TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרוטאולוג'יקס תבצע עם הטכניון מחקר במימון 450 אלף שקל מהמדען הראשי


ביומד
פרוטאולוג'יקס והטכניון יבצעו מחקר הממומן על ידי תוכנית "נופר" של המדען הראשי. במסגרת המחקר תבדק מעורבות החלבון 4 RNFבהתפתחות מיאלומה נפוצה וסוגי סרטן נוספים.
ג'וש לוין: "אנו שמחים לשתף פעולה עם מוסד מוביל בישראל ולתמוך במחקר שמטרתו לזהות את המעורבות של חלבון RNF4 השייך למערכת היוביקוויטין בהתפתחות סרטן"

חברת פרוטאולוג'יקס (ת"א: פרטל), העוסקת בפיתוח תרופות הודיעה היום כי חתמה על שיתוף פעולה עם הטכניון וביוראפ טכנולוגיות בע"מ לביצוע מחקר הממומן על ידי תוכנית "נופר" של המדען הראשי בהיקף של כ – 450 אלף שקלים לתקופה של עד כ – 15 חודשים.

המחקר יערך בניהולו של פרופסור אמיר אוריין מהטכניון. במסגרת המחקר תיבדק מעורבות החלבון 4 RNFבהתפתחות סרטן מסוג מיאלומה נפוצה (Multiple Myeloma) וסוגי סרטן נוספים. חלבון RNF4 הינו חלבון E3 השייך למערכת היוביקוויטין המכילה מספר רב של חלבוני מטרה המעורבים בהתפתחות של מגוון רב של מחלות כגון סרטן, מחלות דלקתיות, מחלות נוירודגנרטיביות ועוד.

פרוטאולוגיקס היא חברה המתמחה בפיתוח תרופות המכוונות כנגד חלבוני מטרה מסוג E3 השייכים למערכת היוביקוויטין.

ג'וש לוין, מנכ"ל פרוטאולוג'יקס: "אנו שמחים לשתף פעולה עם הטכניון שהינו מוסד מוביל בישראל ועם חברת ביוראפ טכנולוגיות בפרויקט זה, המקבל תמיכה במימון מטעם המדען הראשי. הבנה טובה יותר של מעורבות החלבון RNF4, שהינו חלבון 3E במערכת היוביקוויטין, בהתפתחות מיאלומה נפוצה וסוגי סרטן אחרים יכולה לסייע בהמשך בפיתוח וגילוי תרופות למחלה.

אנו ממוקדים כיום בפיתוח מספר מולקולות לחלבוני מטרה מסוג E3 המעורבים בהתפתחות של מחלות שונות, תוך שיתוף פעולה ומימון מצד חברות תרופות בינלאומיות. אנו מאמינים כי התקדמות בפיתוח, הצגת הישגים קליניים וחתימה על הסכמים נוספים יציפו ערך לבעלי המניות של החברה".

מיאלומה נפוצה הינה סרטן דם הפוגע במח העצם, הנגרם על ידי תאי דם לבנים (תאי פלסמה) סרטניים המייצרים נוגדן/נים בכמות רבה ובלתי מבוקרת. נוכחותו של נוגדן מסוג אחד בכמות גבוהה גורמת לשיבושים במערכות גוף שונות, כגון: אי-ספיקת כליות, פגיעה בתאי דם, פגיעה במערכת החיסון ובעצמות. הגורמים למחלה אינם ברורים, מיאלומה שכיחה אצל מבוגרים מעל גיל 60 ומידי שנה מאובחנים כ-90,000 חולים חדשים ברחבי העולם .

אודות פרוטאולוג'יקס
פרוטאולוג'יקס הוקמה ב – 1999 כחברה לפיתוח טכנולוגיה להפרדת חלבונים. החל משנת 2005 החברה מתמקדת ומתמחה בגילוי תרופות במערכת היוביקוויטין. כבר בשנת 2005 חתמה החברה על הסכם שת"פ במו"פ עם טבע לביצוע שתי תוכניות לגילוי תרופות, כשבשנת 2008 ביצעה טבע השקעה נוספת בחברה וקיבלה רישיון לתוכנית מו"פ שלישית. בשנת 2010 החלה החברה בשיתוף פעולה עם חברת GSK לפיתוח שש תוכניות. היוביקוויטין נתגלתה ע"י זוכי פרס נובל לשנת 2004 פרופסור אברהם הרשקו ופרופסור אהרון צ'חנובר מהטכניון והמדען האמריקאי פרופ' אירווין רוז.
מערכת היוביקוויטין הינה מערכת בקרה תאית הכוללת מאות חלבונים המצויים בכל תא בגוף האדם. פוטנציאל פיתוח התרופות על גבי פלטפורמה זו הינו עצום – שיבושים במערכת היוביקוויטין בגוף עלולים להוביל לשורה ארוכה של מחלות, לרבות סרטן, בעיות בחילוף חומרים, התפתחויות והפריות עצביות, דוגמאת אלצהיימר ופרקינסון וכן ניוון שרירים ומחלות ויראליות ודלקתיות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il