TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ההצעה המעודכנת של בן משה לנאמני אג"ח אפריקה


מוטי בן משה
עדיפה על הצעת סיידוף

מקבוצת מוטי בן משה נמסר בתגובה:
לאחר ההצעות המעודכנות שהועברו הבוקר לנאמני האג"ח של אפריקה ישראל, עולה בבירור כי ההצעות שהוגשו על ידי החברות בקבוצת מוטי בן משה, עדיפות בהרבה על פני זו של מר סיידוף, בכל הקשור להוכחות יכולות, הפיקדון ורכיב המזומן.


ההצעות הכוללות של חברות בשליטת מוטי בן משה עומדות על 2.22 מיליארד שקל, מתוך זה רכיב המזומן הכולל עומד במיידי על 1.75 מיליארד שקל – וזאת לעומת הצעה כוללת של מר סיידוף שעומדת על 2.17 מיליארד שקל, מתוכה רכיב מזומן בגובה של 500 מיליון שקל בלבד.


הפיקדון הכולל של מר סיידוף עומד על 50 מיליון שקל ואילו הפיקדון המצטבר של חברות בשליטת מוטי בן משה עומד על 70 מיליון שקל.


ההצעות של חברות בשליטת מוטי בן משה הן מחייבות.
גם בכל הקשור להוכחת יכולות כספיות – ההצעות של חברות בשליטת מוטי בן משה איתנות ומבוססות יותר: קבוצת אקסטרה אחזקות מציגה מכתבי הוכחת יכולות מבנקים זרים ומקומיים בהיקף העולה על 520 מיליון שקל בכדי לתמוך בהצעות לרכישת אפריקה השקעות וההצעה שהגישה רבוע כחול; לדור אלון יש הוכחת יכולות כספיות בהיקף מצטבר של 650 מיליון שקל בכדי לעמוד בהצעה שהגישה לרכישת מפעיל כביש 6; וליבוע כחול, לפני הזרמות בעלים נוספות מקבוצת אקסטרה, יש 200 מיליון שקל במזומן ועוד 335 מיליון שקל בנכסים לא משועבדים – ובסך הכל 535 מיליון שקל במיידי, לא כולל הזרמות בעלים נוספות.


רבוע כחול תידרש לאחר הזרמות הבעלים לגייס חוב של 650-700 מיליון שקל כנגד נכסים של 1.75 מיליארד שקל, בדמות מניות סחירות של חברות בת"א 125, ועוד כ 300 מיליון שקל נכסים לא סחירים. כלומר, גיוס של 650 מיליון שקל ניתן לביצוע מיידי בריבית נמוכה והוא חסר סיכון.
אנו מאמינים שנציגות האג"ח תעמוד על ההבדלים המשמעותיים בין ההצעות ותפעל לטובת כלל מחזיקי האג"ח ולטובת החברות עצמן



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il