TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בצפון, בדרום ובמרכז מדברים על מהפכת ה-IoT


שירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של מטריקס
IoT, ML, AR, AI אינם עוד "באז-וורדס" אלא מציאות

ענקית הטכנולוגיות מטריקס, יוצאת למסע RoadShow נרחב חוצה ישראל, עם סבב כנסים בנושא מהפיכת האינטרנט של הדברים (IOT) והשינויים הנרחבים שהיא מביאה איתה לעולם. החברה תקיים שלושה אירועים: בצפון בגן התעשייה נצרת (10.9), בדרום - בגן התעשיה עומר (11.9) ובתל אביב ב- impact labs (12.9). האורחים ייהנו מהרצאות מרחיבות אופקים, תערוכות, סיורים ומסלולי דיון ייעודים.


IoT, ML, AR, AI אינם עוד "באז-וורדס" אלא מציאות. זוהי דרכו של הארגון לבצע את משימותיו בצורה קלה ויעילה יותר וזו דרכה של התעשייה לשפר את המצויינות התפעולית שלה. על רקע הדברים הללו ומתוקף היותה חברה המציעה מגוון פתרונות חדשניים בתחומי ה-IoT, למידת מכונה, מציאות רבודה, בינה מלאכותית, AI וכדומה, בחרה חברת מטריקס להוביל מסע זה מהצפון ועד הדרום. זאת, על מנת לדון בשינויים העסקיים והפרטיים הצפויים בעתיד הקרוב והרחוק, הפתרונות הטכנולוגיים שישפיעו על שגרת היום יום וכיצד ניתן להיערך לכך באופן הטוב ביותר.


הכנסים יעסקו בין היתר במשמעות ובחשיבות של הביג דאטה בארגונים ובאיזה אופן משמשים הנתונים כמנוע לשיפור הפריון, כיצד המציאות הרבודה חושפת בפני הארגונים את כל מה שהוסתר מפניהם עד כה ופותחת צוהר לעולם חדש, מרתק ויעיל, דרכו של האינטרנט של הדברים ממוצר לשירות ומהפכת התלת מימד. בפני האורחים יוצגו שני סיפורי לקוח מלווים בהדגמות - רפ"ט (רשות פיתוח טנק) עם פיתוח הנדסי באמצעות מציאות מדומה בטנקי צה"ל, וכי"ל (כימיקלים לישראל) עם הדגמה חיה של תמיכת שירות מרחוק באמצעות מציאות רבודה.


באירועים ברחבי הארץ ינכחו בכירים ממפעלי תעשייה וחברות הייטק וביניהם מנכ"לים, מנהלי מפעלים, מנהלי רצפת ייצור, מנהלי חדשנות, סמנכ"לי תפעול מנהלי מערכות מידע, מנהלי שיווק, מנהלי שירות ועוד. בין הדוברים ברצף האירועים ניתן למצוא את יהלי אדמתי – מנהלת יחידת החדשנות במטריקס, קובי בן משה – מנכ"ל AVIV AMCG, אריה דהן – מנכ"ל גני התעשייה, יריב ענבר – מנהל חדשנות עסקית במטריקס מוצרי תוכנה, יניב ענבי – רפ"ט , רונית אשל – מנהלת אסטרטגיה ופיתוח עסקי ברשות לחדשנות ועוד.


שירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של מטריקס, אמרה: "באמצעות רצף אירועים אלו אנו מעוניינים לעורר דיון IoT אמיתי וכל כך מהותי לתעשיה הישראלית. בתחום הטכנולוגיה וההייטק האמירה 'מתחילים מהר ולאט לאט מגבירים' היא הרבה יותר מפתגם שגור. קצב השינויים רק הולך ומתגבר וכגוף שמוביל את השינויים הללו, מחובתינו להעלות את הנושאים הללו לסדר היום ולתת להם מענה – בצפון, בדרום ובמרכז".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il