TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גלילאו טק מדווחת על מזכר עקרונות לרכישת חברת הטכנולוגיה הפיננסית הולד מי בע"מ


שלומי טופז מנכל גלילאו טק
גלילאו טק תרכוש 100% מהולד מי בתמורה לעד 17% מהונה המונפק וכן תזרים הון בדרך של הלוואת בעלים שלא יפחת מ-2 מיליון ₪ בכפוף לעמידה באבני דרך

שלומי טופז, מנכ"ל חברת גלילאו טק: "הפלטפורמה שפיתחה הולד מי היא למעשה ה-WIX של תחום הארנקים הדיגיטליים ותאפשר למוסדות פיננסיים, רשתות שיווק גדולות, קמעונאים ויזמים, לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית ביעילות ובמהירות"

גלילאו טק בע"מ, המפתחת ומשווקת טכנולוגיות מתקדמות בתחום פתרונות תשלומים דיגיטליים, מדווחת על מזכר עקרונות לרכישת חברת הולד מי בע"מ (Hold Me), המפתחת ומשווקת פלטפורמה לבניית ארנקים דיגיטליים המאפשרים למותגים, מוסדות פיננסיים, יזמים וקמעונאים הקמה מהירה של מערכת ארנקים דיגיטליים מותאמת אישית.


בהתאם למזכר העקרונות תרכוש גלילאו טק 100% מהשליטה בהולד מי בתמורה לעד 17% מהון המניות של גלילאו טק וכן הזרמת הון בדרך של הלוואת בעלים לחברת הולד מי על סך שלא יפחת מ- 2 מיליון ₪ במזומן ואשר ישמש לצורך פירעון התחייבויות ולשם הרחבת הפעילות של החברה בישראל ובעולם, וזאת בכפוף לעמידה באבני דרך.


הפלטפורמה הטכנולוגית של הולד מי מאפשרת בנייה קלה ומהירה של ארנקים דיגיטליים ממותגים המאפשרים תשלום בבתי עסק, צבירת הטבות שיווקיות ותוכניות נאמנות לצד יצירת אפליקציות פיננסיות מורכבות, המאפשרות תשלומים צרכניים, הוראות קבע, העברות בין משתמשים לצד העברות לבנקים בישראל ובעולם, הלוואות, חיבור הארנק לחשבונות הבנק של המשתמשים לצד חיבור לכרטיס אשראי וכן שירותים פיננסיים נוספים.


בניגוד לדרוש מכל גוף המשקיע מאות אלפי שקלים בבניית ארנק דיגיטלי, הולד מי דוגלת במהפכת mobile wallet as a service – במודל של תשלום דמי הקמה נמוכים וגביית תשלום בהתאם להיקף גיוס המשתמשים לארנק וכתלות במידת השימוש בשירותים הפיננסיים המוצעים דרכו.


מעבר לכך, הפתרון של הולד מי מאפשר השקה מהירה ומידית של ארנקים דיגיטליים ממותגים, עם חיבוריות מלאה לחברות כרטיסי אשראי, לחשבונות בנקים בישראל ולמרבית קופות בתי העסק בישראל. יתרון זה הינו משמעותי וייחודי וזאת לאור הפעילות המוגברת בתחום הארנקים הדיגיטליים בישראל ולאור ההגבלות שהטיל בנק ישראל על הארנקים בבעלות הבנקים (פועלים, לאומי ודיסקונט) בכל הקשור לפעילות תשלומים לבתי עסק בארץ.


בנוסף, פיתחה הולד מי מסלקה המאפשרת העברת תשלומים בין משתמשים של ארנקים דיגיטליים שונים לבין עצמם ובינם לבין בתי עסק ברחבי הארץ, זאת כתלות בהתחברותם של הארנקים למסלקה. שירות מהפכני זה יאפשר להולד מי לפעול כמאגד, יאפשר לארנקים בנקאיים לפעול בשיתוף פעולה עם ארנקים ממותגים ויחסוך את הצורך של המשתמשים להחזיק מספר רב של ארנקים פעילים. זהו פיתוח ייחודי המיישם בעולם התשלומים הדיגיטליים מודלים דומים של מסלקות בין בנקאיות בארץ ובעולם.


כיום בנקים, מוסדות פיננסיים, מותגי מזון ואופנה וארגונים נוספים מבקשים לשפר את חוויות הרכישה והשימוש של לקוחותיהם בפתרונות תשלום דיגיטליים תוך יצירת מיזוג בין עולמות התשלומים וההטבות. גופים אלה מעוניינים לספק שירותי תשלומים דיגיטליים המייתרים צורך במזומן, וכן מתן הלוואות ושירותים פיננסיים ע"י אפליקציות ממותגות.


מני שלום, מנכ"ל הולד מי: "אנו שמחים על חתימת ההסכם והחיבור הטבעי לחברת גלילאו טק ולמנכ"ל ובעל השליטה שלומי טופז שהנו יזם בעל חזון בתחום הפינטק. מטרתנו היא להנגיש את פתרונות התשלומים הדיגיטליים, באופן פשוט, קל ומהיר למגוון רחב של לקוחות פוטנציאלים שיוכלו להיעזר בפלטפורמה של הולד מי לצורך גידול המכירות, ייעול, חיזוק המיתוג והגדלה משמעותית של מועדוני הלקוחות.


כחברה טכנולוגית חדשנית בתחום הנמצא בקצב צמיחה מואץ, אנו מכוונים להרחיב את היקפי הפעילות בשוק הישראלי הנוהג לאמץ טכנולוגיות חדשניות במהירות ובמקביל לפעול לחדירה לשווקי היעד הבינלאומיים, בייחוד בארה"ב, אירופה ואסיה."


שלומי טופז, מנכ"ל חברת גלילאו טק: "כחברה טכנולוגית פיננסית אנו רואים בעסקה זו, הזדמנות יוצאת דופן, לדריסת רגל חשובה בתחום הפינטק בישראל ושמחים על הצטרפותו של מני שלום שהנו בעל ניסיון רב בתחום הפינטק ואחד המובילים בארץ בתחום פיתוח ארנקים דיגיטליים, לחברת גלילאו. הפלטפורמה שפיתחה הולד מי היא למעשה ה-WIX של תחום הארנקים הדיגיטליים.


מדובר בפלטפורמה המאפשרת למוסדות פיננסיים, רשתות שיווק גדולות, קמעונאים ויזמים ואפילו עסקים קטנים, לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית ביעילות ובמהירות, תוך חיסכון רב בעלויות פיתוח הנדרשים במעבר לעולם התשלומים הדיגיטלי והותרת תקציב זה לטובת תקציבי שיווק ושימור לקוחות. הפלטפורמה תאפשר למותגים להגדיל רווחיות גולמית, לגייס לקוחות ביתר קלות למועדוני הלקוחות הדיגיטליים שלהם וליהנות מהטמעת המיתוג שלהן בכל אינטראקציית תשלום עם הלקוח.


אנו נמצאים לקראת סיום עידן התשלומים במזומן, וכבר כיום אחוזים משמעותיים מסך העסקאות במדינות מובילות בעולם, מתבצעים ע"י פתרונות דיגיטליים מבוססי ענן. אנו מאמינים כי הפתרונות של הולד מי יכולים להוות משני משחק בתחום זה."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il