TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת מטרופוליס קיבלה תעודת גמר הכוללת טופס 4 לפרויקט ברחוב מזא"ה בהרצליה


פרויקט מזאה 8 הרצליה של חברת מטרופוליס צילום מטרופוליס
בפרויקט נותרה למכירה דירת גן אחרונה

חברת מטרופוליס קיבלה תעודת גמר הכוללת טופס 4 לפרויקט ברחוב מזא"ה 8 בהרצליה. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית של תמ"א 38/2, במסגרתו הרסה החברה בניין ישן בן 2 קומות ובנתה במקומו בניין בוטיק בן 7 קומות ו-19 דירות חדשות מעל לשתי קומות של מרתפי חניה.


הפרויקט נמצא במרכז הרצליה ברחוב שקט בקרבה לרחוב סוקולוב, באחד מהמיקומים האטרקטיביים ביותר בעיר. הבניין החדש כולל תמהיל מגוון של דירות 2, 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוז.
בפרויקט נותרה למכירה דירת גן אחרונה בת 4 חדרים בשטח של 100 מ"ר וגינה של כ- 70 מ"ר. הדירה כוללת חניה ומחירה 2.7 מיליון שקל.


לדברי מנכ"ל מטרופוליס, רו"ח אודי בלום "עד היום אכלסנו כ-600 דירות בפרויקטים של התחדשות עירונית ואנו שמחים לצרף גם את הפרויקט הזה לרשימה המכובדת הזו. הדיירים הוותיקים בבניין נהנים כעת משדרוג משמעותי באיכות חייהם, ואילו הדיירים החדשים נהנים ממגורים איכותיים באזור מרכזי מהמבוקשים בהרצליה"


במקום הדירות הישנות יקבלו הדיירים דירות גדולות ואיכותיות יותר בבניין חדש. שטחן הממוצע של הדירות הישנות היה כ-60 מ"ר, ובמקומן נבנו דירות חדשות עם תוספת של כ-20 מ"ר ובנוסף מרפסת שמש, מחסן וחניה תת קרקעית.


בנוסף, בימים אלו משווקת החברה את פרויקט הפינוי בינוי הראשון בהרצליה – "מתחם מטרופוליס הרצליה" ברחובות מנדלבלט-אבן עזרא. במסגרת הפרויקט ייהרסו חמישה בניינים ישנים של 4 קומות כל אחד ובמקומם תבנה מטרופוליס מתחם חדש ויוקרתי הכולל ארבעה בניינים בני 11-14 קומות עם 278 דירות בתמהיל מגוון של 3, 4 ו-5 חדרים, גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, במפרט טכני עדכני ועשיר.

אודות מטרופוליס:
חברת מטרופוליס מתמחה בייזום, פיתוח ובניית פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית והיא מהגדולות הפועלות כיום בישראל. מטרופוליס, בבעלות קבוצות אלייד ואלדר, מהחברות הגדולות במשק הישראלי, מקדמת כיום יזום, תכנון, ביצוע ורישוי של כ-30 פרויקטים במתחמי פינוי בינוי ותמ"א 38/2 עם כ-2,000 יח"ד בתל-אביב, הרצליה, גבעתיים, רמת גן ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il