TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סכסוך עבודה במפעל וויבלנגת' אנטופרייז לייצור חומרי גלם לתרופות


הסתדרות
מזכיר איגוד מקצועי ומחזיק תיק המפעל במרחב הנגב, נורברט בוקובזה: "על ההנהלה מוטלת האחריות לנצל את תקופת הצינון של הסכסוך ולפתור את הנושא"

העובדים מוחים על פגיעה בביטחונם התעסוקתי וניסיון של ההנהלה להחליש את העבודה המאורגנת על יד פיטורים וצמצום משרות *** יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף: "נפעל בכל הערוצים שעומדים לרשותנו, לרבות צעדים ארגוניים קשים" *** מזכיר איגוד מקצועי ומחזיק תיק המפעל במרחב הנגב, נורברט בוקובזה: "על ההנהלה מוטלת האחריות לנצל את תקופת הצינון של הסכסוך ולפתור את הנושא"


ההסתדרות במרחב הנגב הכריזה על סכסוך עבודה במפעל וויבלנגת' אנטופרייז (Wavelength Pharma) ברמת חובב. זאת, בשל פגיעה מתמשכת בביטחונם התעסוקתי של העובדים. מדובר במפעל לייצור חומרי גלם לתרופות, כאשר הסכסוך מקיף כ-220 עובדים. היום נערכה אסיפת הסברה לעובדים, שבה דנו על המשך הצעדים הארגוניים.


בין העילות לסכסוך: תחלופה רבה של עובדים וצמצום משרות, ללא איושן מחדש. הדבר מביא להגדלת תחומי האחריות של העובדים הקיימים, ללא שדרוג תנאיהם. בשנתיים האחרונות צומצם מספר העובדים אשר נמצאים תחת הסכם קיבוצי, מכ-270 לכ-220 וההנהלה דורשת לפטר כ-30 עובדים נוספים. מדובר במגמה ברורה להחלשת העובדים המאורגנים במפעל.


למרות טענות ההנהלה על מצב עסקי קשה, חולקו בונוסים נכבדים למנהלים. כמו כן, נערך יום הוקרה בעלות של יותר מ-200 אלף שקל, למרות בקשת ועד העובדים לחסוך בכסף ולא לקיימו. הצעות שונות שהעלה הוועד בנושאי שכר, נדחו על הסף על ידי ההנהלה.


יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף, מסר כי: "ההסתדרות לא תוותר בשום פנים ואופן על זכויות מוקנות לעובדים בהסכם קיבוצי חתום. מה שהנהלת וויבלנגת' אנטופרייז מנסה לעשות איננו מקובל ונועד לפגוע בשכרם של העובדים, בקידומם ובביטחונם התעסוקתי. לא נאפשר זאת ונפעל בכל העוצמה והערוצים שעומדים לרשותנו, לרבות צעדים ארגוניים קשים. כולי תקווה שהנהלת החברה תתעשת ותפעל באחריות על מנת למנוע את החרפת המשבר".


מזכיר איגוד מקצועי ומחזיק התיק של וויבלנגת' אנטופרייז במרחב הנגב, נורברט בוקובזה, הוסיף: "ההתנהלות של הוועד וההסתדרות מול ההנהלה הייתה אחראית לאורך כל הדרך, אך לצערנו כל הניסיונות לגשר על הפערים, הסתיימו בסירובה העיקש של ההנהלה. העובדים מאוחדים ומלוכדים במאבקם והצביעו פה אחד לקיום צעדים ארגוניים עד להשבתת המפעל. על כתפי ההנהלה מוטלת האחריות לנצל את תקופת הצינון של הסכסוך ולעשות את הכל על מנת לפתור את הנושא".


יו"ר ועד העובדים בוויבלנגת' אנטופרייז, אהובה אברג'יל, אמרה כי: "ההנהלה שדחתה על הסף את כל ההצעות של נציגות העובדים, הביאה את המו"מ למבוי סתום. פנינו תמיד לשיח ולהידברות, אבל אחרי חודשים ארוכים שבהם ההנהלה רק הקשיחה את עמדותיה, לא נותרה לנו ברירה אחרת. התנהלות החברה במו"מ פגעה במורל העובדים וזרעה תחושות מעורבות לגבי עתיד החברה תחת ההנהלה החדשה. יש לנו ועד חזק ועובדים נחושים ואנו נאבקים לקבל את הדברים הבסיסיים שדרשנו מההתחלה. אני מקווה שההנהלה תבין את גודל השעה ותהיה קשובה לצרכי העובדים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il