TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Infinidat ממנה את בכיר תעשיית האחסון אריק הרצוג לסמנכ"ל שיווק

Infinidat ממנה את אריק הרצוג לסמנכ"ל שיווק (CMO). הרצוג, בכיר לשעבר בחברות האחסון העולמיות EMC ו- IBM, הצטרף ל-Infinidat
Infinidat, ספקית מובילה של פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, ממנה את אריק הרצוג לסמנכ"ל שיווק (CMO). הרצוג, בכיר לשעבר בחברות האחסון העולמיות EMC ו- IBM, הצטרף ל-Infinidat החל מהיום (ה-20 לאוקטובר 2021) ומדווח למנכ"ל החברה פיל באלינג'ר.

בתפקידו החדש כסמנכ"ל שיווק של Infinidat, הרצוג יוביל את אסטרטגיית השיווק והמיתוג הגלובלית של החברה ואת הוצאתה לפועל. האחריות שלו כוללת שיווק מוצרים, אסטרטגיות יציאה לשוק, בניית מותגים, בניית תכניות שיווק, תקשורת אסטרטגית, ניתוח תחרות וחיזוק הקשרים עם מובילי דעה ובעלי עניין בתעשייה.
לפני שהצטרף ל-Infinidat, הרצוג היה סמנכ"ל שיווק וסגן נשיא לשותפי אחסון גלובליים ב- IBM Storage Solutions, בה היה אחראי על שיווק וניהול מוצרים ברחבי העולם עבור מערכות האחסון, אחסון מבוסס תוכנה, תשתית אחודה ושותפי אחסון גלובליים. ניסיון הניהול הבכיר של הרצוג כולל גם: סמנכ"ל שיווק וסגן נשיא בכיר לשותפויות ב- Violin Memory, ספק אחסון all-flash, וסגן נשיא בכיר לניהול מוצר ושיווק מוצר בחטיבת המערכות לארגוני אנטרפרייז ולארגונים בינוניים ( (Enterprise & Mid-range Systems Divisionב-EMC, חטיבה האחראית על משפחת פתרונות האחסון VNX, VMAX ו- VNXe.


"הידע הרחב של אריק במוצר ובשוק, ומערכות היחסים העמוקות שלו בתעשיית האחסון הארגוני הופכים אותו לנכס אדיר עבור Infinidat כסמנכ"ל השיווק שלנו", אמר פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat. "עם רקורד מוכח בבנייה והצמחת צוותי שיווק בעלי ביצועים גבוהים, יכולת הוצאה לפועל מבוססת תוצאות, חיזוק מותגים והצגת מוצרים חדשים לשוק, אריק ימלא תפקיד מרכזי בהאצת המומנטום הגלובלי המתמשך שלנו בתקופה מרגשת זאת של צמיחה אדירה בחברה".
להרצוג ניסיון של יותר מ-30 שנה והצלחה מוכחת בתעשיית האחסון הארגוני, בניהול כל היבטי השיווק, ניהול המוצר והפיתוח העסקי, הן בחברות סטארט-אפ והן בחברות Fortune 500. הוא הוכר כ"משווק/סמנכ"ל השיווק של השנה" (Marketer/CMO of the Year, ינואר 2021), נבחר בין "100 המשפיעים המובילים בתחום הענן ההיברידי" (Top 100 Hybrid Cloud Influencers, מרץ 2021) ובין "100 המשפיעים המובילים בתחום ה-AI והביג דאטה" (Top 100 AI and Big Data Influencers, מרץ 2020).
"Infinidat היא כיום חברת אחסון הנתונים החדשנית ביותר בעולם, המספקת גישה מבוססת AI של 'הגדר ושכח' עם זמינות חסרת תקדים של 100%, ביצועים מעולים, המהירים יותר מחלופות ה-all-flash, פורטפוליו מורחב של פתרונות אחסון מבוססי תוכנה, ועלות בעלות כוללת נמוכה יותר", אמר אריק הרצוג, סמנכ"ל השיווק ב-Infinidat. “אני נלהב ביותר מהאפשרות להגיע לכל ארגוני האנטרפרייז ולכל ספקי השירות שייהנו מהעוצמה והגמישות של פתרונות Infinidat. עם הפתרונות הטובים ביותר מסוגם, תמיכה יוצאת דופן, שותפים בעלי מוטיבציה וחזון מרגש לעתיד, נרחיב את המותג Infinidat ונביא אותו לעמדת מנהיגות בתחום האחסון הארגוני".


אודות Infinidat
Infinidat מסייעת לארגונים וספקי שירותים להעצים את יתרונם התחרותי המונע על ידי נתונים. הארכיטקטורה המבוססת תוכנה של Infinidat מספקת זמן אחזור של למטה מאלפית השנייה, זמינות של 100% ויכולת גידול עם עלות בעלות כוללת נמוכה משמעותית לעומת טכנולוגיות אחסון מתחרות. החברה הוקמה על ידי חלוץ תעשיית האחסון, משה ינאי, בשנת 2011 והיא סיפקה עד היום נפח אחסון של למעלה מ- 7.1 אקסה-בייט ברחבי העולם. המטה הישראלי ממוקם בהרצליה, והמטה האמריקני בוולתהם, מסצ'וסטס. למידע נוסף בקר באתר www.infinidat.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il