TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת ALD הבורסאית בוחנת מיזוג של חברת סייבר בכפוף להשקעה של 50 מיליון דולר בחברה הממוזגת


ALD
20% מההשקעה כבר הובטחו ממשקיעים במסגרת כתב התחייבות
חברת ALD, שנסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א, דיווחה הבוקר (ב') כי היא מנהלת מו"מ ראשוני, במסגרתו נבחנת האפשרות למזג לתוכה פעילות של חברה בתחום הסייבר, אשר הוקמה ע"י יוצאי יחידות טכנולוגיות מובחרות בצה"ל, עם פתרון חדשני למחשוב מוצפן. המיזוג ייעשה בתמורה להקצאת מניות שליטה בחברה לידי בעלי השליטה בחברת הסייבר.

מהחברה נמסר כי אחד התנאים להיתכנות מיזוג הפעילות, הינו השקעה בהיקף של כ- 50 מיליון דולר בחברה הממוזגת, מתוכו כבר הובטחו סכום בהיקף של 20% מסבב המימון, במסגרת כתב התחייבות בלתי חוזר ממשקיעים. מגעים נוספים מתנהלים עם מספר ניצעים מוגבל להשלמת סבב המימון.
החברות החלו במגעים ראשוניים ובדיקת נאותות כדי לבחון את מיזוג פעילותן, וזאת על מנת ליהנות, בין היתר, מחיבור סינרגטי בין החדשנות הטכנולוגית של חברת הסייבר, לבין בסיס הלקוחות המשמעותי ותשתית המכירות המקומית והבינ"ל המפותחת של ALD.
השלמת המיזוג כפופה לקבלת אישורי הצדדים לעסקה, כמו גם כל אישור אשר יידרש מכל גורם רגולטורי או צד שלישי הקשור למיזוג. החברה תוסיף ותעדכן אודות התקדמות המשא ומתן בהתאם לנדרש.
אודות ALD

אי.אל.די הינה חברה ישראלית ותיקה ומבוססת הפעילה בתחום התוכנה והייעוץ מזה 36 שנים עם לקוחות מובילים מכל רחבי העולם. לחברה מחזור שנתי של כ-125 מיליון ש״ח הגדל באופן עקבי ויציב. הקבוצה עוסקת במתן שירותים, ייעוץ ותוכנה בתחום אמינות מערכות. לקוחות החברה הינם גופים ממשלתיים וחברות ענק בעולם שעובדות עם אי.אל.די מעל 20 שנה. החברה מעסיקה כ-400 עובדים ומשרדיה ממוקמים באבן יהודה, בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il