TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נייס מציעה יכולות הקלטה וניתוח אינטראקציות בטלפונים סלולריים


נייס
הפתרון יאפשר לאירגונים המציעים שירותים פיננסיים לעמוד בדרישות הרגולטוריות של ה-FSA הבריטי ולהפחית סיכונים
נייס מערכות (ת"א: נייס, NICE: NASDAQ) הודיעה היום על פתרון בעל יכולות המאפשרות הקלטה, ניהול וניתוח של אינטראקציות המתבצעות באמצעות טלפונים סלולריים. הפתרון של נייס מבוסס על ארכיטקטורת הקלטה פתוחה המושתתת על סטנדרטים להקלטה בשוק ומספק ממשק המאפשר הקלטה אוטומטית של אינטראקציות נכנסות ויוצאות.

הטמעת הפתרון תוכל להתבצע כחלק מהטמעה קיימת של חליפת פתרונות הקלטת האינטראקציות של NICE SmartCenter, תוך הפחתת עלויות הפריסה והענקת הגנה מקסימלית על ההשקעה.

בנוסף, יכולת זו תאפשר לחברות להפחית סיכונים בעזרת יכולות ניטור אוטומטיות ולזיהוי ותיחקור מהיר של ארועים חשודים. באופן זה ניתן לשפר את התאימות לרגולציה, להפחית סיכונים, להגביר את הגמישות, להפחית את סך העלות הכוללת ולפשט את השימוש. בנוסף, נייס מודיעה על תוכנית הכשרה לאינטגרציה של פתרון ההקלטה לטלפונים סלולריים עבור שותפיה העיסקיים והספקים המשווקים את יישום ה-Smart Client של נייס.

חשיבות והשפעת המגמה המתרחבת של ביצוע עסקאות באמצעות מכשירים סלולריים באה לידי ביטוי במסמך ייעוץ אשר פורסם על ידי הרשות הבריטית לשירותים פיננסיים (FSA ) ב-18 במרץ 2010. במסמך זה מציין ה-FSA את כוונתו לחייב מוסדות השקעה להקליט את השיחות הנערכות על-ידי סוחרים אשר בוצעו בטלפונים הסלולריים של החברה.

כוונה חדשה זו באה בהמשך לדרישה ממרץ 2009 לפיה על חברות להקליט תקשורת קול ותקשורת אלקטרונית ולשמור הקלטות אלו לפרק זמן של שישה חודשים על מנת להרתיע מפני מסחר המבוסס על מידע פנימי. פתרון ההקלטה בטלפונים סלולריים יאפשר לארגוני השקעות פיננסיים לעמוד בדרישות הרגולטוריות של ה-FSA ובדרישות רגולטוריות נוספות הקשורות בביצוע עיסקאות פיננסיות באמצעות הטלפונים הסלולריים.

"קיימת שאיפה ברורה לכך שטלפונים סלולריים יחליפו את מערכות הטלפונים הנייחים הקיימות בתסריטים רבים בשווקים הפיננסיים, בהם יכולים הטלפונים הסלולריים לשמש ככלי האינטראקציה העיקרי באמצעותו יבצעו פעילויות מסחר," אמר ריק טרנר, אנליסט בכיר לטכנולוגיית שירותים פיננסיים ב-Ovum. "עם החקיקה הצפויה לדרוש הקלטת שיחות המתבצעות גם בטלפונים סלולריים, תטיל על החברות את האחריות להבטיח תאימות לרגולציה אפילו כאשר המכשיר בו נעשה שימוש אינו חלק מהתשתית הקווית. היכולת להקליט אינטראקציות של סוחרים ללא אבחנה באשר לסוג הטלפון בו נעשה שימוש, קווי או נייד, באופן אשר אינו מצריך את החלפת תשתית ההקלטה הקיימת חיונית לניהול סיכונים באופן יעיל וחסכוני."

הפתרון של נייס מבוסס על ארכיטקטורה פתוחה ומאפשר ממשק ישיר עם הטלפון של הסוחר באמצעות יישום Smart Client במכשיר הטלפון הסלולרי של הסוחר, או עם שרת הcompliance- של החברה.

יישום ה-Smart Client ושרת הcompliance- של החברה מחברים באופן אוטומטי בין כל אינטראקציה הנעשית באמצעות המכשיר הסלולרי לשרת ההקלטה של נייס. ארכיטקטורת ההקלטה הפתוחה בפתרון של נייס מאפשרת לשותפיה העסקיים ולספקי השירותים הסלולריים אינטגרציה פשוטה עם פלטפורמת ההקלטה של נייס, תוך מתן אפשרות לחברות שירותי מסחר פיננסיים למנף את תשתית ההקלטה הקיימת שלהם ולהנות מגמישות בבחירת ספק יישום ה-Smart Client שלהם.

"לנייס ניסיון של יותר מ-20 שנה כמובילת שוק במתן פתרונות תאימות לרגולציה לתעשיית השירותים הפיננסיים העולמית. בעזרת הגישה הייחודית שלנו להקלטות, ניתוח וניהול אינטראקציות המתבצעות באמצעות טלפונים סלולריים אנו שוב משנים את פני התעשייה," אמר אודי זיו, נשיא קבוצת האנטרפרייז בנייס. "על ידי מתן פתרון בעל ארכיטקטורה פתוחה, אנו מאפשרים לכל שותפינו וספקי ה-Smart Client להציע את פתרון ההקלטה ברמה האירגונית לשם תאימות ארגוני ההשקעות הפיננסיים עם הדרישות הרגולטורית . פתרון זה יאפשר לארגונים פריסה בשילוב עם כל טלפון סלולרי ובכל סביבה טלפונית, ויעניק להם גמישות, יעילות ואמינות חסרות מתחרים."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il