TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הביוטכנולוגיה אמורפיקל מקימה חטיבה חדשה


יוסי בן מנכל ויזם חברת אמורפיקל צילום שלומית בן
שתתמקד בפיתוח תרופות ווטרינריות מבוססות סידן אמורפי. החטיבה החדשה תוקם בהשקעה של כ-13 מיליון ₪
חברת אמורפיקל, בניהול יוסי בן, מודיעה על הקמת חטיבת פעילות חדשה בחברה בהשקעה של 13 מיליון ₪. החטיבה החדשה, תתמקד בפיתוח תרופות ווטרינריות מבוססות מינרלים אמורפים שיטפלו בשברים, בעיות עצם, דלקות, סרטן, כלבים גריאטרים ועוד. המיקוד הראשוני של הפעילות יהיה בכלבים, חתולים וסוסים.

ניסויים קליניים ופרה קליניים שערכה החברה בתחום מראים על תוצאות חיוביות להשפעת הסידן קרבונט האמורפי על בעלי חיים. תוצאות הניסויים מצביעות על גידול בצפיפות עצם, טיפול בסרטן, טיפול בדלקות ועוד. הסידן קרבונט האמורפי אף סייע להחלמה של שברים וציסטות בסוסים.

יוסי בן, מנכ"ל ויזם אמורפיקל: "בכל הניסויים המקדימים שערכנו אנו רואים תוצאות חיוביות של השפעת הסידן האמורפי על בעלי חיים. אנו עורכים כעת מספר שיתופי פעולה עם גופים מובילים כמו בית החולים הווטרינרי בבית דגן, משטרת ישראל, גני חיות, מכון המחקר SRI בארה"ב ועוד על מנת לבסס את פעילותנו בקטגוריה החדשה. לדברי בן, שהמטרה העומדת לנגד עיננו היא הקמת חברת תרופות ישראלית לשוק הגלובלי לבעלי חיים שתסייע רבות בתחום, לדבריו מדובר בשוק שמוערך בכ- ₪ 80 מיליארד דולר".

לאחרונה החלה חברת אמורפיקל סבב גיוס בהיקף של כ-30 מיליון דולר למטרת ביצוע ניסויים קליניים בסרטן הערמונית, דרגה שנייה. כמו כן, חברת UIC GROUP הטוויאנית השקיעה בגיוס שמבצעת החברה כמיליון דולר לפי שווי חברה של 160 מיליון דולר בנוסף לעסקת רכישת מוצרים בסך של כ- 17.5 מיליון דולר לשיווק מוצרי אמורפיקל בטוויאן.

עוד הודיעה החברה כי משרד הפטנטים האמריקאי אישר את בקשתה הטוענת כי סידן קרבונט אמורפי (ACC) מטפל בסרטן הדם. קלציום קרבונט אמורפי (ACC) הוא סינתזה ייחודית אותה פיתחה אמורפיקל, באופן המקנה לשילוב שבין קלציום לקרבונט בתצורה אמורפית, תכונות ייחודיות, המהוות את הבסיס לפיתוח תרופות אינובטיביות. זהו פיתוח ייחודי בעולם. עד כה החברה הגישה 122 בקשות לפטנטים ו- 52 פטנטים אושרו ברחבי העולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il