TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

זוכת פרס נובל, מלאלה יוספזי, בכינוס הנשים הגדול בעולם הראשון באזור:


זוכת פרס נובל מלאלה יוספזי, בשיחה עם מנכ״לית AnitaB.org, ברנדה דארדן ווילקנסון
״אם נבטיח שכל ילדה בעולם תקבל גישה ל-12 שנות לימוד, כלכלת העולם תצמח ב-30 טריליון דולר נוספים מדי שנה!״
בלמונט, קליפורניה, 7 ביוני, 2021 - AnitaB.org, ארגון גלובלי ללא כוונת רווח הממוקד בקידום ורישות נשים בזירה הטכנולוגית ופועל ביותר מ-50 מדינות בעולם, הודיע על סיומו בהצלחה של כינוס הנשים הגדול בעולם שהגיע לראשונה לאיזורנו וכינס כ- 3,000 משתתפות מאירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) והתקיים בצורה וירטואלית בין ה-25-27 במאי, 2021.

בין הדוברות המרכזיות שלקחו חלק באירוע הייתה מלאלה יוספזי, זוכת פרס נובל הצעירה ביותר בעולם, היום בת 23, שנודעה בעולם בשל מאבקה למען זכותן של ילדות ונערות פקיסטניות לחינוך, מאבק שהוביל את אנשי הטליבן לתקוף את מלאלה הצעירה, אז בת 15. מלאלה הצטרפה לאירוע שצולם בארה״ב ושודר לכל האזור והשתתפו בו עשרות דוברות טכנולוגיות מרחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

״אני רוצה שכל ילדה תלמד בבית ספר ותקבל חינוך איכותי וביטחון. אם מנהיגי העולם יסיטו את המשאבים שכבר קיימים לטובת הבטחת גישה לחינוך לכל ילדה באשר היא, היתרונות יהיו אדירים! השקעה בחינוך של נשים וילדות מצמצמת את הסיכון למלחמות ועוני ומסייעת מסייע בקידום פתרונות לשינויי האקלים ולשיפור הכלכלה. אם נבטיח שכל ילדה בעולם תקבל גישה ל-12 שנות לימוד, כלכלת העולם תצמח ב-30 טריליון דולר נוספים מדי שנה. תארו לעצמכם!״, אמרה מלאלה בשיחה עם מנכ״לית ונשיאת AnitaB.org, ברנדה דארדן ווילקרסון.

״ילדה קטנה, מכל רקע, תרבות או שפה שהם, יכולה לראות עצמה בטכנולוגיה. אסור לנו להמעיט בתפקיד שאנו יכולים לשמש בתנועה העולמית הזו שכולנו מובילים אותה ביחד״, היא סיכמה.

האירוע שהופק ונערך על ידי AnitaB.org, היה חוויה דיגיטלית מלאה שהתמקד בבניית קהילה והעלאה על נס של מטרות משותפות והישגים המקבלים כוח גדול בהרבה כשהם בליבת העשייה של נשים מרקעים שונים ומגוונים הפועלות באותה סביבה גיאוגרפית.

האירוע הראשון באזור (EMEA) של כינוס הנשים הגדול בעולם Grace Hopper Celebration, , (GHC) מייצר רשת חדשה של שותפות ופעילות שאיתן AnitaB.org יכולה לעבוד לאורך כל השנה במטרה לחזק את היכולת של כל האקוסיסטם הטכנולוגי, הארגוני, החינוכי והממשלתי, הנחוצים להצלחתן של נשים מהאזור בתחום הטכנולוגיה. עשרות דוברות טכנולוגיות מרחבי האזור לקחו חלק בכינוס, בהן נציגה ישראלית, גל משה, מהנדסת תכנה בחברת Microsoft, ושתי נציגות מהרשות הפלשתינית, חנין אבו-פראה, מגייסת טכנית בחברת Upwork וסמירה סלמה מהנדסת תכנה בחברת ProGineer Technologies.


בשנת 1994, אניטה בורג וד"ר טל וויטני הקימו יחד את חגיגת גרייס הופר (GHC), שהפכה להיות המפגש השנתי הגדול ביותר בעולם של נשים טכנולוגיות. בשנת 2020, מול המציאות של COVID-19, קיימה AnitaB.org את חגיגת GHC הווירטואלית הראשונה שלה אי פעם, ומשכה יותר מ -30,000 משתתפים וירטואליים ממעל 115 מדינות מכל רחבי העולם עם שתי דוברות מרכזיות - סרינה וויליאמס ומייגן רפינו. מוקדם יותר השנה אירחה AnitaB.org גם GHC הודו וירטואלית, וכינסה יותר מ -5,000 משתתפים מכל רחבי הודו.

האירוע השנתי התקיים השנה בפעם הראשונה באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA), ומומן על ידי שורה ארוכה של ארגונים וחברות מובילות בהן Google, Amazon, DeepMind, Bloomberg, IBM ורבים אחרים.

לסרטון היכרות קצר:
https://www.youtube.com/watch?v=FESOQsxi2uE


אודות AnitaB.org
אנו חולמים על חברה שהאנשים בה מדמיינים ובונים טכנולוגיות המשקפות את האנשים והקהילות בהן הן פועלות. אנחנו מחברים, מעוררים השראה ומנחים נשים טכנולוגיות וארגונים שרואים בחדשנות טכנולוגית אמצעי אסטרטגי הכרחי. במשך יותר מ-30 שנה, הקהילה הזו צמחה והשתנתה והפכה לארגון המוביל לנשים בטכנולוגיה. היום, AnitaB.org עובד עם נשים טכנולוגיות ביותר מ-50 מדינות ומשתף פעולה עם מוסדות אקדמיים מובילים וחברות בינלאומיות מובילות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il