TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנדרסן גלובל מודיעה על התרחבות לאקוואדור


אנדרסן גלובל
PROFILE היא חברה מובילה באקוואדור כבר עשרים שנה, עם מטה בקיטו

אנדרסן גלובל גאה להודיע על נוכחות חדשה באקוואדור באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם שתי חברות ייעוץ מס מובילות, FIDESBURó Cia. Ltda. ו-PROFILE Cia. Ltda.. החברות האלה, שמשלימות עכשיו מיזוג כדי להיות FidesProfile, הן תוספת חשובה בהרחבת הפלטפורמה של אנדרסן גלובל בדרום אמריקה כדי לספק שירות יעיל ופתרונות באיכות הגבוהה ביותר ללקוחות ברחבי העולם.


את PROFILE מנהלים השותפים מאוריסיו דורנגו וחורחה דוד אוריבה. מאוריסיו וחורחה אמרו: "האסטרטגיה של אנדרסן גלובל להתמקד בשירותי מס ועריכת דין עולה בקנה אחד עם אמות המידה של אי תלות ושקיפות שלפיהן צריכה להתנהל האתיקה המקצועית. אנחנו נרגשים מאוד להיות חלק מהתהליך הזה ולשתף פעולה בהמשך ההתרחבות של אנדרסן גלובל".


PROFILE היא חברה מובילה באקוואדור כבר עשרים שנה, עם מטה בקיטו. החברה כוללת אנשי מיסים ומשפטנים שמתמחים במיסוי מקומי ובינ"ל, תמחור העברות ושירותי עריכת דין לחברות.


FIDESBURó הוקמה לפני עשר שנים והמטה שלה בגויאקיל. החברה מספקת שירותי מס ועריכת דין לחברות לאומיות ורב לאומיות במערך רחב של מגזרים, כולל בנייה, ייצור, נדלן, ספנות, תחבורה ולוגיסטיקה וסיטונאות וקמעונאות. את FIDESBURó מנהלים השותפים פבלו גואווארה, מריו אוריאנה ואלפרדו בוסטוס.
"הצמיחה הבינ"ל שאנדרסן גלובל עוברת תעזור לנו להמשיך להעניק ללקוחות שירות מצוין בעולם", אמר פבלו. "שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל מקנה ללקוחותינו יתרונות רבים. לחברות רב לאומיות באקוואדור, וגם לחברות אקוואדוריות בחו"ל, ניתן ייעוץ משולב לפעילות המאוחדת שלהן".


"שיתוף הפעולה שלנו עם מאוריסיו והאנשים באקוואדור מחזק את היכולות שלנו באמריקה הלטינית והוא השלב הבא בשילוב חלק יותר עם משרדים בדרום אמריקה. לאקוואדור יש כלכלת צומחת, מיקום מועדף ונוהלי המיסוי הקפדניים שלה מחייבת מתן שירותי מס מצוינים", אמר היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ. "בהמשיכנו להרחיב את הפלטפורמה שלנו באזור, העבודה המשותפת שלנו עם אנשים בעל צורת חשיבה דומה עוזרת להבטיח שאנחנו מצוידים אפילו טוב יותר לספק שירות יעיל הטוב מסוגו בכל העולם. אני מאוד מתרשם מההתאמה התרבותית ופוטנציאל הצמיחה בשוק הזה".


Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות נפרדות ועצמאיות שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2014 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,200 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-71 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il