TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בכירי סיילספורס מתריעים


סיילספורס
"בהיעדר תקנות ורגולציה מתאימים, לבינה המלאכותית עלולה להיות השפעה שלילית על הרשתות החברתיות והשיח הציבורי"

עם סיום השנה האזרחית 2018 ובפתח שנת 2019, כינסה ענקית הטכנלוגיה סיילספורס את בכירי מנהליה, על מנת שיעניקו את תחזיותיהם על התמורות הטכנלוגיות שייכנסו לחיינו בשנה הבאה וכיצד הן ישפיעו על החברה ועל תרבות הצריכה בשנת 2019. טכנולוגיות הזיהוי הקולי יהפכו רלוונטיות ומשמעותיות ביותר, הרגלי הצריכה וההתנהלות של לקוחות מול מותגים יהפכו יעילים יותר באמצעות השימוש הגובר בבינה מלאכותית. אותה בינה מלאכותית שבכירי סיילספורס מזהירים כי יכולה להיות מסוכנת ללא פיקוח ותקנות מגבילות.

2018 הייתה שנה של התקדמות טכנולוגית מרשימה בתחום הזיהוי הקולי, עזרים קוליים כמו Siri ו-Google Assistant נהפכו נפוצים למדיי והמגמה רק תימשך; "טכנולוגית הזיהוי הקולי מושכת גם צרכנים וגם עסקים מעצם היותו של שיח כלי טבעי עבור בני אדם לחלוק ידע ולהביע רגשות, ומכיוון שאופן השימוש בטכנולוגיה זו הוא קל למדיי. לפי אתר comScore. החל מהשנה הבאה ועד 2020, מחצית מכלל החיפושים ברשת יעשו בצורה ורבלית". אומרת אלן א'ומארה, מנהלת שיווק אירופה, המזרח התיכן ואפריקה בסיילספורס.


בהמשך לכך, פלטפורמה נוספת שבה נוכל לבצע חיפושים ברשת תהפוך פופולארית ביותר והיא תמונות. טכנולוגיות בינה מלאכותית שמאפשרת זיהוי צילום והתאמת מוצר ישחקו תפקיד משמעותי בתהליך החיפוש החכם. "בפשטות, המצלמה שלנו היא שורת החיפוש החדשה" אומר וינוד קואמר, מנהל המחקר והמידע בתחום הקמעונאות בסיילספורס. מחקרים מעידים שצרכנים רבים נותים לחפש מידע על המוצר בו הם מעונייים, בזמן שהם משוטטים בחנות עצמה. בשנה הבאה החיפוש יהפוך לויזואלי הרבה יותר, ובינה מלאכותית היא המרכיב הסודי בתהליך הזה כי היא תאפשר לצרכנים לחפש מוצר בקליק אחד.

אכן, הבינה המלאכותית תורמת רבות ומשפיעה לטובה על הרגלי הצריכה ולמרות זאת, שימוש לא מבוקר של החברות המשתמשות בבינה מלאכותית עלולים להיות מסוכנים. לפי קת'י בקסטר הממונה על האתיקה בתחום הבינה המלאכותית בסיילספורס "פילוג חברתי ופחד יעמיקו עד למציאת פתרונות". החל מבועות פילטר ותיבות התהודה התקשורתיות ועד לשיאה של תופעת הפייק ניוז המתגברת מאז תקופת הבחירות לנשיאות ארה"ב, ב-2019 נחזה בריבוי עצום של דעות שיצופו ברשת, אשר יגרמו להטלת דופי בעובדות ובדמוקרטיה. היעדר תקנות וכלים להתמודד עם גורמים סוררים ישאירו את הציבור במרכזו של מאבק ערכי. אמנם, ייתכן וחלק מהארגונים אכן ישקיעו בפיתוח הכלים הנדרשים לטיפול בתופעה אבל יידרשו מאמצים כבירים להבריא את השיח הציבורי ולאחד את החברה מחדש.

בקסט'ר הוסיפה: בעוד ש-2018 הייתה שנת התעוררות, תהה 2019 לשנת פעולה. כבר לא מדובר רק על אתיקה של השימוש במידע האישי שלנו ופעילי זכויות אדם הקוראים להגינות ולשקיפות; הצרכנים כבר משנים את הדרך בה הם משתשמים בפייסבוק, משתמשים מתחילים למחוק חשבונות ומגמה זו סביר שתתרחב גם לרשתות נוספות אשר עושות שימוש בנתונים איישים. ניתן יהיה לראות מספרים גדולים יותר של הצהרות והתחייבויות של חברות בנוגע לשימוש אחראי בבינה מלאכותית וחברות יידרשו למלאן. הציבור ישיב מלחמה נגד שימוש ממשלתי מוטה בטכנולוגיות בינה מלאכותית הפוגע בזכויות אדם. יותר ויותר עובדים ידרשו להשפיע על התוצרים שלהם ויסרבו לתרום לטכנולוגיות פוגעניות. חברות יצטרכו להתוות דרך על פי מצפונן בין אם מדובר על חברות שצורכות פתרונות המבוססים על בינה מלאכותית ובין אם הן מייצרות טכנולוגיה כזו, יידרש מהן להציג כמה שיותר ערובות לכך שהמערכות שלהן הגונות מספיק בכדי לא לככב בכותרות העיתונים בשנה הבאה.

הממשל האמריקאי יהיה בפער לעומת שאר העולם המערבי מבחינת התקינה הנוגעת לבינה מלאכותית

ממשלת בריטניה הצהירה בעבר כי היא מעוניינית להפוך למובילה עולמית "באתיקת הבינה המלאכותית". קרוב ל-24 מדינות חתמו על מסמך "האסטרטגיות הלאומיות לבינה המלאכותית" אך רק חלק מהן מתייחסות לנושא. ב2019, הדבר ישתנה, כאשר מדינות רבות יגבירו את האכיפה והרגולציה על השימוש בבינה מלאכותית. לצערנו, עם קוגנרס מפולג ולובי חזק של חברות הטכנולוגיה, ארה"ב לא צפוייה להציע, שלא לדבר על להעביר, תקנות וחוקים חדשים הנוגעים לבינה מלאכותית. בנוסף, החוסר במומחי בינה מלאכותית בזירה הציבורית בארה"ב הוא משמעותי בהשוואה לאלו שברשותן של חברות הטכנולוגיה. הדבר יגביר את התלות של הממשל בחברות הטכנולוגיה.

במטרה להקדים רגולציה, לחזק את שם המותג ולגייס כישרונות, יותר ויותר חברות בינה מלאכותית יחלו בקמפיינים לשימוש אתי בטכנולוגיה. כמות החברות שיפרסמו "כללי התנהגות", מדריכים ונהלי עבודה בכל הקשור לבינה המלאכותי תגדל ותתרחב. הלובי שיפעילו גורמים ממשלתיים ימשיך להניא מהאמונה שיש צורך בבקרה על הטכנולוגיה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il