TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת אלדד פרי תקים את Peri Networking – בניין משרדים חדיש בפארק העסקים בחולון


אלדד פרי
ההון העצמי הדרוש לרכישת משרד בפרויקט – החל מ-199 אלף ש"ח בלבד
קבוצת אלדד פרי, שבבעלות איש העסקים אלדד פרי, יוצאת לדרך בפרויקט חדש להקמת בניין ״Peri Network״ – בניין משרדים חדיש שיוקם במסגרת קבוצת רכישה בפארק העסקים בחולון – אחד מאזורי התעסוקה המבוקשים והצומחים במרכז הארץ.

חברת פרי ביצועים, מקבוצת אלדד פרי, חתמה על האופציה עם בעלי הקרקע להקמת הבניין, שיכלול 10 קומות משרדים בהיקף של כ־11 אלף מ״ר בנוי, ובנוסף להם למעלה מ־200 חניות ב־3 קומות תת קרקעיות.

במסגרת הפרויקט תתאפשר רכישת משרדים בשטח של 40 מ״ר ומעלה, במחיר של כ-360 אלף ש"ח. המשמעות היא שניתן יהיה לרכוש משרד בפרויקט עם הון עצמי של 199 אלף שקלים חדשים בלבד. קבוצת אלדד פרי תציע למעוניינים גם סיוע בהשגת המימון עבור יתרת העסקה. בכך עונה קבוצת אלדד פרי למגמה הרווחת היום בשוק – מגמה לביקושים גדולים למשרדים קטנים יחסית, עם חלל נטוורקינג משותף בו ניתן לייצר סביבת עבודה פורה ולשתף פעולה עם בעלי מקצועות אחרים הנמצאים במתחם.

בכל קומה יוקמו שני חדרי ישיבות, מטבחון ושטחי שירות נוספים לשימוש דיירי המתחם, כך שגם בעלי משרדים קטנים יוכלו לתאם פגישות ולארח במשרד בהתאם לצורך. השטחים המשותפים בכל קומה ינוהלו על ידי אפליקציה יעודית לתיאום זמני חדרי ישיבות בהתאם לצורך.

Peri Networking הוא בניין המציע גמישות תכנונית גדולה עבור הרוכשים, וכך ניתן יהיה לתכנן הן משרד קטן של 40 מ״ר והן משרד גדול ביותר על פני קומה שלמה בשטח של 700 מ״ר נטו. אכלוס הפרויקט צפוי להיות עד שנתיים מקבלת היתר הבנייה לבניין.

לדברי אלדד פרי, הבעלים של קבוצת אלדד פרי, ״עבור משקיעים רבים רכישת משרדים היום היא אלטרנטיבת השקעה מצוינת לשוק המגורים. לרכישת משרד להשקעה או לשימוש פרטי יש יתרונות רבים, במיוחד באזורי תעסוקה מבוקשים כגון פארק העסקים בחולון. הפרויקט – הממוקם בסמוך למגדל עזריאלי, כביש 4 ומרכזי קניות מובילים – שוכן בלב אזור הביקוש למשרדים, באזור המתפתח ביותר בגוש דן. השקעה במשרד מתאפשרת בסכום נמוך יחסית, ומאפשרת פיזור סקטוריאלי הדרוש לאותם משקיעים בשוק הנדל״ן שאינם מעוניינים להשקיע רק בדירה למגורים. המשקיעים במשרדים יכולים ליהנות מהיתרונות הגדולים של ההשקעה כגון הוצאות המס המוכרות והתשואה הגבוהה משכירות המוערכת במתחם ביותר מ־8%״.

פארק העסקים בחולון – מתחם שוקק של תעסוקה ובילוי

בפארק העסקים בחולון מוקמים כיום כ-200 אלף מ״ר של משרדים ומסחר. מתחם העסקים בחולון מוקם במקום בעלי מלאכה ומפעלים זעירים שאפיינו את המתחם עד לפני מספר שנים. עיריית חולון מקדמת את המתחם, בין היתר, על ידי ארנונה נמוכה לעומת אזורי ביקוש מקבילים כדוגמת מתחם הבורסה ברמת גן, פארק המדע ברחובות ורמת החייל. העירייה מעוניינת להפוך את האזור למתחם שוקק של תעסוקה ובילוי.

הצלחת פארק העסקים בחולון נובעת בין היתר לאור הנגישות המצוינת שלו – גישה מהירה לכביש 4, כביש 44 וכביש 1. בנוסף שוכן המתחם על תוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה המצוי כבר בשלבי בנייה. על פי ההערכות, האזורים הנמצאים על תוואי הרכבת צפויים ליהנות ממסחר מפותח ועלייה בערך הנכסים.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il