TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הכנס השנתי הראשון של איגוד חברות האשראי בלשכת המסחר בנושאי שירותים פיננסיים מוסדרים לנותני אשראי בעלי רישיון מורחב


מיכה אבני, יור איגוד חברות האשראי,
מיכה אבני, מייסד קבוצת פנינסולה ויו"ר איגוד חברות האשראי: "שוק האשראי החוץ בנקאי צפוי להכפיל את עצמו בשלוש השנים הקרובות

מיכה אבני, מייסד קבוצת פנינסולה ויו"ר איגוד חברות האשראי: "שוק האשראי החוץ בנקאי צפוי להכפיל את עצמו בשלוש השנים הקרובות. הדרך לתחרות עוברת אצל הרגולטורים הרבה לפני שתגיע כבשורה אל הציבור. יש לשכלל את הרגולציה ולתת מענה למגמה ההולכת וגדלה של צמצום האשראי לעסקים בינוניים וקטנים בקרב הבנקים".


מיכה אבני, מייסד קבוצת פנינסולה ויו"ר איגוד חברות האשראי, נשא דברים הבוקר (11.11.2018) בפתיחת הכנס השנתי הראשון בנושאי שירותים פיננסיים מוסדרים לנותני אשראי בעלי רישיון מורחב. לדבריו: "שוק האשראי החוץ בנקאי צפוי להכפיל את עצמו בשלוש השנים הקרובות. הדרך לתחרות עוברת אצל הרגולטורים הרבה לפני שתגיע כבשורה אל הציבור. יש לשכלל את הרגולציה ולתת מענה למגמה ההולכת וגדלה של צמצום האשראי לעסקים בינוניים וקטנים בקרב הבנקים".


אבני הסביר: "אנחנו בעיצומה של שנת מפנה, עם החלת הרגולציה החדשה על השחקנים השונים בשוק. רק גופים רציניים שמבינים מה המשמעות של ניהול עסק פיננסי למתן אשראי ברמה של בנק יישארו בזירה ויביאו את בשורת התחרות לציבור".


"נתח השוק של הענף צפוי לגדול", אבני מוסיף. "מצד הבנקים נמשכת מגמה של הקטנת האשראי לסקטור העסקים הקטנים והבינוניים. הבנקים מתקשים לעמוד בדרישות, בהתנהלות ובמצבת כוח האדם הדרושה לתחזוק מערכת יחסים שוטפת עם הלקוחות הללו. יחד עם זאת, הבנקים מפנים משאבים רבים לעולמות הדיגיטל אשר מורכבות ללקוחות בצידו השני של המסך. הקשר האנושי חשוב מאין כמוהו, האמון, הידיעה שיש עם מי לדבר. חברות האשראי החוץ בנקאי ימשיכו להתנהל אחרת ואם הרגולציה הנכונה יוכלו להמשיך ולתת שירות אחר ונגיש המחובר לצרכי הלקוחות".


ביום העיון השתתפו מעל 100 נציגים מחברות האשראי בעלי רישיון מורחב, ובכללם אופל בלאנס, שוהם ביזנס, אוטו קאש מקבוצת קרסו, אורשי, קבוצת ERN, אלבר קרדיט, אלטשולר-שחם פיננשייל סרסיסס, אמפא קפיטל, אס.אר. אקורד, קבוצת ברקת, גמא ניהול וסליקה, גמלא מקבוצת הראל, דלתא קפיטל, קרן יסודות, קרן אקספו, כלמוביל מימון, פמה אשראי לרכב, קבוצת פנינסולה, שלניר ועוד.


ביום העיון הועברו הרצאות של עו"ד מיכה אבני יו"ר איגוד חברות האשראי, עו"ד עודד אופק שותף במשרד עו"ד מ.פירון ויועמ"ש איגוד חברות האשראי, עו"ד מאיה לדרמן יועמ"שית הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ועו"ד רונן סולומון מנהל איגוד חברות האשראי בלשכת המסחר.

אודות איגוד חברות האשראי:
איגוד חברות האשראי הינו איגוד מקצועי באיגוד לשכות המסחר, המרכז תחתיו את החברות למתן אשראי בעלי רישיון מורחב. בכלל זה, מוסדות פיננסיים המעניקים אשראי חוץ בנקאי, הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי. חברי האיגוד הינם החברות הגדולות והמובילות במשק הישראלי בתחום האשראי אשר מעניקים מיליארדי שקלים כאשראי לציבור כל שנה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il