TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טאקט בדיקות משיקה מתודולוגיה חדשה לניהול יעיל של פרוייקטי אוטומציה ובדיקות עומסים


מטריקס
המתודולוגיה מפרטת כל שלב ושלב בתהליך ונותנת למנהלי הבדיקות כלי ניהול וטיפים בהקמת פרויקט חדש או בניהול פרויקט קיים
טאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס, הכריזה על מתודולוגיה חדשה לניהול נכון ואפקטיבי של פרוייקטי אוטומציה ועומסים. מתודולוגית TTM (Testing Tools Management) של טאקט בדיקות מסייעת למנהלי בדיקות ואוטומציה להציג ROI (החזר השקעה) חיובי בפני מנהלי הארגון.

המתודולוגיה כוללת הגדרת שלבים שונים בפרויקט אוטומציה ובדיקת עומסים, החל מהגדרת הבעיה, דרך בחירת הכלי, בחינת הכלי, הטמעה, ניהול הפרויקט כפרויקט פיתוח תוך שימוש בכלים ניהולים אפקטיביים לפרויקט, ומדידת האפקטיביות שלו לכל אורכו.

המתודולוגיה שנכתבה ע"י מומחי טאקט בראשותו של ליאור כץ, מוביל תחום אוטומציה ועומסים בטאקט בדיקות, ובעל ניסיון של יותר מ- 12 שנה בתחום, מפרטת כל שלב ושלב בתהליך ונותנת למנהלי הבדיקות כלי ניהול וטיפים בהקמת פרויקט חדש או בניהול פרויקט קיים.

לדברי רם יוניש, סמנכ"ל שיווק, פיתוח עיסקי ושירותי הבטחת איכות (QA) של טאקט בדיקות, "מנהלים רבים וארגונים רבים מיישמים אוטומציה בתהליך הבדיקות שלהם אבל עדיין מרגישים שההחזר על ההשקעה נמוך ואף שלילי. מחקרים רבים מראים כי הבעיה נובעת מחוסר תיאום ציפיות, זיהוי לא נכון של הבעיות שהכלים באים לפתור, בחירת כלי לא מתאים, תהליך הטמעה וניהול שגוי של הפרויקט וכדומה. מתודולוגיית TTM נועדה לספק מענה לבעיות הללו".

לדברי ליאור כץ, מוביל תחום אוטומציה ועומסים בטאקט בדיקות, "אחת מהבעיות הקריטיות בתהליך ההטמעה של כלי האוטומציה והעומסים היא ניהול לא נכון של התהליך. . ניהול פרוייקט לפי שלבים ולפי מתודולוגיה מסודרת, מבטיח שהתמורה מהכלים תהיה מלאה".

כץ הוסיף כי "מתודולוגיית TTM משלבת טיפים ו- Best Practices כגון היכן נכון ולא נכון לשלב אוטומציה, אילו סוגים של סטים/ הרצות כדאי לבנות, איזו אוטומציה ניתן ורצוי להוציא מחוץ לצוות האוטומציה (פיתוח וצוות בדיקות ידניות), כיצד לבנות סטים נכונים של אוטומציה, כיצד לכתוב קוד בצורה יעילה מהיבטי תחזוקה ו- Reuseוכדומה. כמו כן כוללת המתודולוגיה דיווח מדויק ומעקב אחר מצב נוכחי של הפרויקט".

כץ: "המתודולוגיה מטפלת בפרויקטי עומסים וביצועים עם ההתאמות הנדרשות. מתודולוגיית ה- TTM מפרטת כיצד לבחור כלי עומסים או כלי מוניטור בהתאם למערכת הנבדקת, ולצורכי המוניטור הנדרשים מהבדיקות, זיהוי בעיות במערכת/ בארכיטקטורה, ע"י תוצאות, הגדרת SLA/KPI לבדיקה נכונה של המערכת בהתאם לציפיות ההנהלה, ביצוע אנליזה נכונה של התוצאות שתוכל לכוון לפתרון בעיות, בניית תסריטים נכונים לפי סוגי הבדיקות השונים, הבנה עמוקה של סוגי הבדיקות השונים הקשורים בעומסים, המלצה לבניית סביבות עבודה נכונות לבדיקות, ועוד.

הפעילות הממוזגת של טאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס, כוללת כיום חמישה שירותים מרכזיים: ייעוץ אסטרטגי בתחום הבדיקות, פרוייקטי בדיקות עם אחריות כוללת (TurnKey), מיקור חוץ של בדיקות, בדיקות בתפיסת ה- Offshore וה- NearShore ושירותי בדיקות אוטומטיות. לטאקט בדיקות מרכזי בדיקות בישראל , מזרח אירופה וסין. לחברה מגוון רחב של לקוחות מכל המגזרים, פיננסי, ציבורי, טלקום והיי-טק ומומחיות ייחודית בתחום המגזר הבטחוני. פרטים נוספים אודות המתודולוגיה באתר טאקט בדיקות: www.tact.co.il

מטריקס, המעסיקה כ- 4,300 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, Offshore ו- Nearshore, מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.

מטריקס נסחרת בבורסה לנירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס בשנת 2009 הגיע ל- 1.45 מיליארד שקל. הרווח הנקי הגיע ל- 87.5 מיליון שקל, עליה של 32% לעומת שנת 2008.

חברות המחקר מדרגות את מטריקס כמובילת שוק טכנולוגיות המידע בישראל. STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה החמישית ו- IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה השלישית ברציפות. למעלה מ- 20 בתי השקעות ובנקים בחרו במניה של מטריקס בין 5 המניות המומלצות לשנת 2010. הנהלת מטריקס נמצאת בעשירייה הראשונה של ההנהלות המוערכות ביותר בת"א 100 על פי דירוג העיתון כלכליסט.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il