מהם מרכזים מסחריים מעוגני סופרמרקט או רשתות DIY. האסטרטגיה של החברה בפעילות זו היא של השבחת הנכסים ע"י הגדלת שכ"ד, בדרך של הרחבה של המרכז המסחרי ע"י ניצול זכויות בנייה או שינוי תמהיל השוכרים וחלוקת השטח הכולל למספר רב יותר של שוכרים, הארכת הסכמי השכירות ועוד".

עוד כתב ליפמן כי "אנו ממשיכים לעקוב אחרי חברת להב אל אר, מתרשמים מקצב הצמיחה ומביצוע העסקאות. מצפים להקמה מחדש של זרוע פעילות סולארית (לחברה מזומנים בהיקף של כ- 45 מיליון שקל לטובת הנושא) ולהרחבה של הפעילות המניבה בגרמניה".

ליפמן הוסיף כי "מצאנו כי שוויים של הנכסים בספרים הוא ריאלי (ואף בטווח הנמוך) ולהערכתנו בהמשך המגמה החיובית בגרמניה סביר כי יעלה אפילו בטווח הקצר (מה שיבוא לידי ביטוי בשיערוכים חיוביים לקראת סוף 2019) הגדלת הפורטפוליו של החברה מביאה את ה- FFO לקצב ריאלי של כ- 14 מיליון שקל בשנה", והוסיף כי "לחברה מזומנים כדי להמשיך ולהרחיב את פעילותה ואנו מצפים שכך תעשה. כפי שהחברה בנתה את להב הרים ירוקים אנו מצפים כי תשוב להקים זרועה של פעילות סולארית ותנצל לטובת כך את תזרים המזומנים הנאה שנבע לה ממימוש מניות סולגרין".

ביום חמישי פירסמה להב אל.אר את דו"חותיה לתשעת החודשים הראשונים של 2019. חברת להב אל.אר שבשליטת אלי להב הפועלת פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לתשעת החודשים של שנת 2019. הכנסות החברה בתשעת החודשים (בנטרול פעילות האנרגיה שנמכרה) הסתכמו בכ-29.3 מיליון שקל, לעומת הכנסות כ-27.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי הסתכם בכ-12 מיליון שקל לעומת 10.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ה-FFO השנתי צפוי להסתכם בכ-14 מיליון שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il