TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האלוף פולי מרדכי בוועידת ישראל לעסקים של גלובס


ועידת ישראל לעסקים
"יש יתרונות כלכליים וחברתיים להעסקת עובדים פלסטינים על פני עובדים זרים"
האלוף יואב פולי מרדכי, מתאם פעולות הממשלה בשטחים התייחס לפני שעה קלה לניסיון להגדיל את מכסת העובדים הזרים בישראל במסגרת מליאת פתיחת היום השני של "וועידת ישראל לעסקים" של העיתון גלובס, המתקיימת היום בבנייני האומה בירושלים. במושב השתתפו גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קרנית פלוג, נגידת בנק ישראל וזאב אלקין, השר להגנת הסביבה, ירושלים ומורשת.

"יש יתרונות כלכליים וחברתיים להעסקת עובדים פלסטינים על פני עובדים זרים. הפלסטיני חוזר ללון בבית בסוף היום, הזר לא. בשבוע הבא יש צפי להחלטת ממשלה להגדיל את מספר העובדים הזרים.

יש סקטורים שתלויים מאוד בפועלים הפלסטינים. רואים את זה בקטיף ש-90 אחוז מהעובדים בו הם פלסטינים, ענף הבנייה ומחירי הדיור תלויים מאוד בפלסטינים, 60 אחוז מעובדי רצפת הייצור הינם פלסטינים."

על השאלה מה מתדלק את הגדלת מכסת העובדים הזרים השיב: "החסם הגדול הוא מתחים פנימיים בתוך המשק לצד שיקולים עם מדינות זרות איתן אנחנו בקשר". האלוף סיכם בכך ש "מענף המלונאות דרך ענפי השירותים והתעשיות מקבל דרישות לגידול של פועלים פלסטיניים."

ועידת ישראל לעסקים המתקיימת היום בבנייני האומה בירושלים, מארחת בכירים בינלאומיים מתחומי הכלכלה והעסקים וכן מקבלי החלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל, בכירי המשק והכלכלה בישראל. הוועידה מתקיימת השנה תחת הכותרת It's Complicated מתוך השאיפה לתת במה למגוון דעות בסוגיות הבוערות ביותר בשיח הציבורי-כלכלי בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il