TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

21 חברות ישראליות נבחרו להשתתף בשלוש תכניות Soft-Landing בטייוואן


צילום: i2i
החברות המשתתפות יאיצו את הפעילות שלהן בטייוואן, 6 מהן כבר חתמו על הסכמי הפצה וניסויים קליניים
חברת i2i הטייוואנית, שהקימה ומנהלת אקו-סיסטם טכנולוגי התומך ומקשר בין בעלי עניין בתחום החדשנות בטייוואן, הודיעה על 21 חברות ישראליות שנבחרו להשתתף השנה בשלוש תכניות ייעודיות להאצת הפעילות שלהן באקוסיסטם של טייוואן. כלכלת טייוואן שמציגה נתוני צמיחה לשנת 2021 בקצב המהיר ביותר מזה עשור, מהווה שוק יעד משמעותי לחברות הישראליות עם דגש על תחומי הטכנולוגיה.

חברת i2i פועלת בישראל זו השנה השניה עם תכנית החדשנות IP² LaunchPad שהושקה לראשונה ביוני 2020, משיקה כעת שתי תכניות נוספות עבור החברות הישראליות, תכנית IP² Plus - תכנית המשך לבוגרות המחזור הראשון ולחברות ישראליות בוגרות שמעוניינות לחדור לשווקים חדשים ותכנית IP² Sustainability הפועלת בשת"פ עם סטארטאפ ניישן סנטרל ומתמקדת בתחומי הקיימות. שלושת התכניות פועלות במרכז החדשנות Startup Terrace, אשר נתמך על-ידי מינהל החברות הקטנות והבינוניות של משרד הכלכלה בטייוואן.

התכניות מספקות לחברות הישראליות ממשק ייחודי לאקוסיסטם בטייוואן. הצוות של i2i בטייוואן משמש כזרוע המקומית עבור החברות הישראליות ומקדם את החשיפה שלהן בפני האקוסיסטם המקומי. לצידו, צוות השותפים הבכירים בתכנית מלווה את החברות ומעניק להן גישה ישירה לכל הגורמים העסקיים, הממשלתיים וכן משקיעים, בהתאם לצרכי הפעילות של החברות הישראליות. על השותפים נמנים בכירים ממשרד הכלכלה והמסחר בטיוואן, ארגון תעשיית ה-BIO, חברות ענק כמו אייסר, אדוואנטק, סיסקום, האוניברסיטה ללימודי רפואה בטייפה (TMU), רשת בתי חולים ואקסלרטור שואו-צ'ואן מדיקל, בית החולים צ'אנג גונג, ומשקיעים כמו China Development Financial, FORMED ועוד. בנוסף, החברות הישראליות מקבלות תמיכה ומימון להקמת מרכז פעילות מקומי. במקביל, החברות זוכות לליווי עסקי ובינתרבותי גם בישראל, ע"י רני שיפרון, מנכ"ל חברת הייעוץ הישראלית Healthier Globe, נציג חברת i2i ומנהל את התכניות בארץ.

תהליך בחירת החברות שהחל לפני כחצי שנה כבר הניב לחברות הישראליות המשתתפות שישה הסכמים להפצה ולניסויים קליניים. בין החברות שחתמו על הסכמי הפצה ניתן למצוא את אונווגו (Onvego) מפתחת פלטפורמה ליישום פתרונות דיבור למכשירים ואפליקציות שחתמה עם Syscom מפיצת מוצרי אבטחת המידע המובילה בטאיוואן; חברת InCyber המתמקדת בתחום הסייבר סקיוריטי שחתמה עם Lydsec המתמחה בשוק הארגוני; וחברת סלווייז (Cellwize) המפתחת פלטפורמת תוכנה לניהול אופטימלי של רשת סלולרית שחתמה עם eFormula טכנולוגיות המתמחה בתעשיית הטלקום. בנוסף OutSense המתמחה בבריאות דיגיטלית חתמה על הסכם לניסוי קליני עם שו-צ'ואן מערכת הבריאות הגדולה בטייוואן; קאוליטיליין (Quality Line ) מספקת תוכנה לאנליזה לשיפור יעילות הייצור חתמה עם ;Mighty Net וחברת Fairtility מפתחת פתרונות בינה מלאכותית ובביג דאטה להגדלת היעילות של הפריה חוץ גופית שחתמה על הסכם עם חברת התרופות NUWA Bio.
מר הו צ'ין-צ'אנג, מנכ"ל מינהל החברות הקטנות והבינוניות (SMEA) של משרד הכלכלה (MOEA) בטיוואן, אמר "במהלך החודשיים האחרונים אזורים בטייוואן נכנסו לסגר בשל התפשטות נגיף הקורונה באי, אבל הצוותים של התכנית המשיכו לעבוד במלוא המרץ כדי לקדם את שיתופי הפעולה ואת הפעילויות של החברות הישראליות. אנחנו ממשיכים את המומנטום של הצלחת התכנית משנה שעברה ורואים כיצד האקוסיסטם בישראל והאקוסיסטם בטייוואן משלימים זה את זה ומייצרים הצלחות עסקיות וטכנולוגיות".

