TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סייברהט משיקה פתרון ניטור מתקפות סייבר ייעודי לעסקים קטנים ובינוניים


נדב ארבל, מייסד ומנכ"ל סייברהט העולמית
CYREBRO X הוא פתרון המעניק לעסקים קטנים ובינוניים יכולות ניטור, חקירה וטיפול בתקיפות סייבר ברמה גבוהה. לאחרונה גייסה החברה 6 מיליון דולר מקרן ההשקעות Mangrove במטרה להשלים את פיתוח הפתרון ולשווקו ברחבי העולם

סייברהט, המספקת פתרונות ניטור (SOC) לארגונים גדולים ברחבי העולם, הכריזה על השקת פתרון ייעודי פרי פיתוחה, לניטור, חקירה וטיפול בתקיפות סייבר, המתאים לארגונים קטנים ובינוניים, אשר מאפשר לארגונים אלו לראות ולהבין לעומק את אירועי הסייבר בארגון.


הפתרון – CYREBRO X – מאפשר לראשונה ללקוחות קטנים ובינוניים, אשר בדרך כלל אין בידם משאבים מספיקים להפעיל מערך הגנת סייבר הכולל מומחי סייבר ומערכות ניטור והגנה, לקבל שירות SOC (Security Operations Center) מנוהל הפועל 24/7 ברמת השירות והמקצועיות שמקבלים הארגונים הגדולים ביותר בעולם.


היכולות של CYREBRO X נשענות על הידע הרב שנצבר לאורך השנים בחברת סייברהט, המספקת מזה שנים רבות את פתרון הניטור והתגובה המקצועי והאיכותי ביותר בעולם לחברות הענק בכל העולם – CYREBRO. הפתרון פותח לאחר שנים רבות של למידה, עיצוב, תכנון וניתוח הצרכים של ארגונים קטנים ובינוניים.


לאחרונה גייסה החברה 6 מיליון דולר מקרן ההשקעות Mangrove במטרה להשלים את פיתוח הפתרון ולשווק אותו ברחבי העולם.


הייחוד של CYREBRO X נעוץ ביכולת של הפתרון לנטר את כלל מערכות הארגון: עמדות קצה, שרתים, מערך המייל והענן של הארגון, ולקבל מענה מקצועי ומנוהל של צוותי CYREBRO בזמן אמת.


נדב ארבל, מייסד ומנכ"ל סייברהט העולמית, אמר כי, "מדובר בפתרון ראשון מסוגו. עד היום שוק הסייבר בנוי סביב טכנולוגיות ייעודיות אשר בחלק מהמקרים מספקות גם שירות נקודתי בלבד ובחלק כלל לא. סייברהט מאמינה כי הטכנולוגיה צריכה להיות כלי בידי המקצוען וכי ניטור, חקירה ותגובה בעולם הסייבר הוא מקצוע בפני עצמו. CYREBRO X הוא התוצר של תפיסת עולם זו. CYREBRO X הינו כלי שפותח בסייברהט על ידי מומחים, נותני שירותי הגנה, אשר מטרתו בראש ובראשונה היא לאפשר ללקוח לקבל את שירותי ההגנה הטובים ביותר מקצה לקצה ולא להוסיף עוד כלי לארסנל הקיים".


ארבל הוסיף: "בניגוד לדעה הרווחת, רוב מתקפות הסייבר בעולם אינן מתקפות אישיות או מכוונות מטרה עסקית, אלא מתקפות מוכוונות טכנולוגיה, בהן התוקפים מתמקדים בתקיפת טכנולוגיות שונות ומגוונות ללא קישור או שייכות ארגונית או עסקית ולכן, עסקים קטנים ובינוניים אינם בהכרח מותקפים פחות בהשוואה לארגונים הגדולים. עובדה זו, בתוספת ההבנה כי ברוב המקרים לארגונים קטנים ובינוניים ישנה תשתית אבטחתית בסיסית בלבד, מעמידה את העסקים הקטנים והבינוניים בחשיפה אדירה ואנו מכוונים לתת להם מענה במודל Security as a Service".

אודות סייברהט
סייברהט (CyberHat) היא חברת אבטחת סייבר מובילה, אשר תכננה, פיתחה ומפעילה את CYREBRO – ה-SOC (Security Operations Center) המנוהל המקצועי והמתקדם ביותר בעולם. סייברהט מספקת פלטפורמה לניטור, איתור ותגובה לאירועי סייבר בזמן אמת לחברות וארגונים בישראל וברחבי העולם, ובכלל זה לחברות מובילות ברשימת Fortune 500. החברה הוקמה בשנת 2013 ומונה כ-70 עובדים. צוותי החברה בנויים מאנשי אבטחת מידע ומומחי סייבר בעלי רקע צבאי, ארגונים וחברות פרטיות.


צוותים אלו כוללים האקרים מנוסים, אנליסטים, חוקרי פשעי מחשב, אנשי מודיעין ומומחי סייבר. באמצעות תהליך אופטימיזציה של טכנולוגיות מתקדמות וגישה פרואקטיבית, סייברהט מאפשרת ללקוחותיה לקחת את אבטחת הסייבר של הארגון לידיהם. סייברהט היא החברה היחידה אשר מציעה SOC מקצועי הנגיש לעסקים בכל גודל, תעשייה, או טכנולוגיה ובצורה המתקדמת והיעילה ביותר. למידע נוסף בקרו באתר: www.cyberhat.co.il.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il