TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

במבצע מע"מ ארצי של רשות המסים - מעל 180 מיליון ₪ נגבו מחייבי מס ועוקלו 135 רכבים


המבצע כלל פעילות גבייה כנגד חייבים מכלל הענפים, לצד פעילות ביקורת ממוקדת לאיתור מעלימי מס בענף המסחר במצברים ובצמיגים לרכב ובענף שטיפת המכוניות


רשות המסים ערכה לאחרונה מבצע מע"מ ארצי נרחב , כחלק מהגברת הפעילות שלה במאבק בהון השחור ובסרבני המס. המבצע נערך על ידי משרדי מע"מ השונים ברחבי הארץ בשיתוף היחידה הארצית לאכיפת הגבייה, יחידות ניהול הספרים ומשטרת ישראל, ובמסגרתו טופלו כ-2,200 עוסקים שצברו חובות למע"מ, נגבו מעל 180 מיליון ₪, ועוקלו 135 רכבים.

לצד פעולות הגבייה נערכו גם ביקורות בקרב 169 עוסקים בענף המסחר במצברים ובצמיגים, ובענף שטיפת המכוניות. כך לדוגמא, הגיעו מבקרי החשבונות לחנות למכירת חלקי חילוף ומצברים לרכב באזור עכו, שם נמצאה קופה רושמת אשר לא הייתה פעילה. כשנשאל העוסק היכן נמצאים כספי המזומן שהתקבלו עבור מכירת הסחורה, ענה: "מה הבעיה? הכל בכיס" והוציא מכיסו את המזומנים. בעקבות הביקורת ספרי העוסק ייפסלו.


בביקורת אחרת, בעסק למכירת צמיגים לרכבים בטייבה עלה במהלך בדיקת הקופה וחשבון הבנק כי העוסק לא הנפיק חשבוניות על סך 65,000 ₪ בגין שיקים והעברות בנקאיות שהתקבלו. בעקבות הממצאים תבוצע לעוסק ביקורת מקיפה.

בעסק לשטיפת מכוניות בפתח תקווה, נערכה ביקורת חוזרת לאחר שבביקורת קודמת שנערכה עלה, כי העוסק השמיד ראיות והסתיר מסמכים. במהלך הביקורת התברר כי, העוסק לא רשם הכנסות עבור שטיפת 21 רכבים ואף ניסה להסתיר מסמכים המעידים על כך. מחישובים שנערכו על בסיס תצפיות ודיווחי העוסק בפועל עולה כי קיימת העלמת הכנסות של כ-2 מיליון שקלים.


התיק יועבר להמשך חקירה וביקורת מעמיקה במשרדי המע"מ. במהלך פעולות הגבייה והאכיפה, הגיעו עובדי מע"מ יחד עם עובדי היחידה הארצית לאכיפת הגבייה לעוסק בעבודות עפר באזור נתניה בעל חוב של כ-840,000 ₪ למע"מ. במהלך הליכי האכיפה כנגדו, ניסה העוסק להבריח את רכבו הפרטי אך נתפס בטרם הצליח. בהמשך, לאחר שנתפסו גם מזומנים בסך של כ-120 אלף ₪, הסדיר העוסק את מלוא החוב.

רשות המסים תמשיך בפעולות האכיפה כנגד חייבי המס בכל רחבי הארץ ובכלל זה פעולות חקירה, ביקורות בבתי עסק ועוד, וזאת במטרה להביא לגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל המס בקרב האזרחים ואת ההרתעה.








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il