הנספח הכלכלי של טיוואן בישראל מר סטנלי צ'ו-אן צ'נג אמר "טייוואן וישראל פועלת בשיתוף פעולה שנים רבות וחתומות על הסכמים רבים החל מתחומי הבריאות, החקלאות, הגנת הסביבה ועד תחומי האנרגיה, טכנולוגיות מים וטכנולוגיות מידע ותקשורת. החדשנות הישראלית ידועה בכל העולם ואני שמח על הרחבת הפעילות המשותפת ויצירת שיתופי פעולה בתחומי החדשנות בין ישראל וטייוואן באמצעות תכנית IP² LaunchPad זו השנה השנייה ברציפות ובשילוב של תכניות חדשות שהוקמו מתוך שיתופי הפעולה".

"אני מאמין שתוכנית IP² Launchpad משקפת לא רק את האינטרס ההדדי של שיתוף פעולה בתחומי החדשנות והטכנולוגיה בין טייוואן לישראל, אלא גם את הפוטנציאל הגדול לקשר ושותפות ארוכי טווח בין אנשים משני הצדדים. התכנית Launchpad של IP² בונה בסיס איתן ומחויבות חזקה לעתיד, וזו המשימה המשותפת שלנו להמשיך ולהרחיב את הקשרים. " אמר מר עומר כספי, מנהל משרד הכלכלה והתרבות של ישראל בטייוואן
אירוע ההכרזה על השקת התכניות וחתימה על ההסכמים התקיים ביום שלישי 27.7 באופן סימולטני בתל אביב ובטייפה ושודר און-ליין בהשתתפות של מנכ"ל מינהל החברות הקטנות והבינוניות (SMEA) של משרד הכלכלה בטיוואן מר הו צ'ין-צ'אנג, יו"ר i2i ד"ר גרי גונג, מנהל משרד הכלכלה והתרבות של ישראל בטיוואן מר עומר כספי, הנספח הכלכלי של ישראל בטיוואן מר צליל להב, הנספח הכלכלי של טיוואן בישראל מר סטנלי צ'ו-אן צ'נג, תומר שפילמן נציג משרד הכלכלה, לימור אורמן מנכ"לית לשכת המסחר ישראל-אסיה, וכן נציגי עשרות השותפים של התכנית בטיוואן ובישראל ונציגי חברות הסטארטאפ בישראל.
לינק לרשימת החברות הישראליות השותפות בתכנית https://www.startupterrace.com/2021-team

אודות חברת Innovation To Industry - i2i
i2i, הוקמה מתוך מכון מחקר IT הגדול ביותר בטייוואן. מאז שנת 2000 i2i מנהלת את החממות הגדולות ביותר בטייוואן - חממת התוכנה נאן-קאנג Nan-Kang וחממת התוכנה Kao-Hsiung.
חברת i2i הקימה ומנהלת אקו-סיסטם טכנולוגי, שתומך ומקשר בין בעלי עניין בתחום החדשנות בטייוואן ומפעילה את תכנית IP² LaunchPad. תכנית המאיצה את הכניסה של חברות סטארטאפ ישראליות לשוקי המזרח הרחוק ולפעילות באקו-סיסטם של טייוואן. התוכנית פועלת במרכז החדשנות Startup Terrace, אשר נתמך על-ידי מינהל החברות הקטנות והבינוניות (SMEA) של משרד הכלכלה (MOEA) בטייוואן. רני שיפרון, מנכ"ל חברת הייעוץ הישראלית Healthier Globe נציג חברת i2i ומנהל התכנית בישראל. המחזור השני של התכנית כולל חברות הנמצאות בשלבים מתקדמים, אחרי סבב גיוס ראשוני ועם מכירות התחלתיות והן מתחומי טרנספורמציה דיגיטלית בתחומי הבריאות, ההייטק ואנרגיה מתחדשת מבוססי ביג דאטה, AI , IoT ,5G וסייבר סקיוריטי. בנוסף החלה להפעיל השנה גם את תכנית IP² Plus, ותכנית IP² Sustainability הפועלת בשת"פ עם סטארטאפ ניישן סנטרל.
מידע על תכנית IP² LaunchPad
המחזור הראשון של תכנית IP² LaunchPad הושק בישראל ביוני 2020. בתקופה של חצי שנה ובצל המגיפה העולמית, התקיימו למעלה מ- 150 פגישות מקוונות ופיזיות, ונחתמו 17 הסכמי שיתוף פעולה בין החברות הישראליות שנבחרו להשתתף בתכנית לבין ארגונים מובילים בטייוואן, בניהם: מערכת הבריאות הפרטית הגדולה של טייוואן - שו-צ'ואן, יצרנית המכשור קארמה מדיקל, יצרן האלקטרוניקה Might Electronic, Topco Scientific, יצרן המשקפות Jorjin Technologies, מפיץ ציוד רפואי HUKUIBIO ובית החולים האוניברסיטאי של טייפיי. על אף שהתכנית הסתיימה חברות שהשתתפו בה ממשיכות לקבל סיוע בקידום פעילות בטייוואן ולהתקדם לעבר הסכמי שת"פ והשקעות משמעותיות.

לפרטים נוספים על התוכנית https://www.startupterrace.com/ip2launchpad


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il