TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הטכנולוגיה שמנעה פריצה לאור יום


החור בגדר צילום אסף זיגדון
מאפשרת גם לבעל העסק לצפות בכל רגע נתון במתרחש בבית העסק שלו. בזכות חיבור למוקד המבצעי, הוזעקו סייר ומשטרה למקום
ניסיון פריצה לבית עסק במישור אדומים סוכל הודות לטכנולוגיה של צוות 3, המאפשרת גם לבעל העסק לצפות בכל רגע נתון במתרחש בבית העסק שלו. בזכות חיבור למוקד המבצעי, הוזעקו סייר ומשטרה למקום והחשוד נמלט. בעל העסק: "לא חשבתי שיכול לקרות דבר כזה, אבל הפעולה של המוקד היתה מהירה"

זה קרה בסביבות השעה שלוש בצהריים, באזור התעשייה מישור אדומים במעלה אדומים. אחד מבתי העסק באזור, בית דפוס, היה סגור באותה עת, אך אדם חשוד חתך את שער הברזל בכניסה לעסק, החל להסתובב בשטח וככל הנראה ביקש לגנוב ציוד יקר ערך.
לאחרונה, רישת בעל העסק את המקום במצלמות של צוות 3 המחוברות גם למוקד המבצעי וגם לטלפון הסלולארי שלו, מה שמאפשר לו לפתוח את המצלמה מרחוק בכל שעה ומכל מקום. באותם רגעים, החליט זיגדון להסתכל במצלמות ולבחון מה קורה בבית העסק שלו.
לפתע, הבחין דרך המצלמות בחשוד והתקשר למוקד צוות 3. במקביל, גם במוקד צוות 3 זיהו את החשוד במקום ושלחו מיידית את הסייר אל המקום ובמקביל הזעיקו את המשטרה.
אסף זיגדון, בעל בית הדפוס שהוקם לפני כעשור, אמר כי הופתע שהיה ניסיון גניבה לאור יום ולהערכתו, היה מדובר בכוונה לגנוב את לוחות האלומיניום של בית הדפוס ועלותם מגיעה לעשרות אלפי שקלים. לאור התגובה המהירה והערנות גם של בעלי עסקים שבשכנות עם זיגדון באזור, החליט החשוד לנטוש את המקום ועזב בידיים ריקות. "לא חשבתי שיכול לקרות דבר כזה, אבל הפעולה של המוקד היתה מהירה", סיכם זיגדון את האירוע.
זה המקום לציין כי מדובר בסיכול ראשון של צוות 3 מיגון, שנכנסה לאחרונה לאזור מישור אדומים ומעלה אדומים על מנת לתגבר את מערך האבטחה עם ניידת סיור. עד כה, חוברו מאות מנויים לשירות, ביניהם עסקים ובתים פרטיים.
בצוות 3 אמרו היום: "המקצוענות והמצוינות של אנשי המוקד והסיירים בשטח מונעים, על בסיס יומי, נזקים כלכליים לבתי עסק ולבתים פרטיים ברחבי הארץ. תגבור מעגל האבטחה האזרחי במישור אדומים חיונית לתפקודם של בתי העסק בעיקר בתקופה רגישה זו. ישר כוח על פעולתו המהירה של הסייר".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il